Stadtzürcher Kantonsschüler fiebern mit den Grasshopper

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Aglaia

Beitragvon Aglaia » 08.04.03 @ 17:26

und den jammere sie heged zwenig geld chönd ja no meh lüt ilade um sich izschleime ! Sorry aber wie blöd isch mer wenn mer so e iladig animmt ?

Florian

Beitragvon Florian » 08.04.03 @ 17:31

Also mir vom Rämibühl sind für dä Thun Match iglade worde und wänn de FCZ dänn nöd au grad spiele würd, wär ich sicher go Thun supporte, wänns scho mal nüt choschtet... ;)

Gruess Florian

Soccergirl

Beitragvon Soccergirl » 08.04.03 @ 17:43

user gelöscht hat geschrieben:Wie händ sie das gmacht? Sinds id Schuelstund inäplatzt?

für so öppis hätt mer denk turnstunde... i dene wird so unwichtigs züg amel besproche... ;)

Célina

Beitragvon Célina » 08.04.03 @ 17:45

also ich muess sägä, eusi Aktion, wo d'Spieler i Schuelstunde gönd, isch wesentlich besser, als die Chind und Jugendliche eifach as Spiel izlade!!! Und D'Aglaia hät scho rächt! Sie entlönd Lüt, aber für so öpis hends wieder gnueg Geld! Unlogischi Logik! Typisch GCN! :-)))

revilo
Er sperrt sie alle. Auch sich selbst!

Beitragvon revilo » 08.04.03 @ 17:48

hm, bauen die denn für die paar schüler eine neue tribüne? oder schenken die denen je einen spieler? wieso soll diese aktion geld kosten?
Der einzig wahre Linienrichter.

Florian

Beitragvon Florian » 08.04.03 @ 17:51

fredigirl hat geschrieben:also ich muess sägä, eusi Aktion, wo d'Spieler i Schuelstunde gönd, isch wesentlich besser, als die Chind und Jugendliche eifach as Spiel izlade!!! Und D'Aglaia hät scho rächt! Sie entlönd Lüt, aber für so öpis hends wieder gnueg Geld! Unlogischi Logik! Typisch GCN! :-)))

Leute für einen Match einzuladen ist im Grunde eine gute Idee (hoffentlich bekommen die besuchten Schulklassen auch noch je ein Gratisticket für einen FCZ Match), doch bringt es das meiner Meinung nach nur bei den Primarschülern, denn die haben sich oft noch nicht für einen Verein entschieden und können so vielleicht für den Club gewonnen werden. Aber mich würde es schon sehr wundernehmen, ob einer der eingeladenen Kantonsschüler wegen dem zum GC-"Fan" wird?!?

Gruess Florian

revilo
Er sperrt sie alle. Auch sich selbst!

Beitragvon revilo » 08.04.03 @ 17:53

dass du mir da die kleinen nicht unterschätzt...
Der einzig wahre Linienrichter.

Zurück zu „Fussball allgemein“