Langsam aber sicher !!

Diskussionen zum FCZ
abc

Beitragvon abc » 11.11.03 @ 7:39

Auch andere Teams haben junge Spieler in ihren Reihen und sind deswegen nicht letzte. Es gibt kaum eine positive Entwicklung. Im Gegenteil die Darbietungen sind schwächer und schwächer geworden. Wo bleib die Steigerung? Ein 4:2 gegen einen Zweitligisten kann man wirklich nicht als Steigerung sehen.

Morgi

Beitragvon Morgi » 11.11.03 @ 12:18

Ja das stimmt abc aber wir haben ziemlich viele neue Spieler die müssen sich zuerst ins Team integrieren.

Socrates

Beitragvon Socrates » 11.11.03 @ 12:23

FCZ Fan hat geschrieben:Ja das stimmt abc aber wir haben ziemlich viele neue Spieler die müssen sich zuerst ins Team integrieren.

Haben andere auch. Aber stimmt schon zu einem gewissen Teil und darum habe ich nicht erwartet, dass wird ganz vorne mitmischen. Aber letzter mit diesem Kader hinter Wil und Thun (schau dir bitte mal deren Kader und Budget an) ist eine Schande!!!
Mit Vollgas aus der Winterpause!

Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 11.11.03 @ 12:24

Also, ich mues am Abc rächt geh! Ich han i villne Spiel i dere Saison gseh, dass teilwiis nöd kämpft wird, das isch ja s'wichtigschte! Zämespiel isch villicht guet, aber nur bis zum gegnerische 16er! Dete fangeds a Powerplay wie im Ishockey zspiele bis sie de Bölle verlüred... Minere Meinig na lits e nöd a de junge Spieler, die händ Qualität und Potenzial! Was sich verbessere mues, sind gwüssi Spieler (Keller, Simo, Keita, Muff...)! Also die, wo Füehrigspersone (sportlich und mental) si sötted!
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Boys-Reisen

Beitragvon Boys-Reisen » 11.11.03 @ 12:26

Kampfsau hat geschrieben:Also, ich mues am Abc rächt geh! Ich han i villne Spiel i dere Saison gseh, dass teilwiis nöd kämpft wird, das isch ja s'wichtigschte! Zämespiel isch villicht guet, aber nur bis zum gegnerische 16er! Dete fangeds a Powerplay wie im Ishockey zspiele bis sie de Bölle verlüred... Minere Meinig na lits e nöd a de junge Spieler, die händ Qualität und Potenzial! Was sich verbessere mues, sind gwüssi Spieler (Keller, Simo, Keita, Muff...)! Also die, wo Füehrigspersone (sportlich und mental) si sötted!

Wie alt ist Keita und Muff?

Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 11.11.03 @ 12:28

Boys-Reisen hat geschrieben:
Kampfsau hat geschrieben:Also, ich mues am Abc rächt geh! Ich han i villne Spiel i dere Saison gseh, dass teilwiis nöd kämpft wird, das isch ja s'wichtigschte! Zämespiel isch villicht guet, aber nur bis zum gegnerische 16er! Dete fangeds a Powerplay wie im Ishockey zspiele bis sie de Bölle verlüred... Minere Meinig na lits e nöd a de junge Spieler, die händ Qualität und Potenzial! Was sich verbessere mues, sind gwüssi Spieler (Keller, Simo, Keita, Muff...)! Also die, wo Füehrigspersone (sportlich und mental) si sötted!

Ja und? De Keita hetti de Durchbruch scho längst sölle schaffe! Guet, de Muff isch neu und verletzt gsi! Aber suscht stimmts ja, oder?
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Habasch

Beitragvon Habasch » 11.11.03 @ 12:29

Boys-Reisen hat geschrieben:

Keita ist glaub 20ig, Muff ein paar Jahre älter... Ein Keita kann (noch) keine Führungsperson sein beim FCZ.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“