GCN - Wil

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Morgi

Beitragvon Morgi » 12.04.04 @ 18:18

flöru hat geschrieben:fcz fan:
drogen?

wenn du findest es wird zuwenig gezündet kannst selber gerne ein paar gramm ;) mitnehmen und zünden!

Du musst es nicht gleich als Beleidigung ansehen es ist nur meine Meinung wenn du sie nicht akzeptieren kanst kann ich auch nichts dafür
Zuletzt geändert von Morgi am 12.04.04 @ 18:20, insgesamt 1-mal geändert.

Morgi

Beitragvon Morgi » 12.04.04 @ 18:19

Dave hat geschrieben:Ich han nöd dä ganz Matsch gseh (öpe än Drittel)... Kei Schtimmig nüt wie z erwarte gsie isch. Ich han zwar nöd GCN ghulfe, das chan ich eifach nöd, aber für dä FCZ wärs besser gsie wänn d Hüpfer gunä heted. Jetzt isch d Chance uf dä UEFA-Cup uf äs Minimum gsunke, ja nu... 22500 für än Cupfinal, peinnlich...
Wänn im Halbfinal sonän Schiri pfiffe het wärämär jetzt viellicht am firä....

Wieso sollte es bessewr sein wenn GC den Cup gewonnen häte sie sind sowieso hinter uns also hätten wir keinen Vorteil wenn sie gewonnen hätten

Mido

Beitragvon Mido » 12.04.04 @ 18:25

Lukas16 hat geschrieben:Und das isch s'K.O. für Gc si wärdäd igah und abstigä.

olllleeeee!! ich hasse eigentlich wil...aber für hüt findi si mal geil!

Florian

Beitragvon Florian » 12.04.04 @ 18:28

Dieses Spiel war einfach nur geil!

Diese drückende Überlegenheit der Wiler war fast schon unheimlich; die spielten praktisch 90 Minuten (mit Ausnahme der beiden Gegentore und max. 3 weiteren Hoppers-Chancen) auf ein Tor. Diese Abgeklärtheit und Coolness hätte ich wirklich nicht von Wil erwartet.

Auch der Schiedsrichter war überraschenderweise einmal wirklich souverän...

Mido

Beitragvon Mido » 12.04.04 @ 18:28

holed dä jesus... isch en guetespieler...au wenn er halt e jesusschwuchtlä isch...mir egal...

Morgi

Beitragvon Morgi » 12.04.04 @ 18:32

Denn söted mer im aber e Brülle chaufe er het am Schluss e Glasklari Chance verge ich wer eher für de Eisenfuss Tararache

lukas86

Beitragvon lukas86 » 12.04.04 @ 19:04

Also minärä Meinig händ au d'Wiler teilwis no guäti Spieler. Offensiv sinds würklich zimlich starch gsi. Dä Calla, odär au dä wo s'1:0 gmacht hät (weiss dä Namä nümä) händ mir sehr guät gfallä.
http://www.pokerstrategy.org.uk/about/?referer=luke86
Lerne zu pokern wie die Profis! Mit Strategie und ohne eigene Kosten. Hole dir deinen $150-Bonus von PokerStrategy!

Zurück zu „Fussball allgemein“