Monsieur Favre

Diskussionen zum FCZ
Morgi

Beitragvon Morgi » 15.10.03 @ 23:16

Ich finde de Favre ja au en guete Trainer aber es wird immer vo Zit gredet aber wiviel Zit brucht er denn no ?

Mr.Mudi

Beitragvon Mr.Mudi » 16.10.03 @ 0:50

De Favre mues goh, de FCZ brucht en Trainer de sini Monnschaft apeitscht, das hüt obig isch zum brülle gsi!!!

Mr. Blue

Beitragvon Mr. Blue » 16.10.03 @ 7:49

Mr.Mudi hat geschrieben:De Favre mues goh, de FCZ brucht en Trainer de sini Monnschaft apeitscht, das hüt obig isch zum brülle gsi!!!

bullshit!! bullshit!!

das liit sicher nöd am trainer!! di jungs ufem platz söttet profi gnuäg si zum sich motiviere!! da würd en trainer wo umeschreit genau garnüt bringe!!
clickclack BOOM

Dave

Beitragvon Dave » 16.10.03 @ 11:18

Dä Kollär Trainär vom FCZ. HÄSCH NÜMÄ ALL TASSÄ IM SCHRANK?? DÄ SCHLEIMÄR? ICH GLAUB ICH WÄR KEIN FCZ-FAN MEH. DAS ISCH Ä GC-LEGÄNDÄ:::::::::::::::::::::
"Wenn jemand sagt, der FCZ sei kein Spitzenclub, habe ich Mühe, weiter zu diskutieren."
Ancillo Canepa

lunde

Beitragvon lunde » 16.10.03 @ 11:44

meine meinung ist, dass favre sicher ein guter trainer ist, vielleicht ist er aber nicht der richtige trainer für die jungs. man sollte es vielleicht mit koller versuchen oder einem der etwas mehr emotionenen à la ponte hat. ich weiss es nicht aber ich habe den spielbericht im tagi gelesen und da war ja nicht viel gutes über die leistung zu lesen, es fehlte an emotionen und an struktur... vielleicht brauchen sie einen motivationstrainer für ein paar wochen, an der qualität kanns anscheinend ja nicht liegen.
gruss aus budapest
lunde

spongebob

Beitragvon spongebob » 16.10.03 @ 12:17

ich glaub uf dä koller chömer alli verzichte!!oder?

ich find dä favre sött vilicht au mal chli me riskiere und neui sacher usprobiere. än trainerwächsel würdi miner meinig nööd vil bringe, äs lit zurzit nöd am trainer sondern am morall vo dä ganze manschaft!

zur zit müemer halt immer me uf MIR GÄND NIEMALS UF zruggrife, härt aber wahr!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“