Filipescu verlässt den FCZ

Diskussionen zum FCZ
Brolin

Beitragvon Brolin » 20.05.06 @ 13:36

FotoStat hat geschrieben:
Brolin hat geschrieben:Bild

Am «86» hatte Pescu zwar nur 1/86 Anteil. Aber was für einen. Am «36» jedoch... ausser ein paar Fehlern, wie sie vorkommen... es ist schon mehr als schade, dass er geht. Komm zurück, Pescu, und bring uns in die Champions League...!

Er kommt ganz sicher :D

(*hehe*) Quelle? :)
«Wir freuen uns auf die Rückkehr von Pa Modou und wünschen ihm viel Erfolg mit dem FC Zürich.»

Svon H.

Beitragvon Svon H. » 20.05.06 @ 13:39

Brolin hat geschrieben:
FotoStat hat geschrieben:
Brolin hat geschrieben:Bild

Am «86» hatte Pescu zwar nur 1/86 Anteil. Aber was für einen. Am «36» jedoch... ausser ein paar Fehlern, wie sie vorkommen... es ist schon mehr als schade, dass er geht. Komm zurück, Pescu, und bring uns in die Champions League...!

Er kommt ganz sicher :D

(*hehe*) Quelle? :)

Demokrit hat geschrieben:quelle? mein gefühl!

advocatus diaboli

Beitragvon advocatus diaboli » 20.05.06 @ 13:46

kann verstehen dass er geht. die burschen bezahlen lieber die straffe für holligans als ein anständiges salär für filipescu

captain tsubasa

Beitragvon captain tsubasa » 20.05.06 @ 13:47

ist aber auch ein recht geiles karrierenende (so es dann eines ist)!

Cantona

Beitragvon Cantona » 20.05.06 @ 15:22

Han jetz grad im Tagi gläse, dass dä Sven Hotz, dä Bickel, dä Pescu und sin Awalt bim S. Hotz im Büro gsi seiget... Dä Pescu hät dä glichi Lohn verlangt und en Zweijahresvetrag... Ich verstane ja, dasses dä FCZ i däre Form eigentlich nume git, will dä Sven Hotz d'Finanze voll im Griff gha hät - aber meine Fresse es gat uf d'Champions-League zue ! Wänn jetz nöchscht Saison alles würdi abschiffe chönt mer ja immerno säge, Okay, Sparbrämse - aber doch nonig jetzt ! Ich find eigentlich am Pescu sini Forderige legitim - hät ja nöd emal e Lohnerhöhig wellä !

Naja, finds eifach extrem schad, dass mer esone wichtigi Persönlichkeit wi dä Pescu nöd chan halte... Us finanzielle Gründ, obwohl mer dur s'Merchandising, Meischterprämiä vo dä Liga, Championsleage und erwartigsgemäss grösseri Zueschauerzahl Mehrinahme macht, nöd über sin Schatte chan gumpe und mal es "Risiko" izga...

Wünsch am Pescu alles Gueti und hoffe eifach, dass sich kein andere Klub i dä Schwiz ihn anglet - Horrorvorstellig, wänn er für Basel oder GC würdi uflaufe !
stahel... FILIPESCU... TOOOOOR !!!

FC Tsüri

Beitragvon FC Tsüri » 20.05.06 @ 15:42

Cantona hat geschrieben:Han jetz grad im Tagi gläse, dass dä Sven Hotz, dä Bickel, dä Pescu und sin Awalt bim S. Hotz im Büro gsi seiget... Dä Pescu hät dä glichi Lohn verlangt und en Zweijahresvetrag... Ich verstane ja, dasses dä FCZ i däre Form eigentlich nume git, will dä Sven Hotz d'Finanze voll im Griff gha hät - aber meine Fresse es gat uf d'Champions-League zue ! Wänn jetz nöchscht Saison alles würdi abschiffe chönt mer ja immerno säge, Okay, Sparbrämse - aber doch nonig jetzt ! Ich find eigentlich am Pescu sini Forderige legitim - hät ja nöd emal e Lohnerhöhig wellä !

Naja, finds eifach extrem schad, dass mer esone wichtigi Persönlichkeit wi dä Pescu nöd chan halte... Us finanzielle Gründ, obwohl mer dur s'Merchandising, Meischterprämiä vo dä Liga, Championsleage und erwartigsgemäss grösseri Zueschauerzahl Mehrinahme macht, nöd über sin Schatte chan gumpe und mal es "Risiko" izga...

Wünsch am Pescu alles Gueti und hoffe eifach, dass sich kein andere Klub i dä Schwiz ihn anglet - Horrorvorstellig, wänn er für Basel oder GC würdi uflaufe !

zu gc wird er hundertprozentig nicht wechseln. zudem hat bisel mit majstorovic und smiljanic eine sehr starke innenverteidigung

cuhulain

Beitragvon cuhulain » 20.05.06 @ 15:43

hast du da smiljanic im selben satz wie starke verteidigung benutzt?!?
“Real stupidity beats artificial intelligence every time.” ― Terry Pratchett, Hogfather

Zurück zu „Fussball Club Zürich“