ZZZüüüüüüRRRRIIIIIII hat geschrieben:Han halt da durä chli ä anderi Ischtellig, aber glich, bin eifach mal uf däre Hompage gsi und han dänkt isch scho ä huerä armi Sitä, das wägem Avater find ich scho nöd so schlimm, ich würds uf jedefall selbär niä mache!!! Ich würd eifach jedem wo mit somene Schwizer T-Shirt oder Chappe umälauft am liäbschtä eis an Chopf haue, so öppis vo peinlich!!! ;-)
ZZZüüüüüüRRRRIIIIIII hat geschrieben:Han halt da durä chli ä anderi Ischtellig, aber glich, bin eifach mal uf däre Hompage gsi und han dänkt isch scho ä huerä armi Sitä, das wägem Avater find ich scho nöd so schlimm, ich würds uf jedefall selbär niä mache!!! Ich würd eifach jedem wo mit somene Schwizer T-Shirt oder Chappe umälauft am liäbschtä eis an Chopf haue, so öppis vo peinlich!!! ;-)
Dieter hat geschrieben:Leider haben viele "PseudoSozis" in der Schweiz Mühe mit dem "Stolz" auf dieses Land... im Gegensatz zum benachbarten und auch übrigem Ausland...
fat hat geschrieben:"stolz auf ein land" - naja das ist ansichtssache. auf jeden fall ist es eben so, dass genau diese partiots.ch (diese seite hat der gute ja gleich unter seinem schweizerkreuz gelinkt), die schweizerfahne für sich und ihr rassistisches zeugs gepachtet haben. und deshalb ist es eben für einen normalen bürger nicht mehr so leicht freude an der fahne zu zeigen.
Zurück zu „Fussball allgemein“
Mitglieder in diesem Forum: Fussballverückter, zhkind und 120 Gäste