C.D.M. hat geschrieben:lunde hat geschrieben:danke fűr den bericht - 10800. wow und wieviele lachsfresser ?
gute nacht
lunde
die kurve der olmawürste war gut gefüllt.... und am samstag kommt der
LEADER thun!!!
verzichten müssen wir auf pallas..gelb-rot...und je nach verletzung auf turbo gygax...
turbo gygax? also, mini meinig vu däm spiel... (und zune paar spieler)
also, zerscht mal, ich finde dä gygax ghört momentan ned ine start-elf (ich weiss, ich mach mir mit däre ussag kei fründe) hanen seeeehr schwach gfunde, s einzig isch s goal gsi, aber dä rescht vum match isch schlächts spiel gsi vu ihm...
dänn dä keita isch hammer gsi, absolut genial! er isch eifach präsent, macht e abwehr nur scho mit sire awäseheit unsicher, schad hätter sini 120% ned au no is lange eck ghaue (leider uf dä goali), das wär no s i-tüpfli für sini leischtig gsi...
dänn dä guerrero, hätt mi absolut ned überzügt
dä tarone isch zwar viel grännt, hätt aber leider sini chräft am falsche ort igsetzt, wieso er die chance, woner ellei vorem goali staht mitem rächte anstatt mitem linke spielt, weiss kei sau.. aber süscht, ned schlächt!
dä capria, isch eifach e mega bericherig, dä hätt mi würkli begeischteret... hätt vu afang ah d abwehr delegiert, im griff gha, und au alles gäh, isch sehr viel potenzial dähinter!
dä pallas hätt mi au ned so überzügt, hätt mire meinig nah rächt viel bäll verlore.
dä cesar isch ebefalls super gsi, hätt sis soll, vo eim goal erreicht!
dä taini isch wie immer abklärt, und eifach sicher gsi!
hmm, mue au säge, dä sutter vu st. galle (ex-fcz, ex-juve) hätt mer rächt freud gmacht zum zueluege... isch immer agressiv zur stell gsi!
zum spiel no churz, es isch wahnsinn gsi, hätt mer freud gmacht, dä präsenz ufem und näbedem spiel, danke!! dänn no es kompliment einisch meh, as transparent, hans äntli wieder mal vu witerm dörfe aluege, s südkurve transpi, s gseht eifach hammer us!
guet nacht mitenand
edit: aja, es grüessli no an charlie brown und an habasch ;), irgetseine hätt gseit, ich müessi was säge...grins
aja, und wägem leader thun, die chönd wenigschtens säge, dass sie emal ganz obe (gsi) sind... ;)
(und ich gseh dä match ned... scheisse)
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...