STIMMUNG????????

Diskussionen zum FCZ
fcz-ole

Beitragvon fcz-ole » 19.10.05 @ 10:45

Deepblue hat geschrieben:
claudi0 hat geschrieben:dioe stimmung wahr scheisse..!! gegen schaffhausen doer andere clubs ist bessere stimmung gewesen!! wer sagt oder schreibt, dass spiel gege bisel sei von der stimmung ehr gut gewesen wahr noch nie an einem spiel.. und dann ams chluss noch die welle!! was sollte der scheiss.. hatte der fcz so gut gespielt? haben sie gekämpft? wollten sie den sieg? NEIN NEIN NEIN NEIN!! scheisse wars. einzig dass choreo war fcz würdig!!!

janu shit happens. spiel abhacken und weiter in die scheisse gucken!! und doch an jedes heimspiel gehen!! wie sichs gehört füreinen wirklichen fcz fan!!

Claudi, hats hier ein bisschen mit den Kraftausdrücken??
Aber hast ja im grossen und ganze recht, über die Welle hab ich mich auch fürchterlich aufgeregt!...
Der FCZ wollte schon gewinne aus meiner Sicht, nur war der Wille von Basel einfach grösser!

Ja, ich find au. Scho chli übertriebe. Bi es Parne isch gueti Stimmig gsi, bi de andere eher chli weniger. Aber so scheisse isch sie jetzt ehrlichgseit au nöd gsi. Ja, scho klar isch sie bi Schafhuuse besser gsi, det hends ja au 5:0 gune. Aber ebe, es par sind au voll debi gsi und het gsung und ja, die andere hts wahrschiendlich eifach chli agschisse, wil mer am verlüüre gsi sind.
nista samo FCZ

Jimbo J.

Beitragvon Jimbo J. » 19.10.05 @ 10:59

fcz-ole hat geschrieben:
Deepblue hat geschrieben:
claudi0 hat geschrieben:dioe stimmung wahr scheisse..!! gegen schaffhausen doer andere clubs ist bessere stimmung gewesen!! wer sagt oder schreibt, dass spiel gege bisel sei von der stimmung ehr gut gewesen wahr noch nie an einem spiel.. und dann ams chluss noch die welle!! was sollte der scheiss.. hatte der fcz so gut gespielt? haben sie gekämpft? wollten sie den sieg? NEIN NEIN NEIN NEIN!! scheisse wars. einzig dass choreo war fcz würdig!!!

janu shit happens. spiel abhacken und weiter in die scheisse gucken!! und doch an jedes heimspiel gehen!! wie sichs gehört füreinen wirklichen fcz fan!!

Claudi, hats hier ein bisschen mit den Kraftausdrücken??
Aber hast ja im grossen und ganze recht, über die Welle hab ich mich auch fürchterlich aufgeregt!...
Der FCZ wollte schon gewinne aus meiner Sicht, nur war der Wille von Basel einfach grösser!

Ja, ich find au. Scho chli übertriebe. Bi es Parne isch gueti Stimmig gsi, bi de andere eher chli weniger. Aber so scheisse isch sie jetzt ehrlichgseit au nöd gsi. Ja, scho klar isch sie bi Schafhuuse besser gsi, det hends ja au 5:0 gune. Aber ebe, es par sind au voll debi gsi und het gsung und ja, die andere hts wahrschiendlich eifach chli agschisse, wil mer am verlüüre gsi sind.

Da sieht man,wer ein wirklicher FCZ Fan ist. Auch mir hats ziemlich auf den Magen geschlagen aber das ist kein Grund den FCZ nicht mehr zu unterstützen, denn genau dass wars, was der FCZ gebraucht hätte....

Cheers[/b]
VS 04
Hassli's Klon

Deepblue
Beitragvon Deepblue » 19.10.05 @ 11:23

Naja etwas positives seh ich troztdem...
Das letzte Spiel welches so lief hat man 0-5 verloren, diesmal konnte der FCZ wenigstens noch Moral tanken!

Ich denke der FCZ ist schon einiges weiter als vor gut einem Jahr!
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

zecke neuendorf

Beitragvon zecke neuendorf » 19.10.05 @ 11:57

häx hat geschrieben:
Rocker hat geschrieben:
blaurot hat geschrieben:Wiso händ diä den das gwüsst? Oder nämä si das Tranzparant immer mit *lol*

wir wissen immer alles im Voraus. Haltet eure Ideen besser versteckt. Und macht uns nicht immer alles nach.

ihr sind eh die beste!

und nimm en du doch im muuuuuuuul!

fcz-ole

Beitragvon fcz-ole » 19.10.05 @ 17:59

Ja, ich find au. Scho chli übertriebe. Bi es Parne isch gueti Stimmig gsi, bi de andere eher chli weniger. Aber so scheisse isch sie jetzt ehrlichgseit au nöd gsi. Ja, scho klar isch sie bi Schafhuuse besser gsi, det hends ja au 5:0 gune. Aber ebe, es par sind au voll debi gsi und het gsung und ja, die andere hts wahrschiendlich eifach chli agschisse, wil mer am verlüüre gsi sind.[/quote]

Da sieht man,wer ein wirklicher FCZ Fan ist. Auch mir hats ziemlich auf den Magen geschlagen aber das ist kein Grund den FCZ nicht mehr zu unterstützen, denn genau dass wars, was der FCZ gebraucht hätte....

Cheers[/b][/quote]

Ja, findi au, dass mer bis am Schluss het sölle voll unterstütze, für das sind doch d Fans da!
nista samo FCZ

neuling

Beitragvon neuling » 20.10.05 @ 1:10

Eigentli scho, aber me chan ja nöd verlange dasmer tuet wi wenn nüt gsi wär wemmer innerhalb vo so churzer Ziit 3 Goal übrchunnt, das mumer au zersch verarbeite;)
De Typ vor mir het igndwenn sGfühl gha, jez wär langsam Ziit zum dMannschaft uspfiife, bi anderne passieri das scho bi 0-2. Uund das findi eifach denäbed! S'chan ja vorcho dasmer nüm so luut mitsingt wie bi 0-0 odr 1-0, abr di eigni Mannschaft uspfiife mumer eifach ned!! Ussrdem bini ja de Meinig das de FCZ sich wenigstens bemüeht het...

nihilate

Beitragvon nihilate » 20.10.05 @ 1:14

De Typ vor mir het igndwenn sGfühl gha, jez wär langsam Ziit zum dMannschaft uspfiife

Ja, die vereinzelte Pfiffe zur Pause sind miner Meinig nah eifach saudumm und deplatziert gsi und au mir suur Ufgstosse..

Zurück zu „Fussball Club Zürich“