Eine Schande für den Schweizer Fussball

Diskussionen zum FCZ
Demokrit

Beitragvon Demokrit » 16.05.06 @ 11:15

wenn ich das lese könnte ich kotzen.
was sind wir nur für ein verschwuchtelter staat.............der solchen abschaum wieder laufen lässt und sich wundert wenn die über eine festnahme lachen, weil sie ja genau wissen, dass nach einer halben stunde wieder draussen sind.

http://www.news.ch/Mehrheit+der+Verhaft ... detail.htm
Die Kritik an anderen hat noch keinem die eigene Leistung erspart. Noël Coward, britischer Dramatiker (1899 - 1973)

Züri Bueb

Beitragvon Züri Bueb » 16.05.06 @ 11:39

jetz go brüele aber weret dä ganze saison jenesmal i dä 92. minute en topf gschosse....und jetz isch das halt mal gäge eu passiert...hehehehe.....man, ich ha mer fasch en schranz glachet ab eu ach so trurige bisler....und ersch rcht ab dem behinderete bisler wo gescht im blick uf dä titelsiite gsi isch....voll die chranki stadt....chli zvil chemie gschnupperet......
Zuletzt geändert von Züri Bueb am 01.10.06 @ 20:07, insgesamt 1-mal geändert.
Immer nume Züri

adomania

Beitragvon adomania » 16.05.06 @ 12:03

Skater-Girly hat geschrieben:Hey es wür mi so ah kake en FCZ fan z'sie..sorry ihr holed efeng nach 25 johr weder en meischtertitel..und mer basler?! haha mer sind 2 mol hindere nand meischter worde..! Ihr hend eifach nur glück gha ide letzte minute..süsch wäre mir sicher meischter worde!! Es git nur de FCB und süsch kein andere!!

Einfach nur peinlich dein Beitrag... shame on you.. !
rot isch unsri Liebi, blau die ewigi Treui

Nomah

Beitragvon Nomah » 16.05.06 @ 12:04

adomania hat geschrieben:
Skater-Girly hat geschrieben:Hey es wür mi so ah kake en FCZ fan z'sie..sorry ihr holed efeng nach 25 johr weder en meischtertitel..und mer basler?! haha mer sind 2 mol hindere nand meischter worde..! Ihr hend eifach nur glück gha ide letzte minute..süsch wäre mir sicher meischter worde!! Es git nur de FCB und süsch kein andere!!

Einfach nur peinlich dein Beitrag... shame on you.. !

Scheisse, solche werden wir jetzt auch bekommen. Lasst uns im nächsten Jahr um den Abstieg spielen
Zuletzt geändert von Nomah am 16.05.06 @ 12:13, insgesamt 1-mal geändert.

bluewhite
Beitragvon bluewhite » 16.05.06 @ 12:08

Sind Schuelferiä in Bisel?
Immer numä Züri

bruce lee

Beitragvon bruce lee » 16.05.06 @ 12:10

GRATULIER AM FCZ !!
TROTZDEM ISCH BASEL DIE GEILERI MANNSCHAFT UND WIRDS AU IMMER SIE !
DAS WÜSST IHR JO GENAU IHR TOLLE ZÜRCHER ODER NIT??? ALSO GNIESSTS DENN ES WIRD SAU LANG GO BIS IHR WIEDER EMOL CH MEISCHTER WERDET !

LIEBI GRIESS USEM WUNDERSCHÖNE BASEL

Liquid

Beitragvon Liquid » 16.05.06 @ 12:12

bruce lee hat geschrieben:GRATULIER AM FCZ !!
TROTZDEM ISCH BASEL DIE GEILERI MANNSCHAFT UND WIRDS AU IMMER SIE !
DAS WÜSST IHR JO GENAU IHR TOLLE ZÜRCHER ODER NIT??? ALSO GNIESSTS DENN ES WIRD SAU LANG GO BIS IHR WIEDER EMOL CH MEISCHTER WERDET !

LIEBI GRIESS USEM WUNDERSCHÖNE BASEL

pfff...
Noch einmal ein Einwurf für Zürich!

ähn wenn du dich versteckst kann ich dir keine PN schicken.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“