FCZ Fan hat geschrieben:Ja das stimmt abc aber wir haben ziemlich viele neue Spieler die müssen sich zuerst ins Team integrieren.
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".
Kampfsau hat geschrieben:Also, ich mues am Abc rächt geh! Ich han i villne Spiel i dere Saison gseh, dass teilwiis nöd kämpft wird, das isch ja s'wichtigschte! Zämespiel isch villicht guet, aber nur bis zum gegnerische 16er! Dete fangeds a Powerplay wie im Ishockey zspiele bis sie de Bölle verlüred... Minere Meinig na lits e nöd a de junge Spieler, die händ Qualität und Potenzial! Was sich verbessere mues, sind gwüssi Spieler (Keller, Simo, Keita, Muff...)! Also die, wo Füehrigspersone (sportlich und mental) si sötted!
Boys-Reisen hat geschrieben:Kampfsau hat geschrieben:Also, ich mues am Abc rächt geh! Ich han i villne Spiel i dere Saison gseh, dass teilwiis nöd kämpft wird, das isch ja s'wichtigschte! Zämespiel isch villicht guet, aber nur bis zum gegnerische 16er! Dete fangeds a Powerplay wie im Ishockey zspiele bis sie de Bölle verlüred... Minere Meinig na lits e nöd a de junge Spieler, die händ Qualität und Potenzial! Was sich verbessere mues, sind gwüssi Spieler (Keller, Simo, Keita, Muff...)! Also die, wo Füehrigspersone (sportlich und mental) si sötted!
Wie alt ist Keita und Muff?
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".
Boys-Reisen hat geschrieben:Kampfsau hat geschrieben:Also, ich mues am Abc rächt geh! Ich han i villne Spiel i dere Saison gseh, dass teilwiis nöd kämpft wird, das isch ja s'wichtigschte! Zämespiel isch villicht guet, aber nur bis zum gegnerische 16er! Dete fangeds a Powerplay wie im Ishockey zspiele bis sie de Bölle verlüred... Minere Meinig na lits e nöd a de junge Spieler, die händ Qualität und Potenzial! Was sich verbessere mues, sind gwüssi Spieler (Keller, Simo, Keita, Muff...)! Also die, wo Füehrigspersone (sportlich und mental) si sötted!
Wie alt ist Keita und Muff?
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: alter hase, spitzkicker, Z, zhkind und 376 Gäste