FCZ: Entwicklung zum "Mode- / In-Club"?

Diskussionen zum FCZ
Jea

Beitragvon Jea » 26.07.04 @ 13:16

Deepblue hat geschrieben:
@Simon...
Nichts gegen Glarner. Das ganz lustige, witzige, offene leute :-)
Und sie sind doch beim FCZ gut aufgehoben?

Gruss
Noch ein Glarner

grins, was isch dänn das füren satz? *g*
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Deepblue
Beitragvon Deepblue » 26.07.04 @ 13:27

Sleep-O hat geschrieben:@Deepblue: Wie alt bist denn Du? ;)

Demnächst 21Jahre
Aber so wie ich deine weiteren postings gelesen hab bist du wohl etwas wenig älter ;)

@Jea
Das darf nem Glarner passieren ;) ich werds gleich noch etwas korrigieren...

Modefan bin ich übriens streng genommen auch, bin zum FCZ gestossen als sie im Uefa-cup für stimmung sorgten (gegen Glasgow und Roma)... War vorher "nur" sympathisant... Aber seither hat mich das Fieber...
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Jea

Beitragvon Jea » 26.07.04 @ 13:34

Deepblue hat geschrieben:
Sleep-O hat geschrieben:@Deepblue: Wie alt bist denn Du? ;)

Demnächst 21Jahre
Aber so wie ich deine weiteren postings gelesen hab bist du wohl etwas wenig älter ;)

@Jea
Das darf nem Glarner passieren ;) ich werds gleich noch etwas korrigieren...

Modefan bin ich übriens streng genommen auch, bin zum FCZ gestossen als sie im Uefa-cup für stimmung sorgten (gegen Glasgow und Roma)... War vorher "nur" sympathisant... Aber seither hat mich das Fieber...

warum bisch chrank?

also, no was zum thema... ich finde s isch immer es heikels thema, öpper als mode-fan z bezeichne... klar gitts immer söttig wo eim nerved... aber irgetswie ghöred die au drzue... d frag ischnur, warum öpper "fan" bezw. "modefan" worde isch... au da gitts meischtens verschiedeni gründ... und momentan mueni säge, es isch am fcz ned sooo wahnsinnmässig gloffe, dass viel wägem erfolg chömed...
dänkes ehner, dass d stimmig zum bsp. en grund drfür isch.. und was isch so schlächt da dranne?
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

lukas86

Beitragvon lukas86 » 26.07.04 @ 14:04

Ich gseh bi dä Stimmig ebä grad d'Gfahr. Mä hät bi Basel gseh wiä diä chan schlächtär wärdä wänns immer meh Fans hät wo eifach s'Spiel luägäd und nöd Stimmig machäd.
Wänn än Fan neu chunnt und au für Stimmig sorgt find ich's nöd so tragisch das är erst mit äm Erfolg cho isch.
http://www.pokerstrategy.org.uk/about/?referer=luke86
Lerne zu pokern wie die Profis! Mit Strategie und ohne eigene Kosten. Hole dir deinen $150-Bonus von PokerStrategy!

Millwall ZH

Beitragvon Millwall ZH » 26.07.04 @ 14:19

wellä Erfolg??? ;-)

thomato

Beitragvon thomato » 26.07.04 @ 14:22

Transversieger!!
Same Shit Other Day

King
Belieberbasher
Beitragvon King » 26.07.04 @ 14:30

Lukas86 hat geschrieben:Ich gseh bi dä Stimmig ebä grad d'Gfahr. Mä hät bi Basel gseh wiä diä chan schlächtär wärdä wänns immer meh Fans hät wo eifach s'Spiel luägäd und nöd Stimmig machäd.
Wänn än Fan neu chunnt und au für Stimmig sorgt find ich's nöd so tragisch das är erst mit äm Erfolg cho isch.

gseh da nöd würklich es problem, solang die stimmig machet wo jetzt au stimmig macht, sinds ja genau glich viel und ich glaub es isch nöd so en unterschied, öb die stimmig i halbleeri räng oder in es gfüllts stadion usegaht, klar wärs schön, wenn me würdet mitmache wenn me chömet, aber die müend halt au langsam dri cho.

@Millwall wellä Erflog?? hängt devo ab wellere Gruppe das die neue fans aghöret, da hämmer die 10-15 jähirge wo de FCZ sit de Rückrundi mit eme hervoragende Gygax kennet, oder wieso glaubsch du das es uf eimal 200 Gygax XY User im Forum git?
Dänn hämmer sympathisante wo dur s'guete Abschniede wieder interesse übercho händ.
etc. etc....

grundsätzli han ich nüt degege wenn neui lüüt chömet, tuet am Verein guet (Geld) und ändere chamers au nöd. d'frag stellt sich nur wieviel vo dene no da sind, wenns am FCZ wieder schlecht gaht.
Viele sind besessen - doch glücklich ist, wer einen sitzen hat.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“