Was singäd iär am liäbschtä???

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Wilco Hellinga

Beitragvon Wilco Hellinga » 21.12.03 @ 0:36

ich bin eigentlich e chli patriotisch aber holland! ich lauf na vill in orange ume (au am schwiiz- russland match)! und drum find ichs eigentlich nöd so schlimm das mer miteme schwiizerlibli umelauft aber sälber würd ich nie miteme schwiizerlibli umelaufe! bin übrigens au LINKS!

Dieter

Beitragvon Dieter » 21.12.03 @ 4:48

ZZZüüüüüüRRRRIIIIIII hat geschrieben:Han halt da durä chli ä anderi Ischtellig, aber glich, bin eifach mal uf däre Hompage gsi und han dänkt isch scho ä huerä armi Sitä, das wägem Avater find ich scho nöd so schlimm, ich würds uf jedefall selbär niä mache!!! Ich würd eifach jedem wo mit somene Schwizer T-Shirt oder Chappe umälauft am liäbschtä eis an Chopf haue, so öppis vo peinlich!!! ;-)

was denn für eine andere Einstellung?

Du willst links, tolerant und offen sein? ... wo bleibt denn diese Toleranz gegenüber anders Denkenden?
Hört mal auf mit dieser Politscheisse!!! ... Du bist links, ok... aber dann lass den anderen auch ihre Meinung! Und ein Schweizerkreuz auf einem Kleidungsstück zutragen ist weiss Gott nichts abnormales... wir leben in der Schweiz!

Leider haben viele "PseudoSozis" in der Schweiz Mühe mit dem "Stolz" auf dieses Land... im Gegensatz zum benachbarten und auch übrigem Ausland...

spongebob

Beitragvon spongebob » 21.12.03 @ 11:05

Wilco Hellinga hat geschrieben: bin übrigens au LINKS!

ja aber au nur LINKShändler!! ;-))))
nei nei!!

findes au nöd schlimm das mer äs schwizerchrütz als avatar benützt jedem sini meinig!!
Solang dases kei hagechrütz oder öpis änlichs isches ja nöd schlimm!!

Bild

Sascha
Forum Polizei Aspirant

Beitragvon Sascha » 21.12.03 @ 11:11

ZZZüüüüüüRRRRIIIIIII hat geschrieben:Han halt da durä chli ä anderi Ischtellig, aber glich, bin eifach mal uf däre Hompage gsi und han dänkt isch scho ä huerä armi Sitä, das wägem Avater find ich scho nöd so schlimm, ich würds uf jedefall selbär niä mache!!! Ich würd eifach jedem wo mit somene Schwizer T-Shirt oder Chappe umälauft am liäbschtä eis an Chopf haue, so öppis vo peinlich!!! ;-)

So weit kommts noch, dass ich kein Kleidungsstück mit einem Schweizer Kreuz tragen kann.....so viel zum Thema tolerant und weltoffen....

fat

Beitragvon fat » 21.12.03 @ 12:15

Dieter hat geschrieben:Leider haben viele "PseudoSozis" in der Schweiz Mühe mit dem "Stolz" auf dieses Land... im Gegensatz zum benachbarten und auch übrigem Ausland...

"stolz auf ein land" - naja das ist ansichtssache. auf jeden fall ist es eben so, dass genau diese partiots.ch (diese seite hat der gute ja gleich unter seinem schweizerkreuz gelinkt), die schweizerfahne für sich und ihr rassistisches zeugs gepachtet haben. und deshalb ist es eben für einen normalen bürger nicht mehr so leicht freude an der fahne zu zeigen.

ZZZüüüRRRIII

Beitragvon ZZZüüüRRRIII » 21.12.03 @ 13:06

das mit äm an Chopf haue isch nöd so ernscht gmeint gsi, ich finds eifach ä chli peinlich, wemer so umälauft, aber isch ja nur mini Meinig! Und das Schwizerchrüz im Zämmähang mit därä Homepage isch au öppis anders, alls wemer eifach numä so äs Schwizerchrüz als Avater nimmt!
Zuletzt geändert von ZZZüüüRRRIII am 21.12.03 @ 13:51, insgesamt 2-mal geändert.

Dieter

Beitragvon Dieter » 21.12.03 @ 13:27

fat hat geschrieben:"stolz auf ein land" - naja das ist ansichtssache. auf jeden fall ist es eben so, dass genau diese partiots.ch (diese seite hat der gute ja gleich unter seinem schweizerkreuz gelinkt), die schweizerfahne für sich und ihr rassistisches zeugs gepachtet haben. und deshalb ist es eben für einen normalen bürger nicht mehr so leicht freude an der fahne zu zeigen.

Dann ist es unsere Aufgabe wieder Freude daran zu kriegen... oder willst Du die Fahne "aufgeben".
Im ernst, diese Tabuisierung des Schweizerkreuzes führt zu einem gestörten Verhältnis zur Schweiz.

Zurück zu „Fussball allgemein“