Alby hat geschrieben:lol ihr könnt mich alle mahl!
mein mittags mahl nehm ich jetzt dann gleich zu mir. aber bitte nicht mit dir!
Mad About Züri hat geschrieben:ach du scheisse, was hab ich da wieder ausgelöst... ich wollte doch gar nicht wissen weshalb der gute alby im thurgau wohnt, sondern nur wie man da noch waschechter zürcher sein kann...
ps: alby, ist das kosovarisch? so wie kosovo-alby?
wenn deine kinder mal 18 jahre alt sind, und das erste mal zürich dürfen, verstehn sie doch kein wort, völlig kulturentfremdet....
lass's mich so sagen: ohne profunde kenntnisse von akkusativ-freiem balkan-deutsch bist du kein waschechter zürcher mehr.
Alby hat geschrieben:lol ihr könnt mich alle mahl!
glarona hat geschrieben:stimmt, ich mit meinem hinterwäldler-glarner-dialekt,versteh kein wort,ich kann mir knapp ein bier bestellen aber ich muss es schon zweimal wiederholen.
Alby hat geschrieben:Mad About Züri hat geschrieben:Alby hat geschrieben:iCH BEGREIFE EUCH ECHT NICHT IWESO DIKUTIERT IHR WER SCHLECHTER WAR! Man die ganze mManschaft hat super gespielt und Kompakt genist doch einfach den Derby Sieg nach 20 Jahren!!!!
was ich nöd begriif isch wie du än waschächte zürcher chasch si und in frauefeld wohne... :-)
Du wetsch wüsse warum ich in Frauefäld wohne:
1. Ich han zwei chind und wet nid jede tag angst ha das mini chind vomene scheiss JUGO oder ALBANER usgno wird, oder sogar verschosse.
2. I wet das mini chind ine schuel gönd wosi dütsch lehrnet und nid JUGO DÜTSCH wil wämer id schuel gad in Züri isch 90% usländer ide Klass!
3. Mini Frau chunt vom Thurgau es isch eifach schön da Still und mehr isch i 5min in Winterthur und i 25min in Züri ( wänskeistauhät! )
ICH BIN KEIN RASIST ABER ES WIRD ZIIT DAS ÖBIS GAHT UND IHRGENDWÄN CHUNT DE TAG WO MIR SCHWIIZER MAL ZÄMEHEBET DA GLAUB I FEST DRA!!!
UND WÄNN ICH MICH AM BLOCHER ASCHLÜSSE MUSS!!!
Kampfsau hat geschrieben:Alby hat geschrieben:Du wetsch wüsse warum ich in Frauefäld wohne:
1. Ich han zwei chind und wet nid jede tag angst ha das mini chind vomene scheiss JUGO oder ALBANER usgno wird, oder sogar verschosse.
2. I wet das mini chind ine schuel gönd wosi dütsch lehrnet und nid JUGO DÜTSCH wil wämer id schuel gad in Züri isch 90% usländer ide Klass!
3. Mini Frau chunt vom Thurgau es isch eifach schön da Still und mehr isch i 5min in Winterthur und i 25min in Züri ( wänskeistauhät! )
ICH BIN KEIN RASIST ABER ES WIRD ZIIT DAS ÖBIS GAHT UND IHRGENDWÄN CHUNT DE TAG WO MIR SCHWIIZER MAL ZÄMEHEBET DA GLAUB I FEST DRA!!!
UND WÄNN ICH MICH AM BLOCHER ASCHLÜSSE MUSS!!!
Ich wäre froh, wenn dieses Posting gelöscht werden könnte.
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: devante, kramer, Majestic-12 [Bot], rsab, spitzkicker, zuerchergoalie und 203 Gäste