WM QUALIFIKATIONSSPIELE

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
supporter

Beitragvon supporter » 08.06.05 @ 20:27

ich find das au denäbed, vorallem wenn mä g`Gägner aluegt: Kuwait,nordkorea, thailand, bahrain, saudi arabie........usw.!

hm³

Beitragvon hm³ » 08.06.05 @ 20:45

jungs es heisst ja weltmeisterschaft!
genau das machts spannend,es sind teams debi,wo halt zimmlich exotisch sind...und ob iran oder japan würklich schlechter als d schwiz sind wär ich mir nöd mal so sicher!

Julian

Beitragvon Julian » 08.06.05 @ 20:50

hm³@Fc WieG 04 hat geschrieben:jungs es heisst ja weltmeisterschaft!
genau das machts spannend,es sind teams debi,wo halt zimmlich exotisch sind...und ob iran oder japan würklich schlechter als d schwiz sind wär ich mir nöd mal so sicher!

Ja aber lug mal d Schwiizer Gruppe ah. Wenn jetzt zum bispiel Schwiz und Irland sich ad WM 2006 spieled und Frankriich 3. wird ishc das doch chli Unfair es Wältklasse Team mit grosse Näme Fehlt adem Turnier und Japan mit so unbekannte spieler isch debii. ich finde wenn au chlini mannschafte debii sind machts s Turnier nöd spannend sondern lausig denn Alli werded huushöch geg die günne. So wie vor 3 Jahr Dütschland 8-0 Saudi Arabien...
königsblau hat geschrieben:Obacht: Der "direkte Wiederaufstieg" ist das neue "wir werden nicht absteigen"!

hm³

Beitragvon hm³ » 08.06.05 @ 20:56

Julian hat geschrieben:
hm³@Fc WieG 04 hat geschrieben:jungs es heisst ja weltmeisterschaft!

Ja aber lug mal d Schwiizer Gruppe ah. Wenn jetzt zum bispiel Schwiz und Irland sich ad WM 2006 spieled und Frankriich 3. wird ishc das doch chli Unfair es Wältklasse Team mit grosse Näme Fehlt adem Turnier und Japan mit so unbekannte spieler isch debii. ich finde wenn au chlini mannschafte debii sind machts s Turnier nöd spannend sondern lausig denn Alli werded huushöch geg die günne. So wie vor 3 Jahr Dütschland 8-0 Saudi Arabien...

das isch glaubs de höchschti sieg sit langem annere wem gsi,und somit au achli es krasses bispill,ich glaubs nöd das iran oder japan so höch verlüre werded,im gegeteil,japan isch jederziit für en exploit guet und iran isch sicher achli stärcher als saudi arabie...
wm 1994 ich weiss nöd ob du dich dadra erinnere chasch,aber da hend sogar d saudis d achtelfinale gschafft,d schwiz isch im übrige au nie wiiter als bis is achtelfinale cho...also ich würd mal sege mir als schwiizer müend euis nöd beschwerä,ich glaube international gseh sind mir genau glich nüt wie die andere teams...

Simon

Beitragvon Simon » 08.06.05 @ 20:57

Julian hat geschrieben:Lol so zwei mannschafte wo eh nöd wiit werded cho und wahrschindli na schwächer sind wie mir Schwizer sind debii! Eifach chrank!

Tut mir leid, ich sehe Dein Problem nicht so ganz ! Denk doch ein bischen weiter als vor Deine Nasenspitze. Es ist ja logisch, dass nicht alle Qualifikationsgruppen auf den verschiedenen Kontinenten gleich stark sind. Trotzdem muss man sich zuerst einmal qualifizieren und dies ist sicher eine Leistung welche es zu würdigen gilt egal ob es nun Iran, Japan oder wer auch immer ist. WM heisst ja WELTMEISTERSCHAFT und daher musst Du auch damit rechnen, dass es Exoten dabei hat.

hm³

Beitragvon hm³ » 08.06.05 @ 21:01

genau und das finde ich sehr spannend...finds immer wieder amüsant wenn favoriten gegen underdogs spielen und die ihnen eventuel ein bein stellen...
ansonsten würde ich dir empfehlen,erst ab den achtelfinals den tv einzuschalten...auf jedenfall sind wir an einer wm genau die selben underdogs wie teams like:japan,saudi arabien,iran,korea etc...

supporter

Beitragvon supporter » 08.06.05 @ 21:04

hm³@Fc WieG 04 hat geschrieben:genau und das finde ich sehr spannend...finds immer wieder amüsant wenn favoriten gegen underdogs spielen und die ihnen eventuel ein bein stellen...
ansonsten würde ich dir empfehlen,erst ab den achtelfinals den tv einzuschalten...auf jedenfall sind wir an einer wm genau die selben underdogs wie teams like:japan,saudi arabien,iran,korea etc...

guets sprichwort;spilt nöd irland hüt gäged färöer?

Zurück zu „Fussball allgemein“