Susanne hat geschrieben:loca hat geschrieben:Susanne hat geschrieben:nei aber au, du bisch glaubs grad eine vo denä modefans wo ich da gmeint han, wie lang bisch du scho debi? ich gang immer go luege au uswärts! und die chönt bi de lieder gar nöd mitsinge wells text nöd kennet, oder. wie lang bisch du scho FCZ Fän? gasch du au go trainig aluege oder chunsch du nur a Spiel gäg Basel?
ehrlich, wann hört denn hier drin dieses ewige "ich-bin-der-bessere-fan-imfall" auf????? wenn ich solche aussagen nur schon höre, kommt mir gleich die galle hoch, hihi. ich bin ja wohl auch ein modefan, da ich leider erst seit diesem jahr ein saison-abo habe und sorry das ich nicht alle lieder auswendig kann. ich find dieses getue echt zum kotzen! gottseidank bekomme ich solches bis dato nur im forum mit, auf der osttribüne fühle ich mich zumindest nicht mehr als modefan.
es wär ja erfreulich wänn mer chönt säge das all guti fans sind, das stimmt aber nöd. es regt würkli uf das mer die "fans" nur a spiel geg basel und gc gset und süch nöd. aber wo sind dänn die geg yverdon oder in aarau? entweder sött mer a jede match oder a keine! die söllet mal de modefan tescht mache und wär nöd bestat söll eifach nümme inegla wärde oder grad direkt uf d'OT. de wörld wanderer dänkt ja's gliiche.
aber d stimmig isch super gsi geschter und au d choreo, leider gseht mer d choreo ja nöd wänn mer i de südkurve stat. so werdet d modefans sogar no belohnt wells d choreo chönt zu luege und mir wo i de südkurve stönt chönt dänn choreo nöd luege. es gat doch nöd drum wer de besser fan isch oder wer nöd, es gat doch drum das mer alli glich gueti fans sind. mir sind de fcz und sin anhang. nimmt mi wunder wievill zuschauer gäg yf chömmet, wenn de ponte widr zrugg chunnt. dänn blibets wohl dihei wells nur en cup match isch und nur en 2 liga gägner. und das isch schad. und dänn isch s spiel ja au no am samstig abig. dänn gönt die lüt lieber is kino oder id disco als in letzigrund. und das däff nöd si!
Susanne hat geschrieben:nei aber was mi ufregt isch das die möchtegern Fans nur gäge basel und gäge gc chömmet, siech i de südkurve arrogant benämet und so tüent als wärets im usgang, ich wird immer agmacht und a minere kollegin hänts bier aglärt, kei respäkt vor em wiiblichä gschlächt, das isch es. klar chammer nüt mache das die modefans i d südkurvä chömmi aber dänn söllets sich ächli respäktvoller benähh gägenüber dänä wo a uf yverdo und chaux de fons gönt. das isch doch wohl s mindistä wommer chan erwarte. und ja ich bin e studentin gang aber glich ad spiel han extra en nebejob im service agno für mini bedingigslosi treui zum fcz.
benibunny hat geschrieben:den hoppers ihre im MüüL
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: flöru_burki, Funkateer, Google Adsense [Bot], oma, Schönbi_für_immer, SpeckieZH, Yekini_RIP, zhkind und 206 Gäste