Brønby-FC Zürich

Diskussionen zum FCZ
1896

Re: 30 Tag für sprayer

Beitragvon 1896 » 26.09.05 @ 12:33

häx hat geschrieben:also langsam find ich, isch das thema dure.

er hed taggt, hed sich verwütsche loh und isch jetzt halt bestroft wurde.

händer s'gfühl, die dänischi polizei intressiert sich defür, ob er fcz-fan isch oder suscht irgendwas?

ich finds richtig, isch er für sis verhalte büesst worde. wer än scheiss macht, muess halt au mit de konsequeänze chönne läbe.

Für sein Verhalten einen Monat Knast...klar, wie ein Schwerverbrecher! "Kopfschüttel"...
Und dass das Thema für dich langsam durch ist, ist klar, du bist ja nicht betroffen! Egoist! Konstruktives erstes Posting...

Kein Fan

Beitragvon Kein Fan » 26.09.05 @ 12:44

Also denn....ich komme mal in eure berühmte Südkurve und tagge sie zu mit meinen Sprüchen und Zeichen....mal schauen wie ihr reagiert....
Offenbar fahren die dänischen Behörden eine Zero-Toleranz Strategie. Das zahlt sich sicher aus.

häx

Beitragvon häx » 26.09.05 @ 12:54

1896 hat geschrieben:Für sein Verhalten einen Monat Knast...klar, wie ein Schwerverbrecher! "Kopfschüttel"...
Und dass das Thema für dich langsam durch ist, ist klar, du bist ja nicht betroffen! Egoist! Konstruktives erstes Posting...

glaubsch, öpert anderem wär's besser ergange? andere länder andere sitten...

pexito
commissario tecnico
Beitragvon pexito » 26.09.05 @ 12:55

Kein Fan hat geschrieben:Also denn....ich komme mal in eure berühmte Südkurve und tagge sie zu mit meinen Sprüchen und Zeichen....mal schauen wie ihr reagiert....

Bitte, bitte mach das....
"We will always rebel against a threatening defeat" RED REBELS

fkk

Beitragvon fkk » 26.09.05 @ 13:22

häx hat geschrieben:er hed taggt, hed sich verwütsche loh und isch jetzt halt bestroft wurde.

dfrag isch ja überhaupt, obs de richtig festgno händ: gemäss ussage vo mim kolleg, isch er im stadion näb em tagger gsässe und hät mit dem chli gredet. Ich bin zwar au det gsässe, han aber nöd mit dem gredet. Für me infos müssti de kolleg nomal fröge, was die dänn so mitenand gredet händ.

greezh

fkk
(partybus)
buure eimal und für immer
en ganzi pfuscht und nöd nur en finger

www.buure.ch

Face
Wohnort: Krungthepmahanakhon Amonratanakosin Mahintara Ayutthaya Mahadilok Phopnopparat Ratchathaniburirom...

Beitragvon Face » 26.09.05 @ 13:35

lapen hat geschrieben:
weiss öper öb er jez deswege au i de schwiiz als vorbestraft gilt?

Ja, gilt er, jedenfalls wenn er Schweizer ist: http://www.admin.ch/ch/d/sr/311_0/a360.html

Immerhin bleibt der Eintrag nicht ewig bestehen: http://www.admin.ch/ch/d/sr/311_0/a80.html

bisch sicher? ich chan eifach nöd frässe dass er für öpis für das er i de schwiiz e buess übercho het jez 10 jahr en iitrag söll ha...

Ich bin mir ziemlich sicher das er in der Schweiz kein eEntrag im Strafregsiter haben wird!!!

Fuck Danmark...

Lüdi

Beitragvon Lüdi » 26.09.05 @ 13:45

Kein Fan hat geschrieben:ich komme mal in eure berühmte Südkurve

neid der besitzlosen.... 2:0 verloren am wochenende....jetzt frustriert??? armer kerl...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“