FCZ- St. Gallen

Diskussionen zum FCZ
Éire

Beitragvon Éire » 29.07.03 @ 12:11

Wir gewinnen 1:0 durch ein Tor von Gygax vor 5'800 Zuschauer!

chko
Beitragvon chko » 30.07.03 @ 8:28

3:2. Huärä Zitterpartie. Tore: Keller, Tarone, Iodice. (s Goal vom Iodice natürlich i dä 93. Minutä)

Nei verdammt, jetzt muss en Sieg anä, suscht schissts mi dä bald mal chli aa.
http://www.efzezet.ch
..-. -.-. --.. ..-. --- .-. . ...- . .-.

amoroso
Beitragvon amoroso » 02.08.03 @ 13:32

also ich find eifach mer het de hellinga palte müesse jetzt hämmer mit em simo,bastida,petrosijan gar kein ämpfer me wot bäll gat go erkämpfe also ich bin nid überzügt vom pancho de stanich söt mer 80minute dure schpile la und no 10min de pancho dän chan ers eus zeige (vilicht)
ich tipp 3-2

Socrates

Beitragvon Socrates » 03.08.03 @ 20:15

amoroso hat geschrieben:also ich find eifach mer het de hellinga palte müesse jetzt hämmer mit em simo,bastida,petrosijan gar kein ämpfer me wot bäll gat go erkämpfe also ich bin nid überzügt vom pancho de stanich söt mer 80minute dure schpile la und no 10min de pancho dän chan ers eus zeige (vilicht)
ich tipp 3-2

häää??? simo und petrosjan sind defensiv mindestens so starch wie hellinga mitem unterschied, dass sie no tschutte chönd! sorry, isch nöd bös gmeint aber isch fakt! und sind die beide für dich kei kämpfer?? da verstahn ich d'fuessballwält nüme bi dere ussag!
Mit Vollgas aus der Winterpause!

Jerkovic
Beitragvon Jerkovic » 03.08.03 @ 20:17

Socrates hat geschrieben:
amoroso hat geschrieben:also ich find eifach mer het de hellinga palte müesse jetzt hämmer mit em simo,bastida,petrosijan gar kein ämpfer me wot bäll gat go erkämpfe also ich bin nid überzügt vom pancho de stanich söt mer 80minute dure schpile la und no 10min de pancho dän chan ers eus zeige (vilicht)
ich tipp 3-2

häää??? simo und petrosjan sind defensiv mindestens so starch wie hellinga mitem unterschied, dass sie no tschutte chönd! sorry, isch nöd bös gmeint aber isch fakt! und sind die beide für dich kei kämpfer?? da verstahn ich d'fuessballwält nüme bi dere ussag!

Vielleicht war das ja auch als Witz gedacht, oder sonstwie ironisch gemeint ;-)

Jerk
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."
Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

Zurück zu „Fussball Club Zürich“