Madame Gygax

Diskussionen zum FCZ
Éire

Beitragvon Éire » 25.08.03 @ 14:01

Yekini hat geschrieben:Hey Simon, de Gygax han ich scho meh alls einisch gseh inärutschä!
Und wen de Gygax scho muesch immer kritisierä nur will dier sini Frisur oder weiss ich was nid passt, chasch au din Chiab kritisierä, für en Ausländer i sim 4. Jahr chammer au meh verlangä! Und de Gygax isch nu jung und Schweizer!

Aber hallo, sind hier alle am durchdrehen? Der andere hat meinen Lieblingsspieler kritisiert, also kritisier ich auch seinen... ätschbätsch!??!? Versucht doch bitte zumindest bei den eigenen Spielern ein bisschen objektiv zu bleiben! Manchmal frage ich mich schon, ob hier alle FCZ-Fan sind, oder einfach nur einzelne Spieler gut finden!?

Fact ist, dass Gygax noch nicht annähernd die Leistung bringt, zu welcher er fähig wäre! Scheiss egal, was für eine Frisur er hat, scheiss egal, ob Chihab seine Leistung bringt, scheiss egal, ob es regnet...

Yekini

Beitragvon Yekini » 25.08.03 @ 14:04

Cool bliebä Simon!

Simon

Beitragvon Simon » 25.08.03 @ 14:05

Yekini hat geschrieben:Cool bliebä Simon!

Dann überlege Dir vorher was Du schreibst bzw. welche Behauptungen Du aufstellst ...

Magro
Wohnort: Ja dänn schrieb i halt nüt meh inne als Wohnort=Obdachlos!!!

Gygax

Beitragvon Magro » 25.08.03 @ 14:09

Man wenn begriffet ihr endli das dä Gygax äs riese Minus isch!!!!!

GYGAX RAUS

Yekini

Beitragvon Yekini » 25.08.03 @ 14:09

Was für Behauptungen? Das waren nur Vermutungen! Und über de Chiab han ich nur gseit, dass mer meh cha verlangä, nid meh und nid weniger!
Tue nid so sensibel! Han au scho gschrieb, wenn ich de Chiab guet han gfundä, han ihn sogar als Captain gforderet, aber alles i allem hed er i denä 4 Jahr zwenig brungä?

Simon

Beitragvon Simon » 25.08.03 @ 14:12

Yekini hat geschrieben:Was für Behauptungen? Das waren nur Vermutungen! Und über de Chiab han ich nur gseit, dass mer meh cha verlangä, nid meh und nid weniger!
Tue nid so sensibel! Han au scho gschrieb, wenn ich de Chiab guet han gfundä, han ihn sogar als Captain gforderet, aber alles i allem hed er i denä 4 Jahr zwenig brungä?

Du weichst vom Thema ab. Es geht hier in diesem Thread um Gygax und nicht um Chihab ...

Ich wehre mich nur gegen die Aussage ich würde Gygax immer kritisieren und seine Leistungen aufgrund seiner Frisur oder so ähnlich beurteilen.

Aber lassen wir dies, Mario. War wohl ein Missverständnis. Schönen Tag noch.

Gruss Simon

Yekini

Beitragvon Yekini » 25.08.03 @ 14:19

Hey Eire, 1. Irland bliebt leider a de EM 2004 deheimä, he, he, he
2. de Gygax isch nid min Lieblingsspieler, aber er wird eifach immer viel meh kritisiert, im Gegäsatz zu anderä wie de Nef, Tarone usw.
Und au mier Gersauer dörfid usi Meinig sägä!
Min Lieblingsspieler isch übrigens de SIMO!!! Aber au de muess nu viel meh bringä!!!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“