Ihr habt in fast jeder Hinsicht verloren!

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
benibunny
Beitragvon benibunny » 28.04.04 @ 0:22

rotoloso hat geschrieben:
bostero hat geschrieben:
Grasshoppers hat geschrieben:FCZ-Fans het mer im TV es paar mol sehr guet ghört und FCB-Fans het mer nur am Afang guet ghört und grad noch de Pause, sus nöd!!

Ha! Und wenns eine Grille sagt, dann wirds ja wohl stimmen. (Also ich meine, der hat ja kein Interesse, für irgendwen Partei zu ergreifen und ist daher als absolut unabhängige Instanz zu akzeptieren...)

Würd i jetzt nid sage... ihr sind schlussändlig die glichi Rass, obs euch passt oder nid... IHR SIND ZÜRCHER!!

schon mal was von niederhasli gehört du nilpe?
Der Besucherrekord liegt bei 3071 Besuchern, die am 26.05.16 @ 0:20 gleichzeitig online waren.
Und ich war nicht dabei!

SEKTION MODEFANS ZÜRICH

benibunny
Beitragvon benibunny » 28.04.04 @ 0:24

Ganjakönig hat geschrieben:wenn du erscht mol richtigs originals baseldütsch würdsch läse...

bloss ned...

zile um zile immer neui wörter aber geng di gliche buechstabe...

ah jo ganja könig, wemmer di bruched rüefe mer di. okei?
Der Besucherrekord liegt bei 3071 Besuchern, die am 26.05.16 @ 0:20 gleichzeitig online waren.
Und ich war nicht dabei!

SEKTION MODEFANS ZÜRICH

Ganjakönig

Beitragvon Ganjakönig » 28.04.04 @ 11:14

@penishäsli

fick di ins chnü, mach immer no was ich will. wenni dr will ufd närve go, denn machi das...

Diablito
Beitragvon Diablito » 28.04.04 @ 12:25

Fuck all ya, LOL

Also ich bin ja scho FCZ fan, und mir sind ja scho die geilste, aber ich muen zue geh, öbi wot oder nöd, aber Basel hät scho au geili fans,und das weiss glaub jede, klar 80% hät vo dänä hät kei ahnig was fuessball isch und sind nöd mal basler, sie chömed vo überall, leider au vo ZH

also ebe, ich finde eusi Arschchoreo isch Arschgeil gsi, und ich finde das wo Basel gmacht hät mit däm Transparant mit dä Fusion, HEHEHEH, sie isch scheisse aber e geili idee, sorry, über dä gegner fan block so öpis hänke, häsch scho au höde, aber die grösste höde händ schlussendlich mir

will..........
händer sbild gseh uf www.suedkurve.ch, uf därä grussige brug wo die geile sich FCZ ufghänkt händ, läck das isch skaputischte wo ich je gseh han, hehehe, eifach geil, also stahts 2 - 1 für Züri

also Bisels, schnauzze jetzt uf gnüsset dä meistertitel am So. gege Thun,und es git ja no meh mätch wos heisst ZÜRI - BASEL. und dä hass wird nie ufhöre und das isch ja sgeilste, ich freu mi scho wän ich wieder is Toggeli chan cho oder ihr in Züricher Tempel chömed

cya
FCZ für immer

dc10

Beitragvon dc10 » 28.04.04 @ 12:42

Diablito hat geschrieben:
es git ja no meh mätch wos heisst ZÜRI - BASEL. und dä hass wird nie ufhöre und das isch ja sgeilste, ich freu mi scho wän ich wieder is Toggeli chan cho oder ihr in Züricher Tempel chömed

cya

welch weise schlussworte...so, und jetzt könnte man den thread schliessen!!!

aber eben...

Diablito
Beitragvon Diablito » 28.04.04 @ 12:53

Danke danke
Und hoffe würkli das, das Thema jetzt fertig isch.......

bisel oder Zürü hin oder her,

jede freut sich uf FCZ - FCB oder FCB - FCZ
FCZ für immer

Liar

Beitragvon Liar » 28.04.04 @ 13:12

Zürich ist die geilste Stadt der Welt!

Und das isch d'Hauptsach, Ihr scheiss Bisler!!!!!!!
Alle die einer Fusion zustimmen, sind entweder GC Fans oder sehen nur den wirtschaftlichen Aspekt und sind somit auch der GC-Family zuzuschreiben!!!

EFZEZET=HERZBLUT

Zurück zu „Fussball allgemein“