Match gegen Basel: Leistung von Leoni

Diskussionen zum FCZ
Dunklerbruder
Beitragvon Dunklerbruder » 17.10.05 @ 18:04

Ich will efach nomal betone, en goali isch dafür da zum au e gwüssi parade mache und en bölle abzwehre oder ebe z fange, z halte!

Für das wird de Goali au zahlt, und das isch au demfall sin job.

Eigegoal oder dummheit gheit da aber nid inne!
Am Match gege basel, woner de rückpass under de fuess becho het isch mer s herz id hose grutscht! zum glück isch de nebeds goal gruggeled, ich chönnt wette susch hets am schluss 2-5 gstande!

Naja, ich finde efach leoni bringts nöd, mir hend es goali problem, sueched eine im usland! Eine wie de Miroslav König gsi isch, de het mer verdammt guet gfalle gha!
fk prijedor rudar

Kein Fan

Beitragvon Kein Fan » 17.10.05 @ 18:07

Ich habe den Match gesehen. Auch bin ich nicht der einzige, der an der gebotenen Leistung Kritik übt.
Nur schön reden und Ausreden suchen ("der war verletzt, dieser war gesperrt" usw.) nütz nichts. Es ist immer jemand verletzt oder gesperrt.
Aber eben, wenn die Einstellung fehlt, das Engagement nicht vorhanden ist, schaut auch nichts heraus.
P.S. bitte schreib doch in Zukunft hochdeutsch.

Blue-White

Beitragvon Blue-White » 17.10.05 @ 18:07

Wieso müssen immer die Fans die Spieler kritisieren,das werden sie schon von der Presse.Und sie wissen ja selber wenn sie schlecht gespielt haben!!!

silversurfer04
Beitragvon silversurfer04 » 17.10.05 @ 19:06

Was war schonwieder beim 4-0? Die Bisler griffen an, vorerst geklärt, doch dann wird der Ball in die Mitte gespielt und Delgado reagiert am schnellsten. Bei diesem Tor kann Leoni wirklich nichts dafür. Denn wo war der Verteidiger, der Delgado hätte in schach halten müssen? Also an Leoni alleine, kann die Niederlage wirklich nicht in die Schuhe schieben! Jetzt geht einfach das gleiche bei Leoni los wie es bei Taini aufgöhrt hatte. "Ey de Favre söll de Taini die Flesche useneh und de Leoni inetue...."
EINE STADT!! EIN VEREIN!!

Julian

Beitragvon Julian » 17.10.05 @ 19:48

Also ich sah gestern kein Problem mit Leoni. Sondern die Verteidiger hatten einfach gepennt.
königsblau hat geschrieben:Obacht: Der "direkte Wiederaufstieg" ist das neue "wir werden nicht absteigen"!

Jasi
Beitragvon Jasi » 17.10.05 @ 21:40

Ich finde auch nicht, dass Leoni gestern schlecht gespielt hätte. Auch bei den 4 Toren kann man ihm nicht die Schuld geben. Für mich stimmte es da eher in der Verteidigung nicht, aber diese Probleme wurden ja schon mehrmals angesprochen, also lassen wir das. Hoffe nur, dass es in Zukunft besser wird....
FCZ und ZSC, suscht gar nüt!!!

runscha

Beitragvon runscha » 17.10.05 @ 21:45

Mini Meinig isch: Scho gäge GC hät er en riiiiiiiiise Fähler gmacht, de nachher zum 0:1-Schlussresultat worde isch. Und jetz gäge de FC Basel hätt er, minere Meinig nah, auf nöd grad guet gspielt

Sorry, aber am Leoni chasch jetzt würklich kei schuld gäh, d'bisler händ geschter eifach inere andere liga gspillt als mir. S'Goal gäge GCN gaht uf sini chappe, aber säg mir mal e goali wo no nie es goal verschuldet hät. Im gägesatz zum Taini zeigt er doch immerhin no gueti Parade und es isch glaubs nach em Aarau-Spiel gsii, wo i dem Forum Lobeshymne uf ihn gsunge worde sind. Wänn mer ihm nur d'helfti vo de Ziit git, wo de Taini hät gha zum sich zbehaupte, dänn wird er zeige, dass er verdient im FCZ-Goal staht. Ich chan die ganzi Kritik nüme ghöre, als Fan sötti mer d'Mannschaft au mal chli unterstütze und nöd immer nur kritisiere...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“