Spielerbewertung

Diskussionen zum FCZ
Sandman

Beitragvon Sandman » 28.07.04 @ 15:07

franky hat geschrieben:
Panchito hat geschrieben:allgemein hat man eine mannschaft gesehen welche füreinander rannte und sehr schönes direktspiel zeigte. es machte spass ihnen zuzuschauen. favre hat eine richtig einheit geformt und wir können auch ein superspiel wie gestern machen wenn drei wichtige stammspieler fehlen. das stimmt mich sehr zuversichtlich.

ich hatte v.a. zu beginn des spiels wiedereinmal das gefühl, dass gygax und keita nicht wirklich viel voneinander halten. wenn keita in den abschluss ging, hat gygi die hände verworfen, wenn gygi was versuchte, war keita nicht wirklich glücklich... das wurde dann besser, mit dem spielverlauf und dem resultat. aber der eindruck, dass sie keine grossen freunde sind, blieb bei mir haften...

Diesen Eindruck hatte ich auch, zudem machte mir Gygax auch schon im ersten Spiel einen leicht genervten, teilweise gar divenhaften Eindruck. Aber solange er seine Leistung bringt, kann ich darüber hinweg sehen. Werde aber irgendwie den Eindruck nicht los, dass er uns in naher Zukunft ins Ausland verlassen könnte.

Krutow

Beitragvon Krutow » 29.07.04 @ 10:19

Und ich verlange, dass im Einsnull die Spielerstatistik mit der Spalte "Assists" ergänzt wird!

Volle Unterstützung!

STADTZUERCHER

Beitragvon STADTZUERCHER » 29.07.04 @ 10:29

Gygax, hööchstens eine 3, war ein trümmliger traumtänzer
tarrone, 2!!! aufgrund seines gelgehaltes auf dem kopf getrat er
sich wohl in keinen, aber auch gaaar keinen luftzweikampf, zum glück ist er bald auf dem bänkli.

komalino

Beitragvon komalino » 29.07.04 @ 10:55

STADTZUERCHER hat geschrieben:Gygax, hööchstens eine 3, war ein trümmliger traumtänzer
sich wohl in keinen, aber auch gaaar keinen luftzweikampf, zum glück ist er bald auf dem bänkli.

Vertreisch d`hitz nit so guet?!
Mal verliert man,mal gewinnen die Anderen.

Jea

Beitragvon Jea » 29.07.04 @ 11:13

STADTZUERCHER hat geschrieben:Gygax, hööchstens eine 3, war ein trümmliger traumtänzer

also, sorry!, ich bin ja au kein fan vom gygax, hätt mi au ned so starch dunkt, aber es 3 isch scho chli tüüf, gnüegend ischer uf allfäll gsi!
4 min. und dä tarone hätt guet gspillt, find ich ... (hoffe ned, dasser ufs bänkli chunt, isch e rächti stütze im team, vor allem au psychisch)
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

franky

Beitragvon franky » 29.07.04 @ 11:30

Jea hat geschrieben:also, sorry!, ich bin ja au kein fan vom gygax, hätt mi au ned so starch dunkt, aber es 3 isch scho chli tüüf, gnüegend ischer uf allfäll gsi!

nachem match hät das no ganz andersch tönt...

Jea hat geschrieben:turbo gygax? also, mini meinig vu däm spiel... (und zune paar spieler) (...)
also, zerscht mal, ich finde dä gygax ghört momentan ned ine start-elf (ich weiss, ich mach mir mit däre ussag kei fründe) hanen seeeehr schwach gfunde, s einzig isch s goal gsi, aber dä rescht vum match isch schlächts spiel gsi vu ihm... (...)dänn dä guerrero, hätt mi absolut ned überzügt (...)

und über dä pancho muesi mit dir glaub nüm diskutierä, hät ja eh kei wert... ;-)) (viellicht nachem samstig, wänner namal sone leistig zeigt?? *g*)
Ich bin auch ein Keitaner

Ihr könnt uns schlagen so oft, und so hoch ihr wollt es wird trotzdem nie passiern,
dass auch nur einer von uns mit euch tauschen will, denn IHR seid nicht wie WIR!!!

Jea

Beitragvon Jea » 29.07.04 @ 11:38

franky hat geschrieben:
Jea hat geschrieben:also, sorry!, ich bin ja au kein fan vom gygax, hätt mi au ned so starch dunkt, aber es 3 isch scho chli tüüf, gnüegend ischer uf allfäll gsi!

nachem match hät das no ganz andersch tönt...

Jea hat geschrieben:turbo gygax? also, mini meinig vu däm spiel... (und zune paar spieler) (...)
also, zerscht mal, ich finde dä gygax ghört momentan ned ine start-elf (ich weiss, ich mach mir mit däre ussag kei fründe) hanen seeeehr schwach gfunde, s einzig isch s goal gsi, aber dä rescht vum match isch schlächts spiel gsi vu ihm... (...)dänn dä guerrero, hätt mi absolut ned überzügt (...)

und über dä pancho muesi mit dir glaub nüm diskutierä, hät ja eh kei wert... ;-)) (viellicht nachem samstig, wänner namal sone leistig zeigt?? *g*)

ich han gseit, dä gygax heg schwach gspillt, aber das heisst no lang ned, dasses es 3 isch :)) ja, er ghört für mich immer nonig ine start-truppe, aber gnüegend ischer gsi...grins.
und wägem pancho, häsch eh kei chance... und dä match am sa gsehni ja eh ned...
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“