Spiel vu hüt: comment

Diskussionen zum FCZ
Jea

Spiel vu hüt: comment

Beitragvon Jea » 16.04.03 @ 22:08

also, mer händ glaub all es spiel gseh, wo afangs mit vill motivation agfange hätt, und när zimli abgflacht isch und i dr. 2. halbziit wieder e steigerigspotential ersichtlich gsi isch.

es bitz konkreter. ich juble die mannschaft, wo keis exzellents spiel gmacht häsch ned unnötig id luft! aber ich han hüt es motivierts team gseh, wo zwar ziitewiis e sonen shit zämägspillt hät, aber trotzdem irgetswie die inneri hoffnig ned ufgäh hät, und das gmacht hätt, wo sie no nie schlcht händ chönne.... abwarte, ihri chance abpasse und zur richtige ziit am richtige ort stah. leider händ die erschte chancene ned chönne gnutzt werde, teils unvermöge od. eifach päch. aber üsi mannschaft hätt muet bewiese... sie händ dasmal, trotzeme 1-0 rückstand i dä erschte viertel stund s spiel nonig als verlore gseh sondern händ eifach s beschte gäh.

die wo immer bitz vu mir läsed, die wüssed, dassi zwar fan bin, aber trotzdem seeeehr kritisch gägenüber dä eigne mannschaft bi :) (jaja, fredigirl, din chassot ;) ) ABER hüt hani ganz klar öppis wichtigs gseh ufem platz, au wänns mängisch meh und mängisch weniger zum sueche gsi isch, siegeswille, kampfwille, unvermöge, freud am spiel, päss wo achömed und vor allem, s wichtigschte vu allem, ich han es TEAM gseh, e mannschaft wo enand hilft...

klar isch no nünt perfekt gsi, und nach däm sieg heisst das ned, dass sie jetzt wiiterhin so spieled, will gäge dä fcwil hätt mer ja müesse so ufträte und s isch sicher au liechter gfalle, würded jetzt vill dänke/säge, aber da mueni (eimal meh) widerspräche, mer wüssed, dass dä fcz normalerwiis wrükli müeh hätt, mit "chline" (unschinbare) gägner... hüt aber ned... hüt sinds eifach vu afang a parat gsi...

und ich säg üch eis, die mannschaft hätt es guets grundpotential, obwohls sicher mal usemischte müend, meh spieler ha (für dä konkurrenzkampf) und au no lang trainiere müend... aber mer sind ufem richtige wäg, aber er wird lang gah...

zum abschluss, gc isch momentan (nach 2-0füehrig) zum glück 2-2, und mis juve füehrt 2-0 :)) juppi ;)

grüessli und guet nacht.

Célina

Beitragvon Célina » 16.04.03 @ 22:11

Sehr guete Bricht, hoffe bisch mit mim au Iverstande! :-)) Nei, bin im Moment eifach nume glücklich und stolz! :-)))

Baygon

Beitragvon Baygon » 17.04.03 @ 0:42

bittebittebitte
schweizerdeutsch schreibt man nicht, es ist nicht lesbar. es ist keine geschriebene sprache. ansonsten: sorry, hatte die kraft nicht fertig zu lesen, aber guerrero war "gut", den rest bitte in die 2. liga.
Allez les Bleus!

Boulevard-Tippse

Bitte keine voreilige Euphorie

Beitragvon #10 » 17.04.03 @ 1:07

Zuerst zur Sprache: ich schliesse mich Baygon an, schweizerdeutsch ist unlesbar!

Zum Rest: es ist unglaublich, wie nach diesem Spiel schon wieder alles schöngeredet wird. Einige träumen wohl schon wieder vom Uefa-Cup?

Dabei war die erste Halbzeit eine absolute Katastrophe. Mit einer komplett überforderten Verteidigung, wie man es selbst in unteren Ligen nur selten sieht. Fischer einmal aussen, einmal innen, aber immer schön jedem Zweikampf ausweichend, Quentin einmal links einmal rechts, aber meist überlaufen, Nef einmal rechts, dann wieder innen, und immer wieder der arme Gygax, der hinten ausbügeln musste.

La catastrophe!

Die zweite Hälfte war entschieden besser, aber auch nur deshalb, weil Wil halt wirklich kein hochklassiger Gegner ist.

Guerrero war tatsächlich ziemlich gut, weil er mal hinter der Spitze spielen durfte - dort wo er immer schon hingehört. Und Gygax war, wie schon im ganzen Spiel, sogar sehr gut, übers ganze Spiel gesehen mit Abstand der beste Mann auf dem Platz.

Der Rest? Na ja. Keita noch und ein wenig Di Jorio.
Membre du groupe Hassli

Jea

Beitragvon Jea » 17.04.03 @ 7:04

ihr händ ned richtig gläse, und für die wo's ned verstönd.

lest zuerst den text richtig durch... wenn ich zeit hab, übersetz ich ihn noch... hab niemals von einem uefa-cup was gesagt, und auch nicht dass alles so perfekt war! ABER hab schon vieeeel schlimmeres gesehn!

sorry

Glarona
ADMIN

Re: Bitte keine voreilige Euphorie

Beitragvon Glarona » 17.04.03 @ 7:09

Zum Rest: es ist unglaublich, wie nach diesem Spiel schon wieder alles schöngeredet wird. Einige träumen wohl schon wieder vom Uefa-Cup?

es ist und bleibt eine schlecht zusammen gestellte gurkentruppe.
"Bei uns sind die Höhen halt höher und die Tiefen dafür richtig tief."
Zitat Ussersihl

Simon

Beitragvon Simon » 17.04.03 @ 8:05

Zuerst einmal möchte ich sagen, dass es wirklich ein bischen mühsam ist "Schweizerdeutsch" zu lesen. Ehrlich gesagt lese ich solche Beiträge nur teilweise oder dann gar nicht. Schade drum !

Zum Spiel. Wie kann man nach so einem Gurkenspiel zufrieden sein ? Auch wenn wir jetzt 3 Punkte geholt haben so sehe ich zu den vorhergehenden Spielen keinen Unterschied was das Niveau betrifft. Die Bälle wurden immer noch planlos nach vorne gespielt und einigen Spielern fällt es immer noch schwer einen geraden flachen Pass zu spielen. Die Verteidigung wirkte unsicher und liess sich einige Male amateurhaft überlaufen. Das Mittelfeld, vor allem Bastida, war schwach und ideenlos. Unser Sturm war lange inexistent. So sieht im Moment die Realität aus, Sieg hin- oder her. Wil war sackschwach und hatte höchstens ein besseres NLB Niveau. Die Ostschweizer gewährten uns viel Platz und daher ist es kein Wunder, dass es den Eindruck machte, dass plötzlich einige Spieler super spielten. Sobald aber die Räume eng gemacht wurden war es vorbei mit den tollen Pässen und technischen Einlagen. Eben genau dann kam die Ideenlosigkeit zum Vorschein. Aber eben, wichtig ist, dass unsere "Pläuschlertruppe vom Letzi" Spass hat im Training und sich gut amüsiert.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“