Chelsea

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
züri-latino
Roberto I rey de España

Beitragvon züri-latino » 29.04.04 @ 14:21

@king

es isch wahr!! de Hasselbaink isch bi Chelsea ufem Abstellgleis.. dabi isch das so en brutal guete Stürmer... eine vo de beste wo jemals in Spanie gspielt händ.. er alle hätt damals Atletico vorem Abstieg bewahrt mit sine glaubs 24 gol!! er isch eifach Weltklass!

King
Belieberbasher
Beitragvon King » 29.04.04 @ 14:28

er isch sicher nüme grad weltklass aber er isch eifach immer no guet für es paar goal, vor allem het er au i letschter ziit wieder guet troffe, er isch für mich eifach en inbegriff für chelsea.. und wenn er au gah muess, bliebt nüme viel vo frühner übrig!!

er isch für mich eine wie de shearer oder sheringham eine wo au no im höchere alter chan brilliere!

stimmt bi atletico isch er au hammer unterwegs gsi!
Viele sind besessen - doch glücklich ist, wer einen sitzen hat.

Elim13

Beitragvon Elim13 » 29.04.04 @ 15:11

Glarona hat geschrieben:da muss ich züri-latino recht geben.wass real immer noch von chelsae unterscheidet,bei ihnen kriegt der nachwuchs eine chance!klar spielt da eine weltauswahl,es spielen aber auch 3-4spieler aus dem eingenen nachwuchs mit und dass unterscheidet real halt.

wass aber nicht heisst,dass ich diesen bonzen verein mag :-).

glarona

sektion pro 11:55

stimmt nur bedingt. In der Offensive gibt es junge Spieler, die kaum
zum Einsatz kommen, weil all die Stars da sind. Ich denke da an einen
Portillo, der drauf und dran war ein neuer Raul zu werden, der aber kaum
eingesetzt wird seit sie die Zahnlücke gekauft haben....
Hab übrigens irgendwo einen kleinen Film, wo Portillo ein Monstertor
gelingt gegen Panathinaikos in der CL (muss 2001/2002 gewesen sein)
Hammer, wirklich Hammer. Sobald ich einmal Webspace finde stelle ich
den Film ins Netz.
Aussersihl oder Altstetten?
Wollen Sie eine solche Scheiz?

züri-latino
Roberto I rey de España

Beitragvon züri-latino » 29.04.04 @ 15:22

ja das war ein super Tor von Portillo... eigentich sollte er ja diese Saison spielen aber der Trainer setzt überhaupt nicht auf ihn... nicht einmal als Ronaldo verletzt fehlte... tsss Queiroz RAUS ! ! !

Mido

Beitragvon Mido » 29.04.04 @ 15:25

züri-latino hat geschrieben:ja das war ein super Tor von Portillo... eigentich sollte er ja diese Saison spielen aber der Trainer setzt überhaupt nicht auf ihn... nicht einmal als Ronaldo verletzt fehlte... tsss Queiroz RAUS ! ! !

aber das hani doch au scho mal gseit und det häsch du gseit dä portillo segi nüt...

züri-latino
Roberto I rey de España

Beitragvon züri-latino » 29.04.04 @ 15:28

de isch au nöd würkli öppis... wo er gspielt hätt isch er voll nöd guet druff gsi... hätt ihn au nöd oft igsetzt ABER wenn de Ronaldo verletzt isch musch doch en andere Stürmer isetzte? oder?? denn hätt ich halt de Portillo bracht.. Stürmer für Stürmer... aber ebe Queiroz und Portillo händs sich nöd gern...

Mido

Beitragvon Mido » 29.04.04 @ 15:33

züri-latino hat geschrieben:de isch au nöd würkli öppis... wo er gspielt hätt isch er voll nöd guet druff gsi... hätt ihn au nöd oft igsetzt ABER wenn de Ronaldo verletzt isch musch doch en andere Stürmer isetzte? oder?? denn hätt ich halt de Portillo bracht.. Stürmer für Stürmer... aber ebe Queiroz und Portillo händs sich nöd gern...

aha, ja ebe, ich hett am portillo det au d'chance geh... aber ebe...

Zurück zu „Fussball allgemein“