Match gegen Basel: Leistung von Leoni

Diskussionen zum FCZ
Stibe

Match gegen Basel: Leistung von Leoni

Beitragvon Stibe » 17.10.05 @ 15:53

Ich würd gern eui Meinig über d'Leischtig vo eusem Leoni ghöre. Mini Meinig isch: Scho gäge GC hät er en riiiiiiiiise Fähler gmacht, de nachher zum 0:1-Schlussresultat worde isch. Und jetz gäge de FC Basel hätt er, minere Meinig nah, auf nöd grad guet gspielt. Es faht ah, dass er en haltbare Schuss ineglah hätt und au i de 2. Halbzit, isch ihm wider en Fehler underlaufe. Wenn eine de Ball nöd stoppe chan, denn mues mer sich scho chli an chopf lange. Zum Glück hätt das kei Konsequänze gha. Guet, au d'Spieler händ viel Chance usseglah. Aber ich würd eifach eui Meinig nur mal über de Leaoni wüsse.

Adriano_la_bomba
Re: Match gegen Basel: Leistung von Leoni

Beitragvon Adriano_la_bomba » 17.10.05 @ 15:55

Stibe hat geschrieben:Ich würd gern eui Meinig über d'Leischtig vo eusem Leoni ghöre. Mini Meinig isch: Scho gäge GC hät er en riiiiiiiiise Fähler gmacht, de nachher zum 0:1-Schlussresultat worde isch. Und jetz gäge de FC Basel hätt er, minere Meinig nah, auf nöd grad guet gspielt. Es faht ah, dass er en haltbare Schuss ineglah hätt und au i de 2. Halbzit, isch ihm wider en Fehler underlaufe. Wenn eine de Ball nöd stoppe chan, denn mues mer sich scho chli an chopf lange. Zum Glück hätt das kei Konsequänze gha. Guet, au d'Spieler händ viel Chance usseglah. Aber ich würd eifach eui Meinig nur mal über de Leaoni wüsse.

Kei Kritik an Leaoni meh!!!Zumindest vo minere Site! Ich weiss nöd öb du no jahrelang über de scheiss wotsch diskutiere!

the chli

Beitragvon the chli » 17.10.05 @ 15:55

..oder wir eröffnen pro Spiel 2 Leoni-Threads um auch wirklich immer schön
up to date zu sein.

please close.
Inishmore hat geschrieben:Nein, ich bin sogar der felsenfesten Überzeugung, dass sich die Anzahl der chrakterlich fragwürdigen Flachhwixern, über alle Nationen, alle "Rassen" und alle Religionen ziemlich gleichmässig verteilt.

Jimbo J.

Re: Match gegen Basel: Leistung von Leoni

Beitragvon Jimbo J. » 17.10.05 @ 15:56

Stibe hat geschrieben:Ich würd gern eui Meinig über d'Leischtig vo eusem Leoni ghöre. Mini Meinig isch: Scho gäge GC hät er en riiiiiiiiise Fähler gmacht, de nachher zum 0:1-Schlussresultat worde isch. Und jetz gäge de FC Basel hätt er, minere Meinig nah, auf nöd grad guet gspielt. Es faht ah, dass er en haltbare Schuss ineglah hätt und au i de 2. Halbzit, isch ihm wider en Fehler underlaufe. Wenn eine de Ball nöd stoppe chan, denn mues mer sich scho chli an chopf lange. Zum Glück hätt das kei Konsequänze gha. Guet, au d'Spieler händ viel Chance usseglah. Aber ich würd eifach eui Meinig nur mal über de Leaoni wüsse.

Bitte höred uf immer über Goalie diskutiere, mir hend es goalie problem und das isch au eusne Zueständige vode Teppichetage bekannt, immer umejammere bringt nix...

Cheers
VS 04
Hassli's Klon

Kein Fan

Beitragvon Kein Fan » 17.10.05 @ 17:42

Das ganze Team FCZ spielt pomadig. Es gibt auch "Stürmer", die sollten Tore schiessen, und "Verteidiger", die den gegnerischen Sturm vor dem Durchmarsch aufs eigene Tor stoppen sollten.
Da nun aber die Stürmer alle Chancen verstolpern, die Verteidiger butterweich (mit Ausnahme ruppiger Attacken von hinten) agieren, muss der gute Leonie versuchen, die Versäumnise seiner "Kollegen" auszugleichen. Aber keine CHance dazu, gestern war nicht der FC Melchtal zu Gast, sondern der FC Bsel. Und so schaut dementsprechend das Resultat aus.

Mido

Beitragvon Mido » 17.10.05 @ 18:01

Kein Fan hat geschrieben:Es gibt auch "Stürmer", die sollten Tore schiessen, und "Verteidiger", die den gegnerischen Sturm vor dem Durchmarsch aufs eigene Tor stoppen sollten.

Ein wahrer Kenner! Warum bereicherst du uns erst jetzt mit deinen Weisheiten?

neuling

Beitragvon neuling » 17.10.05 @ 18:02

Kein Fan hat geschrieben:Das ganze Team FCZ spielt pomadig. Es gibt auch "Stürmer", die sollten Tore schiessen, und "Verteidiger", die den gegnerischen Sturm vor dem Durchmarsch aufs eigene Tor stoppen sollten.
Da nun aber die Stürmer alle Chancen verstolpern, die Verteidiger butterweich (mit Ausnahme ruppiger Attacken von hinten) agieren, muss der gute Leonie versuchen, die Versäumnise seiner "Kollegen" auszugleichen. Aber keine CHance dazu, gestern war nicht der FC Melchtal zu Gast, sondern der FC Bsel. Und so schaut dementsprechend das Resultat aus.

So chan nur eine rede wo entweder de Match gar ned gseh het odr denn eifach us Prinzip de FCZ will schlecht mache...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“