Claudia Oehler... GC?? =)

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
seraina

Beitragvon seraina » 06.04.03 @ 10:53

mini liebe mitmensche: ich bin ebe dra gwönt, dass mini gross schwöster sooooooooooooooo fies zu mir isch =(

Fige
Beitragvon Fige » 06.04.03 @ 23:40

Mageta hat geschrieben:Und ich hab' das Matchprogramm immer noch nicht bekommen und heute Sonntag kann es auch nicht kommen.... :-(

Gruess Florian

Wo bist dann Du zuhause???
13.5.06 => 93. Minute

chko
Spitz

Beitragvon chko » 07.04.03 @ 0:40

Tja iär münd natürli scho gseh, d Claudia isch d Kollegin vom Gygax sinärä Frau. Somit isch si also fasch ä Prominänti. Und Prominänti händ grundsätzlich Vorrang, isch ja klar.
Ha si scho paar mal am Match gseh. Isch würkli no en rächtä Schuss!
So zum Thema FCZ-Fantisch: Ha si niä gseh so richtig us sich usächo oder mitliidä. Aber warschindli macht si das eifach innerlich und chas nöd so guät nach usä zeigä.

So en FCZ-Trommler vo dä Südkurvä würdi mal gern im Magazin gseh:-)

Aber lömmer eus überraschä.

Ah ja en Tip: Für diä wos Magazin immer so spaat überchömäd. Ladets doch ami vor em Match uf www.fcz.ch abä. Dänn händer nämmli scho gläsä wänners per Post überchömäd. Dänn münders gar nöd erscht uspackä und chönds i dä Verschweissig inälaa. So bhalteds irä Wert (so Briefmarkä-Style). Nei echt, diä chömed mal voll Wert über wänns nur no Züri United git. haaaaaahahaha

Ja ebä, so viel zu dem.....
http://www.efzezet.ch
..-. -.-. --.. ..-. --- .-. . ...- . .-.

Florian

Beitragvon Florian » 07.04.03 @ 13:00

Gocha hat geschrieben:
Mageta hat geschrieben:Und ich hab' das Matchprogramm immer noch nicht bekommen und heute Sonntag kann es auch nicht kommen.... :-(

Gruess Florian

Wo bist dann Du zuhause???

In Wädenswil, aber das Problem hat sich mittlerweile gelöst; der Pöstler hat das Heft einfach in den falschen Briefkasten geworfen und ich habe es gestern Sonntag noch bekommen...

Gruess Florian

madlaina

Beitragvon madlaina » 07.04.03 @ 17:08

#10 hat geschrieben:
madlaina hat geschrieben:hehe! was söll den das? und wer vo dene beide hässliche sieche söt ich sii? oder wie xesch das???

Jene auf der Couch.... ;-)

soso... du machsch dich recht unbeliebt bi mir! wieso chunsch druff?? oder hani irgend e adüütig gmacht dass ich so sött sii?? bini aso bis etz ide finalrundi nöd xi!! =) ha bis etz 4 vo 5 mätch bsuecht... und das isch vil fü mich! ;-)

Stu
Phil

Beitragvon Stu » 07.04.03 @ 23:13

Hey entspanned öi doch echli wäge dem Fröilein Oehler. Ich mein ich bin au scho vill länger FCZ Fan als z.B. de phn und er isch scho (zu rächt) im Live cho und ich nöd. So what?

S´Fröilein Oehler isch emel es sehr e sypatischi ums gelinde uszdrucke ;-)

Jerkovic
Beitragvon Jerkovic » 08.04.03 @ 3:31

Stu hat geschrieben:S´Fröilein Oehler isch emel es sehr e sypatischi ums gelinde uszdrucke ;-)

Du kennst sie ?? Details!! Die Frauen (und Männer) hier warten gespannt ;-)
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."
Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

Zurück zu „Fussball allgemein“