Fernseh-prolete.....sind SCHEISSE

Diskussionen zum FCZ
Habasch

Beitragvon Habasch » 06.10.03 @ 13:42

somi hat geschrieben:Stell dir mal vor, es wären noch 150 Fans mehr vor Ort gewesen...dann wären wir 3-mal lauter gewesen, 3-mal nässer und 3-mal besser!

Ja das wäre geil gewesen! Nur hätte der Sektor kaum Platz für weitere 150 Fans... Ich frage mich wie das jeweils mit den Baslern funktioniert...

Pedro

Vision

Beitragvon Pedro » 06.10.03 @ 13:57

Stell dir vor es gäbe Match und jeder geht hin !

flöru
Fahnenschwinger
Beitragvon flöru » 06.10.03 @ 14:08

Habasch hat geschrieben:Ja das wäre geil gewesen! Nur hätte der Sektor kaum Platz für weitere 150 Fans... Ich frage mich wie das jeweils mit den Baslern funktioniert...

Bei den Basler wird wohl noch die Gegengerade voll sein!

hab gehört dort kostet ein Ticket gleichviel wie im Gästesektor!

kann mir das jemand bestätigen?
Südkurve Konto PC 87-443834-9

exil südkurve ;)

King
Belieberbasher
Beitragvon King » 06.10.03 @ 15:26

Kann ich nicht bestätigen falls ja, weiss ich wo ich das nächste mal stehe, ist doch echt eine sauerei, kein wunder jubeln sich die st. galler hoch von wegen stimmig etc. wenn sie die gästefans im regen stehen lassen auf der übelsten tribüne von diesem üblen stadion, muss man sich nicht wundern.

anyway, ein freund hat mir gesagt, das man uns extrem gut gehört hat im TV. konnte ich nicht ganz glauben, da ich von meiner seite aus nicht das gefühl hatte, das wir extrem laut waren. Genf war um einiges lauter mit weniger leuten oder täusche ich mich da.

das isch ja genau was en treue fän usmacht , egal was für wätter und wo....d'spieler gönd ja au ufs fäld go tschute.....

au wänn ich im rege gstande bin gester, muss ich säge, dass ich das anderscht gseh! die werdet au bezahlt für das, mir wärdet nöd bezahlt für das, chömet höchstens no e ZS über für das, das scho wieder chrank bisch![/code]
Viele sind besessen - doch glücklich ist, wer einen sitzen hat.

Florian

Re: Fernseh-prolete.....sind SCHEISSE

Beitragvon Florian » 06.10.03 @ 16:42

S&L hat geschrieben:es isch eifach unglaublich , immer am tag nachem match hätts da ine soooooooo viel lüt wo de fcz kritisiered , aber sälber gar nöd am match gsi sind !! wämmer nöd die ganze 90 minute gseh hät , dänn söttmer minere meinig gar nöd i de lag si , es urteil über de match abtzgäh...will bis jetzt hätts eigentli immer chlini (au wänn zum teil nöd erchännbari) vortschritt gäh!! aber blibemer bim thema... deheime im trochene hocke vorem fernseh de match luege , und dänn am nächschte tag im forum de fuessball experti usehänke....i dem sind gwüssi lüüt sehr sehr guet!!!! sinder vielicht scho mal uf die idee cho an match z gah ?!!! umso meh fän e mannschaft understüzed umso meh wird das d mannschaft beflügle , und d spieller zwinge de finger usem arsch z'näh !!! will so wird immer wieder klar gmacht das sie e ganzi stadt representiered , und das es halt wichtig isch z güne!!!!!! wänn d'fäns e mannschaft pushed , dänn macheds au meh!!!!! darum a allne couch-patetoes : BEWEGED EUE ARSCH MAL AN MATCH , UND SUSCHT psssssssssst!

Da bin ich jetzt nöd ganz diner Meinig. Warum sött mä keis Urteil über äs Spiel abgeh, wo mer 90 Minute live im Fernseh gseh hät us beschter Perspektive und mit Wiederholige? Ich bin bis uf geschtert a allne Mätsch gsi und bin natürlich mit dir iverstande, dass dä FCZ d'Fans brucht, aber das heisst doch nöd, dass mer kein Kommentar zum Spiel chann abgeh, wänn mer nöd vor Ort gsi isch. Ich chönnt hüt me über s'Spiel säge, als wänn ich Live det gsi wär, dänn äs isch doch logisch, dass mer im Fernseh die besser Übersicht hät als imene Egge vom Spielfeld.

PS: Ich han bisher nur no nüt über s'Spiel gschriebe, da i mim Fruscht däbi sicherlich nüt gschids usecho würd...

SG-Sup

Beitragvon SG-Sup » 06.10.03 @ 16:57

flöru hat geschrieben:
Habasch hat geschrieben:Ja das wäre geil gewesen! Nur hätte der Sektor kaum Platz für weitere 150 Fans... Ich frage mich wie das jeweils mit den Baslern funktioniert...

Bei den Basler wird wohl noch die Gegengerade voll sein!

hab gehört dort kostet ein Ticket gleichviel wie im Gästesektor!

kann mir das jemand bestätigen?

bei den Blaselern wird jeweils der Gästesektor noch auch ca. 20m der Gegengerade vergrössert.....
jawohl, ein Ticket der Gegengerade (Sektor Blau) ist gleich teuer...

cheers
es geht aufwärts - langsam, aber sicher

bannon
Quentin-Klon

Beitragvon bannon » 06.10.03 @ 17:05

*hatschiiiii*

Zurück zu „Fussball Club Zürich“