elsener hat geschrieben:wo sind sie alle? die basler die hier so gerne rum pissen?
noch immer am feiern?
ihr scheiss basler habt gestern der ganzen schweiz eure hässliche fratze gezeigt.
ihr seid schlimmer als die türken bei der wm barrage; ihr seid abschaum,
ihr seid ein völlig unnötiges nebenprodukt der basler chemie.
wenigstens seid ihr jetzt wieder dort wo ihr hingehört: in der beudeutungslosen fussball-provinz.
es ist zu hoffen, dass ihr knallhart bestraft werdet.
ich fordere 50 geisterspiele plus 5 jahre knast für alle platzstürmer.
noch vielen dank bzgl. h-datenbank. diese wird sich nicht mehr verhindern lassen dank euch riesen idioten.
ich kanns gar nicht sagen wie gross mein hass auf euch ist.
und damit meine ich ALLE basler.
noch was zur statistik:
seid ihr die kleine schlampe als präsidentin habt, habt ihr noch jedes spiel verloren. weiter so!!
Maniac hat geschrieben:Du hirnamputierts wäse, dir hets wohl ändgültig is hirni gschisse odr?!
Überleg (wenn das mangels intelligänz überhaupt chasch...) wie die saison verlaufe isch!
Ohni die eklatante Fehlleischtige vo Militär-Depp Wildhaber und co. hättet ihr gäge Basel nämmlig kai Chance gha...
Aber es isch jo nüt neus das d'zürcher überall ihri griffel im spiel hend, wie zum bispiel bim "sehr neutrale" SF DRS oder au bim Blick (wo de Leiter Abteilig Fuessball völlig überraschen e fcz fan isch...).
Also zerscht überlegge und denn d'schnuure so wiit ufrisse...
e Scheene
Maniac hat geschrieben:Ohni die eklatante Fehlleischtige vo Militär-Depp Wildhaber und co. hättet ihr gäge Basel nämmlig kai Chance gha...
Aber es isch jo nüt neus das d'zürcher überall ihri griffel im spiel hend, wie zum bispiel bim "sehr neutrale" SF DRS oder au bim Blick (wo de Leiter Abteilig Fuessball völlig überraschen e fcz fan isch...).
Du hirnamputierts wäse, dir hets wohl ändgültig is hirni gschisse odr?!
Überleg (wenn das mangels intelligänz überhaupt chasch...) wie die saison verlaufe isch!
Ohni die eklatante Fehlleischtige vo Militär-Depp Wildhaber und co. hättet ihr gäge Basel nämmlig kai Chance gha...
e Scheene
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: face a hacke duo, Google [Bot], polska71, vergani, zuerchergoalie und 307 Gäste