Deepblue hat geschrieben:claudi0 hat geschrieben:dioe stimmung wahr scheisse..!! gegen schaffhausen doer andere clubs ist bessere stimmung gewesen!! wer sagt oder schreibt, dass spiel gege bisel sei von der stimmung ehr gut gewesen wahr noch nie an einem spiel.. und dann ams chluss noch die welle!! was sollte der scheiss.. hatte der fcz so gut gespielt? haben sie gekämpft? wollten sie den sieg? NEIN NEIN NEIN NEIN!! scheisse wars. einzig dass choreo war fcz würdig!!!
janu shit happens. spiel abhacken und weiter in die scheisse gucken!! und doch an jedes heimspiel gehen!! wie sichs gehört füreinen wirklichen fcz fan!!
Claudi, hats hier ein bisschen mit den Kraftausdrücken??
Aber hast ja im grossen und ganze recht, über die Welle hab ich mich auch fürchterlich aufgeregt!...
Der FCZ wollte schon gewinne aus meiner Sicht, nur war der Wille von Basel einfach grösser!
Ja, ich find au. Scho chli übertriebe. Bi es Parne isch gueti Stimmig gsi, bi de andere eher chli weniger. Aber so scheisse isch sie jetzt ehrlichgseit au nöd gsi. Ja, scho klar isch sie bi Schafhuuse besser gsi, det hends ja au 5:0 gune. Aber ebe, es par sind au voll debi gsi und het gsung und ja, die andere hts wahrschiendlich eifach chli agschisse, wil mer am verlüüre gsi sind.