Gygax STRENG DI MALE AH

Diskussionen zum FCZ
Dunklerbruder
Gygax STRENG DI MALE AH

Beitragvon Dunklerbruder » 14.08.04 @ 23:15

Also lüt, und dani gyagx. wennd mal da inne chunnsch und das lisisch, glaube das chum aber glich!
Ich gfinde das dr Dani Gygax. efach beschisse spielt i letzter zieeeet, und s schlimmst adr sach, s isch nödemal sini Schuld!
D medie, hend en als z guet abgstemplet!, d fans vergötteret en au!
???WAS ISCH LOS JUNGS???
Strenged eu mal wieder ah, wie letsch Saison!
gebet mal spieler wie em Guerrero e chance, will dr Illie bringts doch nöd, gege Aarau und gege Basel beschisse gspielt, da het mer en Guerrero gege St. Galle hundert mal besser gfalle!!!
Tüend wieder Konkurenz kampf i das team inne bringe, süs weremer nie meister!!!
i meine, hüt hends nidemale dr keita ihgsetzt, wo immer tuet schufte!!!
wieso meineder dass es spieler wie dr guerrero ahschisst, wenn mer en brucht?, will mer em süs nie e chance git!
drumm find i gygax raus DZEMAILI inne, oder au dr Almen Abdi!!!
will de gygax set au wieder lerne was kämpfe bedütet und sell sich doch nid immer uf siene loooorbeeeeeeeeere usruebe!!!
so het mer nonie was gunne, so isch mer numme in cheller gheit!
das chennd er ja all mal dr Di Jorio frage, de set das am beste wüsse

nemeds nid z schräg, überleged mal mini Wort

mfg Dunklerbruder
fk prijedor rudar

Total FCZ

Beitragvon Total FCZ » 14.08.04 @ 23:38

Nicht nur Gygax sollte seine Leistung von heute Abend hinterfragen! Auch Turi dürfte sich mal ein paar Gedanken darüber machen...

Sie waren letzte Saison unsere Top- Spieler, mit Filipescu zusammen. Wir brauchen sie in dieser Form der letzten Saison, sonst wirds auch dieses Jahr nichts mit dem Quali Platz für die CL oder den UEFA Cup.

Dunklerbruder
Beitragvon Dunklerbruder » 14.08.04 @ 23:41

Du seisch es, ich meine au de Di Jorio, er macht im strafruuuuum vo aarau lieber en huuuufe schwalbene wie e flanke oder en goal versuech!
i finds langsam trurig, und gwüssi lüüüüüt redet vo die beste flügel vo dr liga!
bringed mal die junge! süs wechslets no zum pack, gc, wil die gueti spieler bruched, und mir z blöd sind die ihzsetze!!!
fk prijedor rudar

Lapsus

Beitragvon Lapsus » 14.08.04 @ 23:43

wer seit de illie heg zwei mal beschisse gspillt hätt definitiv kei ahnig vo fuessball.. punkt

Florian

Beitragvon Florian » 14.08.04 @ 23:49

Lapsus hat geschrieben:wer seit de illie heg zwei mal beschisse gspillt hätt definitiv kei ahnig vo fuessball.. punkt

Wer's schafft, i eim Spiel ca. 20 mal is Offside z'laufe (dänn vo dene 25 Offside-Pfiff sind wohl öpe 20 berechtiged gsi), hät sicher öpis falsch gmacht. Ich würd nöd säge, er heg beschisse gspielt, aber sicherlich nöd guet gnueg, als dass es berechtigt gsi isch, dä Keita 90 Minute dusse und ihn dure spiele z'lah.

PS: Wänn mer rächnet, dass vo dene ca. 5 Offside-Fehlentscheid nur zwei zu Goal gführt hettet, dänn chann sich gwüssi Wuet nöd underdrucke lah...

Dunklerbruder
Beitragvon Dunklerbruder » 14.08.04 @ 23:55

de wo seit ich heb kei ahnig isch en vollidiot, du muesch nöd numme uf de name sondern ufs spiel luege, en spieler setzt mer allgemein nöd sofort is team, mer laht si immer am beste zersch weniger spiele, damit die sich intregiere chennd!
i ha nid allzuviel brillianti situatione vom Illie gseh!
da isch dr keita no besser!!!
und de gygax, das find i efach truuuurig, klar isch er kult, doch mer söll doch mal spieler bringe wo dampf mached, und eme gygax dusse helfed, wieder en guete gygax im spiel z werde!
i hoffe mer checkts!!!
fk prijedor rudar

evrukdüs

Beitragvon evrukdüs » 15.08.04 @ 0:00

Florian hat geschrieben:
Lapsus hat geschrieben:wer seit de illie heg zwei mal beschisse gspillt hätt definitiv kei ahnig vo fuessball.. punkt

Wer's schafft, i eim Spiel ca. 20 mal is Offside z'laufe (dänn vo dene 25 Offside-Pfiff sind wohl öpe 20 berechtiged gsi), hät sicher öpis falsch gmacht. Ich würd nöd säge, er heg beschisse gspielt, aber sicherlich nöd guet gnueg, als dass es berechtigt gsi isch, dä Keita 90 Minute dusse und ihn dure spiele z'lah.

PS: Wänn mer rächnet, dass vo dene ca. 5 Offside-Fehlentscheid nur zwei zu Goal gführt hettet, dänn chann sich gwüssi Wuet nöd underdrucke lah...

@lapsus: bin voll diner meinig!

@florian: hey chum mal wieder uf dä bodä abä! er isch vilicht 6mal is offside gloffe und meh nöd! zudem zeigt das ja nume, dass er au voll motiviert isch. de wot eifach ubedingt einä buechä und nach dene beidä latteschüss (gäg basel und aarau) het ers au langsam meh als verdient. ich find er isch hüt offensiv klar de beschti ma gsi. het immer dä ball gfordered, geili päss gspillt und oftmals mehreri aarauer ufs mal beschäftiged! ich bin fescht überzogä, dass dä Ilie eus in zuekunft no vill freud wird bereitä.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“