Beitragvon Beni » 06.11.02 @ 19:47
Also han eigentlich gseit, dass ich nid da iä schribä, aber muäs doch mal si...
Wän d EM 2008 id Schwiiz chunt, dän isch das euise Untergang würd ich mal sägä... Für dä Sascha und suscht d Sitzplätzer isch das wahrschinlich nid navollziehbar, aber ihr würdets spätischtens märkä, wän im neue Stadion im Derby im usverchaufte Stadion Züri(oder wie dä Komerz-Tempel au immer heisse wird) bim ilaufe vo de Mannschafte kei Choreo z gseh isch und geschweigen denn Support uszmachä isch!
Mer häts ja scho in Basel gseh, da wird eifach eine(geile siech, die händ en nid mal z vierte chönä hebä:-) ) us em Block gholt, was hät er gmacht? Hät er ächt es böses Wort zu dä Order gseit? Oder suscht öppis gaaanz schlimms?
Im obere Ring vo de Tribünä heg än Basler Bier uf eus abä grüärt, dä händs au grad usä gschmissä. Für mich vil z übertribä, was macht das bizeli Bier scho?
Und wänd EM würkli id Schwiiz chämti, dän dänki würdet alli wo chli uffalled(segs nur dur es "hu,hu,hu hueresohn...")chämtet us irgendwelche Gründ Stadionverbot über und chäntet nöd eis Spiel luege...
D Masnahmä wie gege Fans vorgangä wird würdi sicher no gsteigeret werde. Heisst: Nur Fahne wo 10cm Fahnestange händ;-) (nei echt checks voll nid wieso ä Fahnestange nid derf länger sie als 1.50? Nei stimmt scho mit einere wo 1.60 lang isch chamer ganzi Stadion zämä haue...) und so wiiter...
ich glaub au, dass jede Fuässball-Fan, egal ob Ultra oder suscht wär, ä EM im eigene Land geil fändi, aber under dänä Umständ wärs fatal!
Lueged nur mal die Dütschä a, die arme sieche händ d WM 2006, det wärdet zum teil, kei Fahne und DHs me zuägla ide Stadie, Choreo-Artikel werdet teilwiis verbotä, Krawallmacher werdet mit Steckbrief gsuecht(Dynamo Dresden), Order verprügled grundlos Fans, etc....
Darum alli:
100% ANTI EM 2008
KOMMT DIE EM-GEHT DIE FANKULTUR