neue Medienmitteilung ZURICH UNITED

Diskussionen zum FCZ
Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 05.02.04 @ 15:51

Mich-l hat geschrieben:
Kampfsau hat geschrieben:Trikots gsehnd rein üsserlich würkli easy us...
Aber suscht isch alles scheisse...

findi au. s'heimtrikot isch no schön. aber eusi trikots vo nike find ich scho huere geil. und s'uswärtsliibli findi relativ blöd vo dä farbe her...

Da häsch rächt, eusi Libli sind scho rächt geil...

Welles uswärtslibli meinsch? Euses oder das vo Züri United Kacke?
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Mido

Beitragvon Mido » 05.02.04 @ 15:52

flo hat geschrieben:Auch die Trikots sind übel. Ein billiger Abklatsch des momentanen GC-Shirts. Auch das Auswärtstrikot ist in den Farben eines früheren GC-Leibchens gehalten. Ich weiss echt nicht, wie man etwas, das unvermittelt an die Niederhaslis erinnert, schön finden kann.

find' ich jetzt gar nöd. nur wege dä farbe erinnerets nöd grad a gc. s'heimtrikot isch ganz eifach s'züriwappe... naja, das isch halt gschmacksach und macht die ganz gschicht au nöd besser... gege fusion!

flo
Linker Verteidiger
Beitragvon flo » 05.02.04 @ 15:53

ULTRAS ZH hat geschrieben:3 x UEFA Cup-Halbfinal (2 x FCZ, 1 x GC)

Hehe, der ist auch nicht schlecht. Peinlich, lieber Gozzer, sehr peinlich...

Der Fussball überlässt man - wie alles andere auch - halt immer noch am besten denjenigen Leuten, die was von der Sache verstehen.
SchwarzRotGold

Mido

Beitragvon Mido » 05.02.04 @ 15:53

Kampfsau hat geschrieben:
Mich-l hat geschrieben:

findi au. s'heimtrikot isch no schön. aber eusi trikots vo nike find ich scho huere geil. und s'uswärtsliibli findi relativ blöd vo dä farbe her...

vo dä kacke dänk (ha dä biitrag jetzt editiert ;-) ). vom fcz hani sälber s'uswärtsliibli willis so geil find.

fat

Beitragvon fat » 05.02.04 @ 15:54

ChrigiS hat geschrieben:Bei allem übel und schlechter Ideengabe, die Trikots sind wirklich noch fein... Mal rein vom äusserlichen her...

ja und damit dürfen wir dann gegen real madrid spielen. so läuft die gehirnwäsche schon an. es handelt sich doch um ein hundsnormales gc-trikot, wobei die trennung blau/weiss halt quer und nicht grad von oben nach unen läuft. ist ja nicht persönlich gemeint, aber bitte schön....

Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 05.02.04 @ 15:56

Mich-l hat geschrieben:
Kampfsau hat geschrieben:
Mich-l hat geschrieben:

vo dä kacke dänk (ha dä biitrag jetzt editiert ;-) ). vom fcz hani sälber s'uswärtsliibli willis so geil find.

D'Farb vo euse Uswärtslibli isch so geil...
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Mido

Beitragvon Mido » 05.02.04 @ 15:58

fat hat geschrieben:
ChrigiS hat geschrieben:Bei allem übel und schlechter Ideengabe, die Trikots sind wirklich noch fein... Mal rein vom äusserlichen her...

ja und damit dürfen wir dann gegen real madrid spielen. so läuft die gehirnwäsche schon an. es handelt sich doch um ein hundsnormales gc-trikot, wobei die trennung blau/weiss halt quer und nicht grad von oben nach unen läuft. ist ja nicht persönlich gemeint, aber bitte schön....

dann handelt es sich beim züri wappen auch um einen gc-liibli-verschnitt oder was?
hey man, objektiv betrachtet (wenn mer gc mal weglaht) gseht das liibli nöd schlächt us. hät nüt mit ghirnwösch ztue. ich find eusi liebli nämli immerno geiler... mached nöd so eine uf panik. nur will s'liibli einigermasse usgseht findet die doch trotzdem nur bi dä chrankä aklang. ich finds nach wie vor scheisse...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“