also, mer händ glaub all es spiel gseh, wo afangs mit vill motivation agfange hätt, und när zimli abgflacht isch und i dr. 2. halbziit wieder e steigerigspotential ersichtlich gsi isch.
es bitz konkreter. ich juble die mannschaft, wo keis exzellents spiel gmacht häsch ned unnötig id luft! aber ich han hüt es motivierts team gseh, wo zwar ziitewiis e sonen shit zämägspillt hät, aber trotzdem irgetswie die inneri hoffnig ned ufgäh hät, und das gmacht hätt, wo sie no nie schlcht händ chönne.... abwarte, ihri chance abpasse und zur richtige ziit am richtige ort stah. leider händ die erschte chancene ned chönne gnutzt werde, teils unvermöge od. eifach päch. aber üsi mannschaft hätt muet bewiese... sie händ dasmal, trotzeme 1-0 rückstand i dä erschte viertel stund s spiel nonig als verlore gseh sondern händ eifach s beschte gäh.
die wo immer bitz vu mir läsed, die wüssed, dassi zwar fan bin, aber trotzdem seeeehr kritisch gägenüber dä eigne mannschaft bi :) (jaja, fredigirl, din chassot ;) ) ABER hüt hani ganz klar öppis wichtigs gseh ufem platz, au wänns mängisch meh und mängisch weniger zum sueche gsi isch, siegeswille, kampfwille, unvermöge, freud am spiel, päss wo achömed und vor allem, s wichtigschte vu allem, ich han es TEAM gseh, e mannschaft wo enand hilft...
klar isch no nünt perfekt gsi, und nach däm sieg heisst das ned, dass sie jetzt wiiterhin so spieled, will gäge dä fcwil hätt mer ja müesse so ufträte und s isch sicher au liechter gfalle, würded jetzt vill dänke/säge, aber da mueni (eimal meh) widerspräche, mer wüssed, dass dä fcz normalerwiis wrükli müeh hätt, mit "chline" (unschinbare) gägner... hüt aber ned... hüt sinds eifach vu afang a parat gsi...
und ich säg üch eis, die mannschaft hätt es guets grundpotential, obwohls sicher mal usemischte müend, meh spieler ha (für dä konkurrenzkampf) und au no lang trainiere müend... aber mer sind ufem richtige wäg, aber er wird lang gah...
zum abschluss, gc isch momentan (nach 2-0füehrig) zum glück 2-2, und mis juve füehrt 2-0 :)) juppi ;)
grüessli und guet nacht.