Gegen Basel

Diskussionen zum FCZ
grischuna
drummer
Beitragvon grischuna » 10.10.02 @ 23:25

FcBfreak hat geschrieben:
Hoff trozdem das viel Zürcher Fans chöme und das me se einigermasse ghört..

Sorry, aber im gegesatz zum FCB bruched mier nid so viel Lüt, eus ghört ma au mit wenige (mängisch sogar besser, als mit 10000). Denn bi eu isch es nomol unglich schwerer Stimmig is Stadion z`bringe, wenn euri Mannschaft nid die Leistig bringt, well Ihr halt, minere Meinig nach, numme Stimmig mached, wenns grad es Goal gmacht hend. Schlachtegesänge, wo euri Mannschaft useme Tief usehole chönten, han ich vo de FCB-Fans wenig bis nie ghört (lass mich gern eines besseren belehren)
Geschweige denn, han ich FCB-Fans mol über 90 Min. Stimmig mache ghört.
Trotzdem isch eure Fanufmarsch für CH- Verhältniss pro Match(egal ob dahei oder uswärts) impossant.
Würd mier wünsche, dass es bim FCZ au so wär.(manchmal können Träume ja wahr werden)
Bis es so wit isch werden mier halt mit eusne "wenige" Fans nach Basel pilgere und alles für euse FCZ geh, damit`s Sie wüssen:
You never walk allone!!
Mal luage, ob Ihr`s schaffen eus 90 Min. lang z`übertöne.
Bis zum Match
Greetz grischuna

FCZ susch gar nüt!!!!!

silversurfer

Beitragvon silversurfer » 10.10.02 @ 23:44

@grischuna
naja, ich weiss nicht wie du sagen kannst, dass basel keine stimmung macht und nicht singt, hmmm....
an der anfieldroad war der gästesektor der für stimmung sorgte und nicht liverpool (und das ist nicht subjektiv, denn sogar die englische presse sprach davon).
und in der schweiz sieht es nicht anders aus. es kam nicht von ungefähr, dass die diskussion um die mk in basel ausartete (pyro geschichte bezüglich moskauspiel) und die stimmung bei den fans ins schwanken brachte. lieder, sprüche, pyros, etc. ist von der mk schon gut organisiert, also nix keine stimmung. und komischerweise hört man plötzlich dieselben sprüche von fcz, wie zb. eeffccee zzeett / echo efffcc zzeettt
und soviel mir recht ist, ist das definitiv von basel gekaut. möchte nicht wer war zuerst diskussion eröffnen. wehre mich bloss der behauptung die du aufgestellt hast, die einfach falsch ist oder ev. bist du schwerhörig und punkt!

Legende

Beitragvon Legende » 11.10.02 @ 1:28

grischuna hat geschrieben:
FcBfreak hat geschrieben:
Hoff trozdem das viel Zürcher Fans chöme und das me se einigermasse ghört..

Sorry, aber im gegesatz zum FCB bruched mier nid so viel Lüt, eus ghört ma au mit wenige (mängisch sogar besser, als mit 10000). Denn bi eu isch es nomol unglich schwerer Stimmig is Stadion z`bringe, wenn euri Mannschaft nid die Leistig bringt, well Ihr halt, minere Meinig nach, numme Stimmig mached, wenns grad es Goal gmacht hend. Schlachtegesänge, wo euri Mannschaft useme Tief usehole chönten, han ich vo de FCB-Fans wenig bis nie ghört (lass mich gern eines besseren belehren)
Geschweige denn, han ich FCB-Fans mol über 90 Min. Stimmig mache ghört.
Trotzdem isch eure Fanufmarsch für CH- Verhältniss pro Match(egal ob dahei oder uswärts) impossant.
Würd mier wünsche, dass es bim FCZ au so wär.(manchmal können Träume ja wahr werden)
Bis es so wit isch werden mier halt mit eusne "wenige" Fans nach Basel pilgere und alles für euse FCZ geh, damit`s Sie wüssen:
You never walk allone!!
Mal luage, ob Ihr`s schaffen eus 90 Min. lang z`übertöne.
Bis zum Match
Greetz grischuna

FCZ susch gar nüt!!!!!

@grischuna

vrzell doch kei seich .. nur stimmig wenn si gut spiele? läbsch inere traumwält? wär het immr am meischte fans uswärts und das sit joorzänte ebeso drheim? NLB zyte mit 42'000 zueschauer also klappe zu! ächt sichr isch dr FCZ in sache stimmig au vorne drbi abr so behauptige ufstelle isch eifach unrealistisch do spricht eifach dr puuri niid! au wenders nid wän wohr ha! du hesch kei ahnig vu dr fanszene so schätzi das mol ih! unglaublig .. zu däm ober mir .. das mitem echo hän zürcher scho lang nur isches niä als echo plant gsi wills keine git wos zrugg macht .. also e simpels fffffceeeeeeeeezzzz nid meh und nid weniger .. .. also bitte nächstmol bitz sachlicher!

peace

Mc Stouny

Beitragvon Mc Stouny » 11.10.02 @ 10:12

vrzell doch kei seich .. nur stimmig wenn si gut spiele? läbsch inere traumwält? wär het immr am meischte fans uswärts und das sit joorzänte ebeso drheim? NLB zyte mit 42'000 zueschauer also klappe zu! ächt sichr isch dr FCZ in sache stimmig au vorne drbi abr so behauptige ufstelle isch eifach unrealistisch do spricht eifach dr puuri niid! au wenders nid wän wohr ha! du hesch kei ahnig vu dr fanszene so schätzi das mol ih! unglaublig .. zu däm ober mir .. das mitem echo hän zürcher scho lang nur isches niä als echo plant gsi wills keine git wos zrugg macht .. also e simpels fffffceeeeeeeeezzzz nid meh und nid weniger .. .. also bitte nächstmol bitz sachlicher!

peace[/quote]

Es ist sicherlich geil in ein Stadion zu gehen das ausverkauft ist.Basel hat sicher auch schon gezeigt das sie sehr gute stimmung machen können siehe liverpool match.aber das wichtigste ist nur wie man zu seinem verein steht als fan,was kümmerts mich ob es noch 10000 oder 20000 andere fans gibt für mich zählt ob ich zum verein stehe oder nicht.wie schon gesagt, natürlich ist es geil mit 20000 anderen fans stimmung zu machen.

Legende

Beitragvon Legende » 11.10.02 @ 11:37

Mc Stouny hat geschrieben:Es ist sicherlich geil in ein Stadion zu gehen das ausverkauft ist.Basel hat sicher auch schon gezeigt das sie sehr gute stimmung machen können siehe liverpool match.aber das wichtigste ist nur wie man zu seinem verein steht als fan,was kümmerts mich ob es noch 10000 oder 20000 andere fans gibt für mich zählt ob ich zum verein stehe oder nicht.wie schon gesagt, natürlich ist es geil mit 20000 anderen fans stimmung zu machen.

yop sehe ich gleich .. ich brauch auch nicht noch 10'000 "modefans" .. unwort des jahres *g .. um stimmung zu haben abr zu behaupten basel würde ohne diese fans keine stimmung hinbekommen ist einfach ein witz! .. ich stehe auch zum fcb egal ob NLB odr sonstwo .. unser club ist wie kein anderer in die region verankert und das ist fakt! schönen tag

Al Bundy

Beitragvon Al Bundy » 11.10.02 @ 17:17

mir wärs mengmol lieber, dr FCB hätti an de Mätch es paar Fans weniger, dafür würde die wo im Stadion sind (vorallem usswärts) sich au aständig benäh.. Han mich letscht Joohr richtig gschämt, wo ich in Luzärn gsy bin und gwüssi sogenannti Fans dr Haag im Stadion demoliert hän und s'Spiel deswäge fast abbroche worde isch.

Mc Stouny

Beitragvon Mc Stouny » 11.10.02 @ 17:28

Al Bundy hat geschrieben:mir wärs mengmol lieber, dr FCB hätti an de Mätch es paar Fans weniger, dafür würde die wo im Stadion sind (vorallem usswärts) sich au aständig benäh.. Han mich letscht Joohr richtig gschämt, wo ich in Luzärn gsy bin und gwüssi sogenannti Fans dr Haag im Stadion demoliert hän und s'Spiel deswäge fast abbroche worde isch.

das isch es problem vo de masse wos meh lüt hät ziets au me idiote a,leider. aber selbst bi chlinere vereine oder clübs mit weniger zueschauer git idiote.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“