DERBY: PACK-FCZ

Diskussionen zum FCZ
Ragga82

Beitragvon Ragga82 » 01.03.06 @ 10:16

@margi

ja du held, und darum hani gschribe ich chum nüm ie, das isch scho länger her, und usserdem bini nöd dä Max gu mache, sondernhan mit eim per PN chli umepufft, und das isch leider dä admin gsi, und sit do bini gsperrt....und han dä link nöd chöne gu aluege, capisch?

aber isch ja glich, han eigentlich öpis zummatch welä schribe, um das söts ja ga i dem fred nöd?
Doping im Fussballl nüzt rein gar nichts! Das Zeugs muss in den Körper......

hyperlite
ADMIN

Beitragvon hyperlite » 01.03.06 @ 10:19

Mandingo hat geschrieben:Sind schon wieder Schulferien?

in der stadt nicht mehr... nur noch auf dem land... (sagt ja wohl alles) ;)...

Rusher

Beitragvon Rusher » 01.03.06 @ 10:24

so au ich gib mal no min saenf dezue...naei noed dsaenftuube vom joggeli (giz diae aeigentlich no??)

ich wuensch oi: vill schpass bim marsch, vill alk im bier(oder ueberhaupt alk im bier) es guets glinge bide choreo (danke fuer di bisherige choreos im neue jahr, si gebed grad nochli me waermi alsi suescht scho han) und vorallem vill schoeni goal (blerim?freischtooss??) ..oder vorallem es goal...

bin sit aendi januar in argentiniae und verfolge das ganze wia forum und SF-livestream... darum saegi liaeber au nix zunere alfaellige ufschtellig... nur sowiit: vo mir usgseh sind dae rafael und dae keita ein MUSS und (wasi zwar nur usem forum weiss) hoffi, das dae von bergen zaeme mitem leoni garantiered, dass sich dfloppers dzae usbissed und dae krassimir (so gern ich ihn als schpiller gha han) sich sini trainer-karriere nomal ueberlaeit...

schad chani bim letschte (scho fascht alt-erhwuerdige) marsch nuem debi si... bringed dDuttwiilerbrugg zum schaukle!!

uf 3 puenkt! uf 12 puenkt vorschprung!!ufd Ufholjagd gaegae suedduetschland!!uf jez!! uf dae FCZ!!!!

saludos y suerte!!!

P.S. Noldi schick mer mal es mail, ha dini addy noed

Margi

Beitragvon Margi » 01.03.06 @ 10:33

Ragga82 hat geschrieben:@margi

ja du held, und darum hani gschribe ich chum nüm ie, das isch scho länger her, und usserdem bini nöd dä Max gu mache, sondernhan mit eim per PN chli umepufft, und das isch leider dä admin gsi, und sit do bini gsperrt....und han dä link nöd chöne gu aluege, capisch?

aber isch ja glich, han eigentlich öpis zummatch welä schribe, um das söts ja ga i dem fred nöd?

Richtig. Ha di au nöd wele afigge.

Aber muesch di ja gar nöd amelde zum de Link go aluege.

Aber zrugg zum Match. I Abetracht vom schlechte Wätter wirds sicher keis technisches Spiel, sondern ehner en Fight. Mir sölls recht si. Zeigeds dene Floppers!
Nume das de Gästesektor nöd überdacht isch und mir wahrschindlich voll verschiffed werdet isch de Nachteil. Doch was nimmt mer nöd alles uf sich für de FCZ!!!

Tippe uf es 1:0 oder 2:1 für euis. Würd aber au jede anderi Sieg näh:-)
Ei Stadt, ein Verein. I eusere Stadt gits nur ein Verein!

Margi

Beitragvon Margi » 01.03.06 @ 10:36

Hoho. Iversüchtig?

Margi

Beitragvon Margi » 01.03.06 @ 10:37

hyperlite hat geschrieben:

in der stadt nicht mehr... nur noch auf dem land... (sagt ja wohl alles) ;)...

Als Student hät mer übrigens au i de Stadt no Ferie, oder isch d Uni öppe au ufem Land?

Kamel

Beitragvon Kamel » 01.03.06 @ 11:43

aber du bisch ja eh arbetslos, vo dem her chunt das nöd drufaa.

edit: studenten haben für mich nichts mir arbeitslosen zu tun, da die schule sehr wohl auch "arbeit" ist.

Derbytime
Derbytime Derbytime Derbytime Derbytime
Zuletzt geändert von Kamel am 01.03.06 @ 11:59, insgesamt 1-mal geändert.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“