Aufstellung gegen Delémont

Diskussionen zum FCZ
Pascal
Masochist

Beitragvon Pascal » 05.12.02 @ 21:47

felipe hat geschrieben:Isch aber ächt schad, dass de luca verletzt isch!! Mir hetter im rechte mittelfeld immer besser gfalle als de stoplerigygax!! Isch aber au nid schlecht, de chan ja de bregy de chihab is rechte mittelfeld fürenäh und de för de jeanneret ide verteidigung ufstelle und de gygax chan mal chli d'bank wärme!!

genau mini meinig; gygax auf die bank!
gruess pascal

starman
Der Mann, der vom Himmel fiel.

Aufstellung gegen Delémont

Beitragvon starman » 05.12.02 @ 22:13

Würds ä so mache, idere Situiation... +...vom Bregy.

Taini
Nef Keller Fischer Jeanneret

Gygax Bastida Hellinga Akale
(Oenen)

Yasar Guerrero

Jawohl !!!

Hopp Züri

Célina

Beitragvon Célina » 06.12.02 @ 6:46

@ felipe und pascal

Ich weiss ja würkli nöd was ier gägä dä Gygax hend, aber das chan mier ja eigentli au egal si! ABER!!! Stolperli Gygax??? Er chan sich villicht nöd bi jedem Gägäspieler e so duresetzte wie en Akale, aber wer chan das scho. Ich möchti eu erinnerä, wie vill de Yasar afangs Saison umgheit isch und versuecht hät z'dribble, abers nie gschafft het! Er häts ja glücklicherwis igseh und macht jetzt sini Sach sehr guet. Erkläred aber mier bitte e mal was eues Problem isch! Dä Gygax macht es guets Spiel. Wenn ier jetzt säged, dass er kein Ball is Goal tuet wie gägä Aarau dänn stimmt das, aber händ ier s'Gfühl das machi er äxtra? Händ ier ihn gseh wo er nach Aarau (au im Weichturm) fruschtriert am Bode gsässä isch und das nöd 1 Minute sondern öpe 10 Minute.

@felipe

Dich verstahne ich gar nöd. Bis vorere Wuche häsch doch no de Gygax uf dim Foti gha?! Das nänn ich en treue Fan

Aber wie scho gseit, mier chans eiegntli egal si, ich verstahns eifach nöd!!!

Grüessli Célina

Sascha
Forum Polizei Aspirant

Beitragvon Sascha » 06.12.02 @ 8:07

...Gygax kam meiner Meinung nach in seiner neuen Position immer besser ins Spiel - ja, konnte sogar oft Akzente setzen - für was er absolut unbrauchbar ist, sind Torschüsse - er ist alles andere als Torgefährlich / Meine absolute Traumaufstellung - eine die mich bei Bekanntgabe vom Sitz reissen würde:

Taini

Naef,Fischer, Keller, Quentin (Jeaneret)
Hellinga, Bastida
Akale, Gygax,
Yasar, Guererro

.......noch 51 Stunden bis zur Abfahrt Mission 3 Punkte........

Stu
Phil

Beitragvon Stu » 06.12.02 @ 8:54

Sascha hat geschrieben:
.......noch 51 Stunden bis zur Abfahrt Mission 3 Punkte........

Bisch scho chli giggerig, gäll? ;-)

Luke

Beitragvon Luke » 06.12.02 @ 9:22

Meine Startaufstellung fürs Delémont-Spiel:

Taini
Nef, Fischer, Keller, Jeanneret
Gygax, Hellinga, Bastida, Akale
Yasar, Guerrero

In der zweiten Hälfte soll OENEN eine Chance erhalten!!!

Zu Gygax:
Aus seinem Potenzial macht er noch viel zu wenig. Aber ein Aufwärtstrend war in den letzten Spielen erkennbar. Ich hoffe, dass er in der Finalrunde endlich den Knopf aufmacht. Er muss seine Frechheit und sein Selbstvertrauen wieder finden, das ihn in Aarau ausgezeichnet hat.
Gygax kann ein toller Vorbereiter sein, ein zweiter van Nistelrooj wird er leider nie. Seine Torgefahr hält sich in sehr engen Grenzen ...

... aber die Hoffnung stirbt zuletzt!

Gruss
Luke
REALITÄT IST DIE ILLUSION, DIE DURCH MANGEL AN ALKOHOL ENTSTEHT.

felipe

Beitragvon felipe » 06.12.02 @ 14:24

@fredigirl:

s'gygax-foti hani eifach gna, wills geil usgseht!!
Und zur person gygax:
I han persönlich nüt gäge de gygax, aber er isch eifach nanig gnueg abklährt, het sini offensive glanzleischige und tüüfflüg wächslet isch im minutetakt ab (brucht eifach z'vill chancen; ähnlich wie de iodice) und defensiv isch de gygax en totalusfall (im gägesatz zu iodice und vorallem chihab)!! aber er het talent und er brucht eifach nachli ziit und imene "wichtige" spiel wie gäge délémont isch de chihab glaub di besseri wahl!!

Aber ebe, jede het sini persönlichi meinig!

Gruess

flavio
Pro Echo im Stadion

Zurück zu „Fussball Club Zürich“