Han mitti letzt Saison es Team überno und bin leider abstige ... jetzt bou i e ganz neui Mannschaft uf ... macht echt Spass das Game, wemrs langsam chli in Griff überchunnt !!
Züris Finest (135443)
Land: Schweiz
Region: Zurich
Stadion: Züris Finest Arena
Sprache: Deutsch
Liga: Platz 1 in VII.703
Teamname: fc-Lion
Managername: luke86
Liga: 7
Han mis Team mitte letscht Saison übernoh, wär wahrschinlich i fast jedärä andärä 7.Liga ufgstigä abär han leidär grad di stärchst übercho. 5 Teams händ nach 7 Wuchä scho mindestens äs schwachs Mittelfeld gha, das find mä im Verglich fast niänät.
Han mis team au letschti saison übernoh und das uf em ne abstiegsplatz, has den aber am letschte spieltag übere stirch gschafft dank em ne 1:2 uswärtssieg gege dr damaligi 5ti... Yea ich finde au es macht spass...
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue. Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg
Habe heute im Cup (mit B-Mittelfeld und PIC) immerhin 11:0 gewonnen. Priorität hat aber die Meisterschaft, wo der Wiederaufstieg in die NLA mit diesem Kader Pflicht ist.
Homer Dynamite
Liga IV. 7
Ziel: Aufstieg (ein muss mit dieser Truppe!)
Heute im Cup im Spargang 6:0 gewonnen.
@alle die, die noch nicht in der FC Zürich Fans Föderation sind.
Allez hop! Bewerben!
Gruss
Homer aka Tomasson
Gründervater der FCZ Fans Födi
"Blue is the colour, football is the game
We're all together, and winning is our aim. So cheer us on through the sun and rain 'cause Chelsea, Chelsea is our name!"