STIMMUNG????????

Diskussionen zum FCZ
Susanne

Beitragvon Susanne » 18.10.05 @ 3:34

Mad About Züri hat geschrieben:
Susanne hat geschrieben:nei aber was mi ufregt isch das die möchtegern Fans nur gäge basel und gäge gc chömmet, siech i de südkurve arrogant benämet und so tüent als wärets im usgang, ich wird immer agmacht und a minere kollegin hänts bier aglärt, kei respäkt vor em wiiblichä gschlächt, das isch es. klar chammer nüt mache das die modefans i d südkurvä chömmi aber dänn söllets sich ächli respäktvoller benähh gägenüber dänä wo a uf yverdo und chaux de fons gönt. das isch doch wohl s mindistä wommer chan erwarte. und ja ich bin e studentin gang aber glich ad spiel han extra en nebejob im service agno für mini bedingigslosi treui zum fcz.

dä wo dinere kollegin s'bier aglärt hed bin ich xi, aber das hed nüt mit respekt z'tue, das isch eifach wil sie so potthässlich isch, quasi än reflex us em ellboge.

ich find dich au nöd hübsch, isch aber no lang kän grund um bier azläre!

Mad About Züri

Beitragvon Mad About Züri » 18.10.05 @ 3:44

Susanne hat geschrieben:
Susanne hat geschrieben:nei aber was mi ufregt isch das die möchtegern Fans nur gäge basel und gäge gc chömmet, siech i de südkurve arrogant benämet und so tüent als wärets im usgang, ich wird immer agmacht und a minere kollegin hänts bier aglärt, kei respäkt vor em wiiblichä gschlächt, das isch es. klar chammer nüt mache das die modefans i d südkurvä chömmi aber dänn söllets sich ächli respäktvoller benähh gägenüber dänä wo a uf yverdo und chaux de fons gönt. das isch doch wohl s mindistä wommer chan erwarte. und ja ich bin e studentin gang aber glich ad spiel han extra en nebejob im service agno für mini bedingigslosi treui zum fcz.

dä wo dinere kollegin s'bier aglärt hed bin ich xi, aber das hed nüt mit respekt z'tue, das isch eifach wil sie so potthässlich isch, quasi än reflex us em ellboge.

ich find dich au nöd hübsch, isch aber no lang kän grund um bier azläre!