Basel-Xamax

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
flöru
Fahnenschwinger
Beitragvon flöru » 11.05.03 @ 22:09

ja mengisch scho!
im november gege basel wo mer VOLLGAS ge hend!
Südkurve Konto PC 87-443834-9

exil südkurve ;)

FcBfreak

Beitragvon FcBfreak » 11.05.03 @ 23:11

du chasch di nachdem Schlusspfiif nüme so fest freue wen de scho 45 min. weisch das de Cupsieger wirdsch.. und es scho 6:0 stoht.. wen jetzt 1:0 am schluss wär gstande hät sich alli freud in de letzte sek. bemerkbar gmacht.. hüt isch das halt uf 45 min. verteilt gsi...

und wägem Boris.. dä isch am afang konsequenz usspfiffe worde..bis er mit guete Leistige zeigt het das er bereit isch für Basel zkämpfe.. und sit den isch er nüme usspfiffe worde, also worum sött me ihn jetzt nid fiere..(unter anderem isch begründig au gsi dass er au wege dr Fans zu Basel chunt..und das het er au bwiese...)

PS: sorry wens nid ganz verständlich isch.. ha scho bitz viell bier gha und weis nid in was füreme dütsch ich schrieb...;)

CUPSIEGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PRO STIMMUNGSBOYKOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Boulevard-Tippse

Beitragvon #10 » 12.05.03 @ 0:50

fredigirl hat geschrieben:Aha, ja übrigens, d'Frau Oeri het sich au wieder e mal in Vordergrund müesse dränge, mann stresst die Frau mich! :-))

Ach, immer wieder die alte Leier. - Freddygirl, sei so gut, und spiele mal auf einem anderen Instrument!
Membre du groupe Hassli

InTiFaDa_BS

Beitragvon InTiFaDa_BS » 12.05.03 @ 1:09

@reto
jaja du hast schon recht keine emotionen und wenig pyro......
und klar der fcz hat die beste fankulur....

http://www.fcbforum.ch/vb/showthread.php?s=&threadid=12570

FCB-Fans feiern ihre Siegermannschaft
In der Basler Innenstadt haben tausende
Fans den Sieg des FCB gefeiert. Die
Mannschaft zeigte sich am Marktplatz
ihren Fans.

Nach dem 6:0-Sieg gegen Xamax-Neuenburg
war die City von den FCB-Farben rot-
blau geprägt. Gegen 19.30 Uhr trafen
die Spieler mit einem Extra-Tram auf
dem Marktplatz ein, wo sie mit Jubel
und Sprechgesängen empfangen wurden.

Anschliessend zeigte sich die Mann-
schaft den Anhängern vom Balkon des
UBS-Gebäudes.Obwohl die Spieler wegen
rauchenden Leuchtfackeln teilweise kaum
sichtbar waren, wurde jeder mit
Namensaufruf gefeiert.

http://de.photos.yahoo.com/bc/chislowski/lst?.dir=/Cupfinal-Marktplatzfeier&.src=ph&.order=&.view=t&.done=http%3a//photos.yahoo.com/

Sascha
Forum Polizei Aspirant

Beitragvon Sascha » 12.05.03 @ 7:38

fredigirl hat geschrieben:Aha, ja übrigens, d'Frau Oeri het sich au wieder e mal in Vordergrund müesse dränge, mann stresst die Frau mich! :-))

..und mich stresst, dass wir nicht eine Frau vom Format wie Frau Oeri bei uns haben - Frau Oeri ist ein Geschenk für den CH-Fussball (leider sollte es mehr Oeris geben, sonst wird es zu einseitig, siehe gestern).....

Célina

Beitragvon Célina » 12.05.03 @ 7:46

Ich weiss, dass wir da alle so ziemlich einer andere Meinung sind, darum lass ich jetzt lieber meinen wiedersprechenden Kommentar! :-))

Florian

Beitragvon Florian » 12.05.03 @ 7:46

FcBfreak hat geschrieben:und wägem Boris.. dä isch am afang konsequenz usspfiffe worde..bis er mit guete Leistige zeigt het das er bereit isch für Basel zkämpfe.. und sit den isch er nüme usspfiffe worde, also worum sött me ihn jetzt nid fiere..(unter anderem isch begründig au gsi dass er au wege dr Fans zu Basel chunt..und das het er au bwiese...)

Es gaht also nur um d'Leischtig? Alles anderi zählt nöd? Dass er Captain bim Rival gsi isch? Dass er no afangs Dezember alli Basel-Fans als Schwerverbrächer tituliert hät, nachdem dä "armi" Borer vomene Gägestand troffe worde isch? Aber vor luter Erfolg vergisst mer in Basel momentan wohl schnäll... :-(

Gruess Florian

PS: Hoffentlich holt dä FCZ dä Hoder zrugg, dänn chönd mir dä Basler mal zeige, was konsequents Uspfiffe heisst.... ;)

Zurück zu „Fussball allgemein“