Basel-Xamax

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
bannon
Quentin-Klon

Beitragvon bannon » 11.05.03 @ 19:58

Was mich aufgeregt hat, waren die Basler Fans! Ist das ein Cupsiegjubel? Freuen sich die Typen überhaupt nicht? Nur ein bisschen Pyro? Wo ist das ausrasten? Wo ist der Platzsturm? Schändlich!

Célina

Beitragvon Célina » 11.05.03 @ 20:01

reto hat geschrieben:Was mich aufgeregt hat, waren die Basler Fans! Ist das ein Cupsiegjubel? Freuen sich die Typen überhaupt nicht? Nur ein bisschen Pyro? Wo ist das ausrasten? Wo ist der Platzsturm? Schändlich!

Das hani im Fall au denkt. Isch wohl langsam gwonned bi dene, dass sie sich nüme so freued.

Das isch s'geile am FCZ und sine Fans. Mier freued eus ab jedem Sieg, mier chönd eus sogar abere Niederlag freue, z.B. Basel dihei. Ich meine nöd, dass mier eus gfreut hend, dass mer verlore hend, aber mier hend euses Team trotzdem gfiired, wills eifach geil gsi isch! Darum bini froh, simmer FCZ-Fans und nöd Basel oder GC-Fans!

Célina

Beitragvon Célina » 11.05.03 @ 20:01

Aha, ja übrigens, d'Frau Oeri het sich au wieder e mal in Vordergrund müesse dränge, mann stresst die Frau mich! :-))

Lovis

Beitragvon Lovis » 11.05.03 @ 20:03

C_S hat geschrieben: Finde dich damit ab Fredigirl, Basel und GC spielen in einer anderen Liga

die alpenliga???

Wilco Hellinga

Beitragvon Wilco Hellinga » 11.05.03 @ 20:03

fredigirl hat geschrieben:Aha, ja übrigens, d'Frau Oeri het sich au wieder e mal in Vordergrund müesse dränge, mann stresst die Frau mich! :-))

Das hät mich au gschtresst

Bebbi

Beitragvon Bebbi » 11.05.03 @ 21:55

fredigirl hat geschrieben:
reto hat geschrieben:Was mich aufgeregt hat, waren die Basler Fans! Ist das ein Cupsiegjubel? Freuen sich die Typen überhaupt nicht? Nur ein bisschen Pyro? Wo ist das ausrasten? Wo ist der Platzsturm? Schändlich!

Das hani im Fall au denkt. Isch wohl langsam gwonned bi dene, dass sie sich nüme so freued.

Das isch s'geile am FCZ und sine Fans. Mier freued eus ab jedem Sieg, mier chönd eus sogar abere Niederlag freue, z.B. Basel dihei. Ich meine nöd, dass mier eus gfreut hend, dass mer verlore hend, aber mier hend euses Team trotzdem gfiired, wills eifach geil gsi isch! Darum bini froh, simmer FCZ-Fans und nöd Basel oder GC-Fans!

Diä richtig grossi Freud isch nach em 4:0 cho... do het au dr letscht gwüsst, jetzt händ mir dä Cup gwunne. Mir isch au ufgfalle, dass es nümm s'glich isch wiä letscht Johr. Ha au mit entsetze müesse feststelle, dass bi mir sälber nach dene grosse Erfolg d'Erwartig gstiege isch. Aber ich glaub das isch normal *hoffentlicht*. Ich nimm mol a wenn dr FCZ so grossi Erfolg nachenander het wird d'Erwartig au grösser, und dr Stellewärt vo ne me Cupsieg klainer. Dr momentani Tabälle Platz (2. isch jo nid schlimm aber dass GC vornedra stoht scho...) schlot au no chli ufs gmüet.
Bin jetzt grad vom Märtplatz zrugg cho... und so schlächt isch d'Stimmig dört nid gsi, sogar sehr guet!

Ich weiss no vor es paar Johr im alte Joggeli (*Tränli verdrugg*), do händ mir gege GC 5:4 verlohre, aber mir händ das trotzdäm wiä e Sieg gfiert. Ich behaupt mol, dass dr Unterschied zwüsche FCZ und Basel Fans gar nid so gross isch. Ich find das vo dr Euforie här d'FCZ Fans grad nach Basel kömme... (GC weit abgeschlagen!!), in mancher Hisicht z.B Orginellität sogar mit Basel glichziet ;) Ohhh und ebbis händ mir jo gemeinsam!!! Mir hasse GC!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIR SIND CUPSIIIIIIIIIIGGGGGGGGEEEEEEERRRRRRR.... Und dr Smiljanic händ mr scho lang nümm uspfiffe.
FC Basel for CH-Meister!

flöru
Fahnenschwinger
Beitragvon flöru » 11.05.03 @ 21:57

na ùnd?
Südkurve Konto PC 87-443834-9

exil südkurve ;)

Zurück zu „Fussball allgemein“