STIMMUNG????????

Diskussionen zum FCZ
Susanne

Beitragvon Susanne » 18.10.05 @ 3:34

Mad About Züri hat geschrieben:
Susanne hat geschrieben:nei aber was mi ufregt isch das die möchtegern Fans nur gäge basel und gäge gc chömmet, siech i de südkurve arrogant benämet und so tüent als wärets im usgang, ich wird immer agmacht und a minere kollegin hänts bier aglärt, kei respäkt vor em wiiblichä gschlächt, das isch es. klar chammer nüt mache das die modefans i d südkurvä chömmi aber dänn söllets sich ächli respäktvoller benähh gägenüber dänä wo a uf yverdo und chaux de fons gönt. das isch doch wohl s mindistä wommer chan erwarte. und ja ich bin e studentin gang aber glich ad spiel han extra en nebejob im service agno für mini bedingigslosi treui zum fcz.

dä wo dinere kollegin s'bier aglärt hed bin ich xi, aber das hed nüt mit respekt z'tue, das isch eifach wil sie so potthässlich isch, quasi än reflex us em ellboge.

ich find dich au nöd hübsch, isch aber no lang kän grund um bier azläre!

Mad About Züri

Beitragvon Mad About Züri » 18.10.05 @ 3:44

Susanne hat geschrieben:
Susanne hat geschrieben:nei aber was mi ufregt isch das die möchtegern Fans nur gäge basel und gäge gc chömmet, siech i de südkurve arrogant benämet und so tüent als wärets im usgang, ich wird immer agmacht und a minere kollegin hänts bier aglärt, kei respäkt vor em wiiblichä gschlächt, das isch es. klar chammer nüt mache das die modefans i d südkurvä chömmi aber dänn söllets sich ächli respäktvoller benähh gägenüber dänä wo a uf yverdo und chaux de fons gönt. das isch doch wohl s mindistä wommer chan erwarte. und ja ich bin e studentin gang aber glich ad spiel han extra en nebejob im service agno für mini bedingigslosi treui zum fcz.

dä wo dinere kollegin s'bier aglärt hed bin ich xi, aber das hed nüt mit respekt z'tue, das isch eifach wil sie so potthässlich isch, quasi än reflex us em ellboge.

ich find dich au nöd hübsch, isch aber no lang kän grund um bier azläre!

1. zwischen nicht hübsch und potthässlich besteht ein nicht wegzudiskutierender unterschied.

2. hast du - meiner ansicht nach aus gekränktheit - erst dann postuliert, du fändest mich (o-ton) "eigentlich gar kän hübschä", als ich mich gegen deine trunkenen versuche mich vor den augen köbis zu vernaschen (obwohl ich einen mundvoll bratwurst am kauen war, man stelle sich dieses einhaltslose begehren vor) mit vehemenz wehrte. das gehört eigentlich nicht an die öffentlichkeit, aber nur so sah ich gelegenheit, mich gegen die bodenlose infamität deiner aussage zu wehren.
benibunny hat geschrieben:den hoppers ihre im MüüL

Lüdi

Beitragvon Lüdi » 18.10.05 @ 8:29

Susanne hat geschrieben:entweder sött mer a jede match oder a keine! die söllet mal de modefan tescht mache und wär nöd bestat söll eifach nümme inegla wärde oder grad direkt uf d'OT. de wörld wanderer dänkt ja's gliiche.

schliifts....was isch das für ä wertig vo dä OT???? Hocke scho sit dere ziit dete, wo du gar nanig gwüsst häsch, dass es en FCZ git....

und wänn dä World Wanderer öppis seit muess es ja stimme....

liebe susanne....schnauze tief....hirne vor horne....messi!

Demokrit

Beitragvon Demokrit » 18.10.05 @ 8:35

liebi susi
chauf där än hund, gang gassi mit äm und tuen äs uspuffwärmerli für din schatz lismä.
bisch ja ä liebi aber verschon öis.

franky

Beitragvon franky » 18.10.05 @ 9:13

muahaha, wältklass!! und das um die ziit...
Ich bin auch ein Keitaner

Ihr könnt uns schlagen so oft, und so hoch ihr wollt es wird trotzdem nie passiern,
dass auch nur einer von uns mit euch tauschen will, denn IHR seid nicht wie WIR!!!

Deepblue
Beitragvon Deepblue » 18.10.05 @ 10:21

claudi0 hat geschrieben:dioe stimmung wahr scheisse..!! gegen schaffhausen doer andere clubs ist bessere stimmung gewesen!! wer sagt oder schreibt, dass spiel gege bisel sei von der stimmung ehr gut gewesen wahr noch nie an einem spiel.. und dann ams chluss noch die welle!! was sollte der scheiss.. hatte der fcz so gut gespielt? haben sie gekämpft? wollten sie den sieg? NEIN NEIN NEIN NEIN!! scheisse wars. einzig dass choreo war fcz würdig!!!

janu shit happens. spiel abhacken und weiter in die scheisse gucken!! und doch an jedes heimspiel gehen!! wie sichs gehört füreinen wirklichen fcz fan!!

Claudi, hats hier ein bisschen mit den Kraftausdrücken??
Aber hast ja im grossen und ganze recht, über die Welle hab ich mich auch fürchterlich aufgeregt!...
Der FCZ wollte schon gewinne aus meiner Sicht, nur war der Wille von Basel einfach grösser!
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

*nessa*

STIMMUNG????????

Beitragvon *nessa* » 18.10.05 @ 21:46

D STIMMIG GESTER?ICH SÄG NUR;NO COMMENT!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“