Trainingsbereicht und Gerüchte......

Diskussionen zum FCZ
Stu
Phil

Beitragvon Stu » 23.10.02 @ 12:59

Schaaafseckel!

Ouimet
Beitragvon Ouimet » 23.10.02 @ 13:31

Stolzer Zürcher hat geschrieben:welle trainer verlaht scho freiwillig es team?! fascht immer muen er gah!!! aber de Curto findi de bescht trainer, will e motiviert spieler immer!

aso besser als de pekka rautakalio find ich en nöd .ich wott lieber de pekka las de delc urto.mäh häts ja gseh bi ihm mit em z das gaht nöd guet.erscht wo de rhunke cho isch sind mer wieder guet wordä.

Stolzer Zürcher

Beitragvon Stolzer Zürcher » 23.10.02 @ 17:57

Ouimet hat geschrieben:
Stolzer Zürcher hat geschrieben:welle trainer verlaht scho freiwillig es team?! fascht immer muen er gah!!! aber de Curto findi de bescht trainer, will e motiviert spieler immer!

aso besser als de pekka rautakalio find ich en nöd .ich wott lieber de pekka las de delc urto.mäh häts ja gseh bi ihm mit em z das gaht nöd guet.erscht wo de rhunke cho isch sind mer wieder guet wordä.

ich find de curto besser, will er isch eine wo motiviert! und er wett au es härters ishockey, klar isches amigs primtiv wiäs spieled aber wenn de z das würdi mache so eine vo hine checke hetisch au froid oder?! ich zumindescht scho!!! also schribemer nümä über das thema will suscht wirds wieder glöscht und mit chömed wieder biträg über zu eusne diskusione, gäl phn:))!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“