Eine Schande für den Schweizer Fussball

Diskussionen zum FCZ
basler15

Beitragvon basler15 » 15.05.06 @ 19:16

Firefox hat geschrieben:
basler15 hat geschrieben:
Firefox hat geschrieben:Hey, chömmed...bliibet suber jungs :-) Jede Verein freut sich öber de Meischtertitel....so d'Basler wie au jetzt mer. Es git i jedem Verein Idiote..bi Eus und au bim FCB und au bi de andere Clubs...Fan si isch scho rächt..find i guet...aber chömmed...da bring jetzt würkli nüt. :-)

gib dir zu 100% recht.....glückwunsch zum titel und bis zur nägschte saison wenn ihr uns dr pokal wieder zrug geh münd ......hoff ich zumindest :-) unter dem kübel stoht nämlich "leihgabe des fc basel" :-)

glückwunsch nomol zum verdiente titel, mir sind z dumm gsi zum dr titel hole und händ en nit erscht in der 93 minute verlore....

Danke :-) Danke :-) Und es stoht uf me Pokal ned" leihgabe des fc basel " , sondern, "Züri d Fuessballstadt vo de Schwiiz, i be ändli weder dihei " :-)

bisch sicher? hmm, das mues ich nägscht johr mol genauer nochläse wenn er wieder bi uns stoht :-)

hyperlite
ADMIN

Beitragvon hyperlite » 15.05.06 @ 19:51

Firefox hat geschrieben:
Firefox hat geschrieben:Hey, chömmed...bliibet suber jungs :-) Jede Verein freut sich öber de Meischtertitel....so d'Basler wie au jetzt mer. Es git i jedem Verein Idiote..bi Eus und au bim FCB und au bi de andere Clubs...Fan si isch scho rächt..find i guet...aber chömmed...da bring jetzt würkli nüt. :-)

gib dir zu 100% recht.....glückwunsch zum titel und bis zur nägschte saison wenn ihr uns dr pokal wieder zrug geh münd ......hoff ich zumindest :-) unter dem kübel stoht nämlich "leihgabe des fc basel" :-)

glückwunsch nomol zum verdiente titel, mir sind z dumm gsi zum dr titel hole und händ en nit erscht in der 93 minute verlore....

Danke :-) Danke :-) Und es stoht uf me Pokal ned" leihgabe des fc basel " , sondern, "Züri d Fuessballstadt vo de Schwiiz, i be ändli weder dihei " :-)

bisch sicher? hmm, das mues ich nägscht johr mol genauer nochläse wenn er wieder bi uns stoht :-)

denn staht sicher no basel im muul druf...

ComeOnZüri16

Beitragvon ComeOnZüri16 » 15.05.06 @ 21:13

Demokrit hat geschrieben:@basler15

he vorsicht......ich war schon bei der "meisterfeier" vor 25 jahren gg chenois und beim wiederaufstieg in fribourg dabei und das ist doch länger als ein jahrzehnt her...! ;-)

was mich am meisten stört, dass nun alle wieder über fussball........ähm hooligans reden wollen und anstatt 11 seiten bilder zum spiel zu zeigen wird in den zeitungen krieg gespielt und das mcdonaldskid kommt noch auf der titelseite..........von wegen persönlichkeitsschutz und so...........wo bitte ist der schwarze balken vor den augen?????? wenn aber der verband, das tv, die medien und die clubs solche bilder wollen um diese typen zu stoppen heisst es man darf diesen bilder nicht benutzen....!
verstehe ich das??

BRÜÜÜÜLLEEEER!!!! :D:D:D
1896 bis id Ewigkeit.

ComeOnZüri16

Beitragvon ComeOnZüri16 » 15.05.06 @ 21:15

nuMarc hat geschrieben:
Demokrit hat geschrieben:... und das mcdonaldskid kommt noch auf der titelseite.....

In welcher Zeitung war das? :-)

BLICK
1896 bis id Ewigkeit.

Mad About Züri

Beitragvon Mad About Züri » 16.05.06 @ 2:00

Skater-Girly hat geschrieben:Hey es wür mi so ah kake en FCZ fan z'sie..sorry ihr holed efeng nach 25 johr weder en meischtertitel..und mer basler?! haha mer sind 2 mol hindere nand meischter worde..! Ihr hend eifach nur glück gha ide letzte minute..süsch wäre mir sicher meischter worde!! Es git nur de FCB und süsch kein andere!!

Du kannst dir gar nicht vorstellen, WIE mich das ankackt! Es hat mich das ganze Wochenende dermassen angekackt, dass ich kaum Schlaf gefunden habe! So eine Scheisse aber auch.
benibunny hat geschrieben:den hoppers ihre im MüüL

Demokrit

Beitragvon Demokrit » 16.05.06 @ 6:58

@Skater-Girly

das peinliche an einem fake wie dir ist, dass ihr nicht wisst wann ihr aufzuhören habt. was soll's, auch für dich gibt es in unserem land genügend professionelle hilfe.
Zuletzt geändert von Demokrit am 16.05.06 @ 7:59, insgesamt 1-mal geändert.
Die Kritik an anderen hat noch keinem die eigene Leistung erspart. Noël Coward, britischer Dramatiker (1899 - 1973)

volki

Beitragvon volki » 16.05.06 @ 7:17

Mad About Züri hat geschrieben:
Skater-Girly hat geschrieben:Hey es wür mi so ah kake en FCZ fan z'sie..sorry ihr holed efeng nach 25 johr weder en meischtertitel..und mer basler?! haha mer sind 2 mol hindere nand meischter worde..! Ihr hend eifach nur glück gha ide letzte minute..süsch wäre mir sicher meischter worde!! Es git nur de FCB und süsch kein andere!!

uiuiui ich chan da nur säge: zum glück gits nur de einti FCB und nöd nomal sone verein i de CH wo so überheblichi fans hät....
FCZ forever - Händ ue !!

-->M E I S C H T E R 2 0 0 6 / 2 0 0 7<--

Zurück zu „Fussball Club Zürich“