euses forum wird immer peinlicher

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Morgi

Re: euses forum wird immer peinlicher

Beitragvon Morgi » 09.05.04 @ 22:46

Chrigi86 hat geschrieben:
FCZ Fan hat geschrieben:
Mandingo hat geschrieben:
Mr. Blue hat geschrieben:wer merkt das au?

ich!
aber weisch was findi nöd schlimm? wenn mir züridütsch schriebed... das findi voll ok... muesch glaubs nöd ändere...

Word mir sind da immerhin ide Schwiz aber susch chani der i allne Punkt recht ge Mr.Blue

was meineder, was gäbt is für lösige???

Die Einzig Lösig wos git isch hoffe uf besseri Zite

Simon

Beitragvon Simon » 09.05.04 @ 22:54

Warum können nicht alle in Deutsch schreiben ? Schweizerdeutsch ist echt mühsam zu entziffern ...

Ansonsten gebe ich Mr. Blue recht. Aber was willst Du dagegen machen. Je mehr Leute desto konfuser wird's ...

Morgi

Beitragvon Morgi » 09.05.04 @ 22:56

Simon hat geschrieben:Warum können nicht alle in Deutsch schreiben ? Schweizerdeutsch ist echt mühsam zu entziffern ...

Ansonsten gebe ich Mr. Blue recht. Aber was willst Du dagegen machen. Je mehr Leute desto konfuser wird's ...

Wieso sött Schwizerdütsch schwierig z enziffere sie ??

Mr. Blue

Beitragvon Mr. Blue » 09.05.04 @ 22:58

Simon hat geschrieben:Warum können nicht alle in Deutsch schreiben ? Schweizerdeutsch ist echt mühsam zu entziffern ...

ja weiss au nonig was mer degege mache chan. aber emal drüber z'rede isch doch en guete afang.

simon du bisch nämli au so eine wo immer weniger da inne schribt. und ich han sgfühl, das es genau au us dene gründ isch.

gruess
clickclack BOOM

Simon

Beitragvon Simon » 09.05.04 @ 22:58

FCZ Fan hat geschrieben:

Weil es mühsam ist zu lesen, deshalb !

Mr. Blue

Beitragvon Mr. Blue » 09.05.04 @ 23:00

FCZ Fan hat geschrieben:

es isch nunmal so!! er het recht.
aber um das gahts jez nöd in erschterlinie i dem thread.
genau das mein i doch!! scho s'erschte bischpiil!! danke FCZ Fan :-)
clickclack BOOM

flo
Linker Verteidiger
Beitragvon flo » 09.05.04 @ 23:10

FCZ Fan hat geschrieben:Wieso sött Schwizerdütsch schwierig z enziffere sie ??

Willmessichgwöhntischhochdütschzläse. Undwilldennnojedäänandärädialäkthät. Du iu andärständ? U schdoa mexprimee aweg desoträmo?
SchwarzRotGold

Zurück zu „Fussball allgemein“