Und wann kommt "unser" Stadion?

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Sascha
Forum Polizei Aspirant
Beiträge: 2529
Registriert: 23.09.02 @ 8:41
Wohnort: im FCZ Land

Und wann kommt "unser" Stadion?

Beitragvon Sascha » 22.10.02 @ 17:19

Servette-Stadion wird teurer
So soll das neue Genfer Stadion aussehen. SIEHE TAGI-ONLINE

Der Bau des neuen Genfer Fussballstadions wird teurer als die budgetierten 80 Millionen Franken. Die zusätzlich gesuchten 3 bis 7 Millionen sollen in die Sicherheit rund um das Stadion investiert werden.

Dossier Die neuen Stadien

André Hediger, Präsident der Stadionstiftung und Maire von Genf, bestätigte am Dienstag eine entsprechende Meldung der «Tribune de Genève». Weil das Sportstadium auf «sensiblem» Gebiet errichtet wird, in der Nähe des Güterbahnhofes von La Praille, habe der Genfer Staatsrat eine maximale Absicherung verlangt, sagte Hediger.
Die für März 2003 geplante Eröffnung des künftigen Heim-Stadions des FC Servette ist aber laut Hediger nicht gefährdet. Für die zusätzlichen Millionen seien Verhandlungen mit den diversen Projektpartnern im Gang, darunter auch mit den SBB. Im schlechtesten Fall werde die Stiftung das nötige Geld aufnehmen.

Nebst den Sicherungsarbeiten sind weiter Investitionen für den polyvalenten Einsatz des Stadions vorgesehen. Nebst sportlichen Anlässen soll es auch für Konzerte eingerichtet werden können. Das 30'000 Sitzplätze umfassende Stade de Genève wird das baufällige Charmilles-Stadion ersetzen. (sda) [15


Benutzeravatar
Célina
Beiträge: 1675
Registriert: 02.10.02 @ 20:46
Wohnort: Zürich-10 Minuten vom Letzi

Beitragvon Célina » 22.10.02 @ 17:26

Sali

Ich muess erli sägä, dass ich eigentli gar nöd e so für's neuä Stadion bin!

1. mit GC=Horror! D'GC-Fans säged scho, s'GC-Stadion, aber es wird au eus ghöre, nur leider wird das niemerd interessiere.

2. Mier hend tolli Fans wo Stimmig mached, aber i somene grosse Stadion isch doch d'Atmosphare nüme die glich!

3. Zu tür. Bin Schüelerin und chan mier nöd e so vill leischte. Wenns Stadion fertig söti si, bin ich i de Lehr, also au nöd Grossverdienerin.

4. Wenns kei Stehplätz git so oder so en seisch.

5. Mit Ichaufszentrum. Das find ich e so Bonzemässig.

Warum blibed mier nöd eifach bi eusem Lezigrund oder mached halt es neus Stadion, aber mit eusne Ideeä!

Grüessli Célina

bannon
Quentin-Klon
Beiträge: 1763
Registriert: 01.10.02 @ 18:09

Beitragvon bannon » 22.10.02 @ 17:38

bin absolut dinere meinig. chamer das nöd leischte... bin nur en arme gymi-schüeler... *heul*

Benutzeravatar
Ouimet
Beiträge: 295
Registriert: 10.10.02 @ 1:33
Kontaktdaten:

Beitragvon Ouimet » 22.10.02 @ 18:51

aso ich finds geil.es werdät dänn scho meh fans cho.das isch bi basel au so gsi.

Benutzeravatar
Stolzer Zürcher
Beiträge: 521
Registriert: 11.10.02 @ 1:05

Beitragvon Stolzer Zürcher » 22.10.02 @ 19:09

Ouimet hat geschrieben:aso ich finds geil.es werdät dänn scho meh fans cho.das isch bi basel au so gsi.


ich wett aber kei Modefans!!!!! ich wett eifach stehplätz und gueti stimmig und de rescht isch mer es bitzli egal:)!!!
FCZ tscheggsches jetzt?

Benutzeravatar
Florian
Beiträge: 5990
Registriert: 01.10.02 @ 18:05

Beitragvon Florian » 22.10.02 @ 19:15

fredigirl hat geschrieben:Sali

Ich muess erli sägä, dass ich eigentli gar nöd e so für's neuä Stadion bin!

1. mit GC=Horror! D'GC-Fans säged scho, s'GC-Stadion, aber es wird au eus ghöre, nur leider wird das niemerd interessiere.

2. Mier hend tolli Fans wo Stimmig mached, aber i somene grosse Stadion isch doch d'Atmosphare nüme die glich!

3. Zu tür. Bin Schüelerin und chan mier nöd e so vill leischte. Wenns Stadion fertig söti si, bin ich i de Lehr, also au nöd Grossverdienerin.

4. Wenns kei Stehplätz git so oder so en seisch.

5. Mit Ichaufszentrum. Das find ich e so Bonzemässig.

Warum blibed mier nöd eifach bi eusem Lezigrund oder mached halt es neus Stadion, aber mit eusne Ideeä!

Grüessli Célina


1. GC söll no genau so lang existiere, bis sie ihre Teil am Stadion zahlt händ und dänn Bankrott gah.

2. Dä Letzi hät zwar weniger Plätz aber s'neue Stadion wird trotzdem "chliner" si, i dem Sinn dass es ohni Tartarbahn viel kompakter si wird und d'Fans direkt am Spielfeldrand sind.

3. und 4. Stehplätz muess äs unbedingt geh und wänns die dänn git isch au dä Punkt mit dä Prise greglet, wänn mer sich mit Stehplätz zfriedegit.

5. Däfür wünd mir chum öpis am Stadion zalle, wäll alles vo dä CS überno wird, wo das mit dene Ichaufszentr etc. refinanziere wott. Ghört hüt ganz eifach däzue.

Äs neus Stadion isch ganz eifach notwändig, wänn mir au no i 5-10 Jahr konkurrenzfähig si wänd und d'Heimat vom FCZ blibt eh dä Letzi, nume d'Spiel wärdet halt dänn äne dä Gleis ustreit.

Vor jedem Spiel än Marsch über die Geleise?

Gruess Florian

Benutzeravatar
Stolzer Zürcher
Beiträge: 521
Registriert: 11.10.02 @ 1:05

Beitragvon Stolzer Zürcher » 22.10.02 @ 19:21

wänn fankurve nöcher am spielfäldrand wär und das wird wohl au im neue stadion de fall werde den wird stimmig no lüter, will im neui wirds sicher kei rännban meh geh wiä im letzi!!!
FCZ tscheggsches jetzt?


Zurück zu „Fussball allgemein“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: withe lion und 300 Gäste