fcz-ole hat geschrieben: die andere hts wahrschiendlich eifach chli agschisse, wil mer am verlüüre gsi sind.
und du hesch wahrschiindli dä plausch gha :-)
nihilate hat geschrieben:De Typ vor mir het igndwenn sGfühl gha, jez wär langsam Ziit zum dMannschaft uspfiife
Ja, die vereinzelte Pfiffe zur Pause sind miner Meinig nah eifach saudumm und deplatziert gsi und au mir suur Ufgstosse..
nihilate hat geschrieben:De Typ vor mir het igndwenn sGfühl gha, jez wär langsam Ziit zum dMannschaft uspfiife
Ja, die vereinzelte Pfiffe zur Pause sind miner Meinig nah eifach saudumm und deplatziert gsi und au mir suur Ufgstosse..
Susanne hat geschrieben:[quote="Socrates
Mein Gott...besteht deine Welt nur aus Schwarz und Weiss?? Du kannst doch nicht von jedem erwarten, dass er bedingungsloser Fan ist. Jeder Mensch hat die Freiheiten, seine Prioritäten so zu setzen wie er will. Dass ein Derby eine höhere Priorität hat als ein Spiel gegen Yverdon sollte klar sein. Da zieht vielleicht ein "FCZ-Sympathisant", Modefan oder wie auch immer, ein Kinoabend mit seiner Freundin vor. Das finde ich absolut legitim, obwohl ich jedes Heimspiel sehe. Und was ist ein Modefan? Bin ich auch einer, weil ich nicht nach Yverdon und La-Chaux-de-Fonds fahre?? Alles ist relativ....gemäss Kollege Einstein. Hat ein Fan, der seit 17 Jahren jedes Spiel des FCZ ssieht das Recht, einen anderen Modefan zu schimpfen, weil dieser erst 16 Jahre in der Südkurve steht?? Kommt mal runter...
Susanne hat geschrieben:
nei aber was mi ufregt isch das die möchtegern Fans nur gäge basel und gäge gc chömmet, siech i de südkurve arrogant benämet und so tüent als wärets im usgang, ich wird immer agmacht und a minere kollegin hänts bier aglärt, kei respäkt vor em wiiblichä gschlächt, das isch es. klar chammer nüt mache das die modefans i d südkurvä chömmi aber dänn söllets sich ächli respäktvoller benähh gägenüber dänä wo a uf yverdo und chaux de fons gönt. das isch doch wohl s mindistä wommer chan erwarte. und ja ich bin e studentin gang aber glich ad spiel han extra en nebejob im service agno für mini bedingigslosi treui zum fcz.
K4rl K4rlson hat geschrieben:Irgendwie rägsch mi uf! du wirsch dä Suedkurve agmacht vo wem??? würd mi wundere.... Und ich glaub es intressiärt jede en schissdräck was ver ä näbejob usw häsch! sorry das hani müsse los wärde! eazy jungs und mädels warte uf euchi afiggeray!
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: 18_FCZ_96, Challenger, neinei, Ulldrael, withe lion, yellow, zhkind, zuerchergoalie und 212 Gäste