Info zum Auswärtsspiel in Luzern

Diskussionen zum FCZ
Jimbo J.

Beitragvon Jimbo J. » 08.07.06 @ 16:26

Gute Sache.....Werde auch dabei sein, ob es jedoch friedlich bleiben wird?! Ich hoff es schwer
VS 04
Hassli's Klon

1 Stadt, 1 Kurve

Beitragvon 1 Stadt, 1 Kurve » 08.07.06 @ 16:38

aaaauuuuuuffff!!!!

Luzern, Luzern..... wir fahren nach Luzern!
züri

Shaclub

Beitragvon Shaclub » 08.07.06 @ 16:49

sehr schön....auf nach Luzern,

Master Chief

Beitragvon Master Chief » 08.07.06 @ 17:07

in Basel gseht me das genau so und mir wärde mit ähnlige massnahme gege das vorgoh. isch wichtig, das möglichst vill fanszene sone art "boykott" duurefiere, denn isch das Thema schnäll wieder vom Tisch

Züri-Loi

Beitragvon Züri-Loi » 08.07.06 @ 17:10

Master Chief hat geschrieben:in Basel gseht me das genau so und mir wärde mit ähnlige massnahme gege das vorgoh. isch wichtig, das möglichst vill fanszene sone art "boykott" duurefiere, denn isch das Thema schnäll wieder vom Tisch

Ja das problem mümmer ja fascht zämä löse. Aber dass es schnäll vom tisch isch denki nöd.

ComeOnZüri16

Beitragvon ComeOnZüri16 » 08.07.06 @ 17:11

Züri-Loi hat geschrieben:
Master Chief hat geschrieben:in Basel gseht me das genau so und mir wärde mit ähnlige massnahme gege das vorgoh. isch wichtig, das möglichst vill fanszene sone art "boykott" duurefiere, denn isch das Thema schnäll wieder vom Tisch

Ja das problem mümmer ja fascht zämä löse. Aber dass es schnäll vom tisch isch denki nöd.

Ich au nöd. I welere Form wirds denn in Basel duregfüehrt?
1896 bis id Ewigkeit.

Master Chief

Beitragvon Master Chief » 08.07.06 @ 17:18

ComeOnZüri16 hat geschrieben:
Züri-Loi hat geschrieben:

Ich au nöd. I welere Form wirds denn in Basel duregfüehrt?

gescht het e sitzig stattgfunde mit verträter vo fanclubs und anderne zum e gmeinsami löösig beschliesse. das isch au passiert, nur wird s' ergäbnis noni kommuniziert. es wird bald e offiziells communiqué usekoh, wo das dinestoht. isch au eifacher, als wenns jede bitz anderscht verzellt und denn ei gschnuur isch. Ich sag nur es isch ähnlig wie eures, nur mien mir no dütlig witergoh, will mir s' thema fanpass im eigene stadion in dr mk bereits hän. Infos folge

Zurück zu „Fussball Club Zürich“