Beitragvon Cantona » 20.05.06 @ 15:22
Han jetz grad im Tagi gläse, dass dä Sven Hotz, dä Bickel, dä Pescu und sin Awalt bim S. Hotz im Büro gsi seiget... Dä Pescu hät dä glichi Lohn verlangt und en Zweijahresvetrag... Ich verstane ja, dasses dä FCZ i däre Form eigentlich nume git, will dä Sven Hotz d'Finanze voll im Griff gha hät - aber meine Fresse es gat uf d'Champions-League zue ! Wänn jetz nöchscht Saison alles würdi abschiffe chönt mer ja immerno säge, Okay, Sparbrämse - aber doch nonig jetzt ! Ich find eigentlich am Pescu sini Forderige legitim - hät ja nöd emal e Lohnerhöhig wellä !
Naja, finds eifach extrem schad, dass mer esone wichtigi Persönlichkeit wi dä Pescu nöd chan halte... Us finanzielle Gründ, obwohl mer dur s'Merchandising, Meischterprämiä vo dä Liga, Championsleage und erwartigsgemäss grösseri Zueschauerzahl Mehrinahme macht, nöd über sin Schatte chan gumpe und mal es "Risiko" izga...
Wünsch am Pescu alles Gueti und hoffe eifach, dass sich kein andere Klub i dä Schwiz ihn anglet - Horrorvorstellig, wänn er für Basel oder GC würdi uflaufe !
stahel... FILIPESCU... TOOOOOR !!!