nuMarc hat geschrieben:Susanne hat geschrieben:sorry aber das hett geschter eifach zvill modefans gha, ich ja ganz volle gsi i de südkurve, und all hänt mie welle alange und hänt mer bier agläärt. die Modefans söllet doch dihei bliebe! mier bruchet eu nöd im letzigrund! liebär i de Nati B spille mit richtige Fans als i de Nationalliga wo dänn die Modefans chömmet.
Och du Armes :-) Wars denn so schlimm? Ich weiss nicht, warum diese Diskussion hier immer und immer wieder angerissen wird (seit meiner kurzen Zeit hier schon x-Mal gesehen). Ja, ich hab auch einige Mode-Fans gesehen. Oder halt Fans, die sonst nicht oft an Spielen vom FCZ sind. Was solls? Ist doch schön, dass auch mal "andere" Leute an ein Spiel kommen. Der FCZ hat's verdient!
Oder ist unsere Fangemeinschaft etwa eine harte Community, die keinen 3. eine Chance gibt? Ist doch echt zum kotzen... lasst sie doch Mode-Fans sein. Evt. wird auch mal ein richtiger FCZ-Boy draus. Du warst auch irgendwann mal an deinem 1. Spiel. Also mal einen Gang runterfahren bitte...
nei aber au, du bisch glaubs grad eine vo denä modefans wo ich da gmeint han, wie lang bisch du scho debi? ich gang immer go luege au uswärts! und die chönt bi de lieder gar nöd mitsinge wells text nöd kennet, oder. wie lang bisch du scho FCZ Fän? gasch du au go trainig aluege oder chunsch du nur a Spiel gäg Basel?