Alles nach St.Gallen

Diskussionen zum FCZ
benibunny
Beitragvon benibunny » 20.03.04 @ 15:08

Savage hat geschrieben:
ULTRAS ZH hat geschrieben:kannst deine kommentare in euer güller forum schreiben....falls ihr überhaupt eines habt..!!!!

Wenn Züzis so etwas haben warum sollen wir es nicht auch haben? *g*

due duu nume no chli dumm schprüzze solang no derzue ufgleit bisch hi hi hi

der razetti isch im fall für eus hi hi hi
Der Besucherrekord liegt bei 3071 Besuchern, die am 26.05.16 @ 0:20 gleichzeitig online waren.
Und ich war nicht dabei!

SEKTION MODEFANS ZÜRICH

Resistencia

Beitragvon Resistencia » 20.03.04 @ 17:09

ULTRAS ZH hat geschrieben:
Savage hat geschrieben:
ULTRAS ZH hat geschrieben:was isch züzi du buur!??? st.gallen sucks!!!

Du bisch en Züzi. *g* Minderwertige usdruck für Zürcher.

merk der eis du buur...es heisst..zirü!!! und das isch kült...

WIR SIND ZUERCHER ihr seids nicht....!! aber mir chönt eus morn gern mal schnell gseh savage...!!!

Scheisse bist du peinlich!!!

Dave

Beitragvon Dave » 20.03.04 @ 17:44

Mein Gott lönd doch de arm, arm Güller in Rueh. Über Dialäkt laht sich schtritä, ich find dä Oschtschwizer und Baslerdialäkt au zum furtseklä aber für än Uswerige gilt s glichä bi dä Zürcher. Mer gsents ja morn wär die grösser Schnurä dörf ha.
PS: Südkurve und Witz??? Die vo St. Gallä tönt wien än Chor vo 12jährigi wo grad id Pupertät cho sind. Sorry isch so.. und s Eschpemoos isch unter aller Sau...
Aber ja mier gsents ja dänn morn. Min Heimatort isch übrigens Häggäschwil SG *g*. Bin aber no nie det gsie! Und dä St.Gallerdialäkt chan i leider au nöd:-)
"Wenn jemand sagt, der FCZ sei kein Spitzenclub, habe ich Mühe, weiter zu diskutieren."
Ancillo Canepa

Savage
Beitragvon Savage » 20.03.04 @ 18:15

Naja, immer wenn ich amene Züzi muess zuelose muess mer sich immer schäme en Schwiizer z'si. Sorry, isch leider so. Klar isch Espemoos unterallersau was hesch du denkt. *g*
--FCSG SUPPORTER SINCE 1994--

co2
Loch im Bei

Beitragvon co2 » 21.03.04 @ 10:05

Savage bis doch mal Ruhig! Häsch nöd irgendwo e chue wod chasch go mälche? Ich reise mit Loch im Bei Uf St. Gülle! Südkurve
Irgendwie fängt irgendwann irgendwo das Leben an!
I`m a Yellow Pisser and Proud of it!
Bild
GENAU!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“