FCZ-ST.GÜLLEN LIVETICKER

Diskussionen zum FCZ
C.D.M.
Oschttribüne

Beitragvon C.D.M. » 27.07.04 @ 22:17

Die Zürcher knüpfen in der neuen Saison nahtlos an die starke Rückrunde in diesem Frühling an. Nach dem 1:1 im Lokalderby gegen GC landete der FCZ nun gegen St. Gallen den ersten Vollerfolg. Alhassane Keita (12.) und der Brasilianer Cesar (22.) brachten die Zürcher bis zur Pause hochverdient mit 2:0 in Front. Eine Viertelstunde nach seiner Einwechslung gelang St. Gallens Neuerwerbung Kwabena Agouda in der 71. Minute zwar der Anschlusstreffer, doch der begeisterte Zürcher Anhang (10'800) musste nicht lange um den Erfolg bangen: Daniel Gygax erhöhte sieben Minuten später zum befreienden 3:1.
Tage die man NIE vergisst:

13.5.06 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2005/2006
24.5.07 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2006/2007
24.5.09 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2008/2009

hattrick

Beitragvon hattrick » 27.07.04 @ 22:34

yessss!
WORK SMART NOT HARD

Jea

Beitragvon Jea » 27.07.04 @ 22:38

C.D.M. hat geschrieben:
lunde hat geschrieben:danke fűr den bericht - 10800. wow und wieviele lachsfresser ?
gute nacht
lunde

die kurve der olmawürste war gut gefüllt.... und am samstag kommt der LEADER thun!!!

verzichten müssen wir auf pallas..gelb-rot...und je nach verletzung auf turbo gygax...

turbo gygax? also, mini meinig vu däm spiel... (und zune paar spieler)

also, zerscht mal, ich finde dä gygax ghört momentan ned ine start-elf (ich weiss, ich mach mir mit däre ussag kei fründe) hanen seeeehr schwach gfunde, s einzig isch s goal gsi, aber dä rescht vum match isch schlächts spiel gsi vu ihm...
dänn dä keita isch hammer gsi, absolut genial! er isch eifach präsent, macht e abwehr nur scho mit sire awäseheit unsicher, schad hätter sini 120% ned au no is lange eck ghaue (leider uf dä goali), das wär no s i-tüpfli für sini leischtig gsi...
dänn dä guerrero, hätt mi absolut ned überzügt
dä tarone isch zwar viel grännt, hätt aber leider sini chräft am falsche ort igsetzt, wieso er die chance, woner ellei vorem goali staht mitem rächte anstatt mitem linke spielt, weiss kei sau.. aber süscht, ned schlächt!
dä capria, isch eifach e mega bericherig, dä hätt mi würkli begeischteret... hätt vu afang ah d abwehr delegiert, im griff gha, und au alles gäh, isch sehr viel potenzial dähinter!
dä pallas hätt mi au ned so überzügt, hätt mire meinig nah rächt viel bäll verlore.
dä cesar isch ebefalls super gsi, hätt sis soll, vo eim goal erreicht!
dä taini isch wie immer abklärt, und eifach sicher gsi!
hmm, mue au säge, dä sutter vu st. galle (ex-fcz, ex-juve) hätt mer rächt freud gmacht zum zueluege... isch immer agressiv zur stell gsi!

zum spiel no churz, es isch wahnsinn gsi, hätt mer freud gmacht, dä präsenz ufem und näbedem spiel, danke!! dänn no es kompliment einisch meh, as transparent, hans äntli wieder mal vu witerm dörfe aluege, s südkurve transpi, s gseht eifach hammer us!

guet nacht mitenand

edit: aja, es grüessli no an charlie brown und an habasch ;), irgetseine hätt gseit, ich müessi was säge...grins

aja, und wägem leader thun, die chönd wenigschtens säge, dass sie emal ganz obe (gsi) sind... ;)
(und ich gseh dä match ned... scheisse)
Zuletzt geändert von Jea am 27.07.04 @ 22:46, insgesamt 1-mal geändert.
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Homer
Beitragvon Homer » 27.07.04 @ 22:43

autsch, was für ein posting...

gruss

ps: züri sind die mit dä wiise liibli gsi...
"Blue is the colour, football is the game
We're all together, and winning is our aim. So cheer us on through the sun and rain 'cause Chelsea, Chelsea is our name!"

Jea

Beitragvon Jea » 27.07.04 @ 22:47

Homer hat geschrieben:autsch, was für ein posting...

gruss

ps: züri sind die mit dä wiise liibli gsi...

uii, ha gmeint die mit dä gääle! (?)
was isch jetzt ned guet gsi? isch halt mini meinig... tja
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

komalino

Beitragvon komalino » 27.07.04 @ 22:47

@Jea. Guerrero hat Dich also nicht überzeugt,wahrscheinlich haben wir nicht dasselbe Spiel gesehen,Pancho hat für mich eine sackstarke Leistung an den Tag gelegt!
Mal verliert man,mal gewinnen die Anderen.

Mido

Beitragvon Mido » 27.07.04 @ 22:48

oh man jea, was häsch denn du für en match glueged? pancho und pallas nöd starch? nanana...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“