Auslosung 3. Qualirunde CL, Freitag, 12.00 Uhr!

Diskussionen zum FCZ
FcZ_maitLi

Beitragvon FcZ_maitLi » 28.07.06 @ 13:30

silversurfer04 hat geschrieben:
FcZ_maitLi hat geschrieben:
FcZ_maitLi hat geschrieben:spielt nöd de cristiano ronaldo sit neustem det?

Ja, ich galaubs au! De isch ja en riise schuss hey! De Body undso! *sabber* Freu mi scho mega, yuppi! XD

ja ezt ebe aschinend ned..ja erisch scho geil:D aber er cha au huere guet fuessball spile!

Nöd?! Shit hey! :-( *heul* Ich ha öppis ghört, döfsch es aber niemmertem wiiterverzelle: De Nomah gseht au so geil us wie er! *kicher*

ich weiss..er isch mis baby, hesh de roman ned glese under smalltalk?
ewigi treuii am fcz!

Cuk

Beitragvon Cuk » 28.07.06 @ 13:32

ou gibs mer...

wenn das so wietergoht denn müend d'Spieler ide Zukunft im transparente Oberteil spiele damit die ach so interessierte wiebliche "Fuessballfans" au öppis zum luege händ.

Wer interessiert scho Fuessball....er isch sooo süüeesss

FcZ_maitLi

Beitragvon FcZ_maitLi » 28.07.06 @ 13:34

Cuk hat geschrieben:ou gibs mer...

wenn das so wietergoht denn müend d'Spieler ide Zukunft im transparente Oberteil spiele damit die ach so interessierte wiebliche "Fuessballfans" au öppis zum luege händ.

Wer interessiert scho Fuessball....er isch sooo süüeesss

hehe so'n shit..
es git fraue, die sind fuessball fan wegem fuessball&de manne, es git es paar die sind weg de manne fan, es git es par die sind nur wegem fuessball fuessball fan! und ich bi fuessball&manne fan:D
ewigi treuii am fcz!

King
Belieberbasher
Beitragvon King » 28.07.06 @ 13:36

wie wäre es wenn wir uns zuerst auf das Rückspiel in Salzburg konzentrieren bevor hier schon Flüge, Stadionbilder und andere Lobeshymnen auf den Losentscheid gestartet werden?
Viele sind besessen - doch glücklich ist, wer einen sitzen hat.

yellow

Beitragvon yellow » 28.07.06 @ 13:39

King hat geschrieben:wie wäre es wenn wir uns zuerst auf das Rückspiel in Salzburg konzentrieren bevor hier schon Flüge, Stadionbilder und andere Lobeshymnen auf den Losentscheid gestartet werden?

Richtig, denn genau das würde uns nach einer Nichtqualifikation von den Baslern (und nicht nur denen) genüsslich um die Ohren geschlagen. Warum also nicht schön einen Schritt nach dem andern machen?

Nomah

Beitragvon Nomah » 28.07.06 @ 13:41

FcZ_maitLi hat geschrieben:
FcZ_maitLi hat geschrieben:spielt nöd de cristiano ronaldo sit neustem det?

Ja, ich galaubs au! De isch ja en riise schuss hey! De Body undso! *sabber* Freu mi scho mega, yuppi! XD

ja ezt ebe aschinend ned..ja erisch scho geil:D aber er cha au huere guet fuessball spile!

Nöd?! Shit hey! :-( *heul* Ich ha öppis ghört, döfsch es aber niemmertem wiiterverzelle: De Nomah gseht au so geil us wie er! *kicher*

ähm jetzt häsch dänn bald es Problem!! Bezeichnisch du mich als chlini tuntigi Heulsuse?
Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit; aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.

Albert Einstein (1879-1955),

FcZ_maitLi

Beitragvon FcZ_maitLi » 28.07.06 @ 13:43

Zuletzt geändert von FcZ_maitLi am 28.07.06 @ 13:52, insgesamt 4-mal geändert.
ewigi treuii am fcz!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“