Gygax auf Radio 24

Diskussionen zum FCZ
edith
Mutter der Südkurve

Beitragvon edith » 26.01.03 @ 17:19

Was ich nicht verstehe von ihm, da geht er jahrelang mit einer, lernt da eine neue,und nach paar Monate heiratete er die Neue. Ja ja wo die Liebe hinfällt.Ansonsten mag ich in gut.

Grüsse Edith

Célina

Beitragvon Célina » 26.01.03 @ 17:23

Sali Edith

Das verstahn ich au nöd würkli und er isch ja erscht 21gi. Es gaht eus aber ja nüt ah, er muess es wüsse!!!

Grüessli

Célina

G@ngst@
Torungeheuer
Beitragvon G@ngst@ » 26.01.03 @ 18:51

jaja de gygax...
er het sie übrigens im kauflüte kenneglernt und nach 5 minute bi dere scho zunge im hals gha!
ach übrigens, sini langjährigi ex isch vo mim cousin d'cousine und die het mer verzellt, das de gygax endgeil gsi seg und am schluss eifach nüme erträglich (es arschloch und en hüchler)...
tja... cya
BLUE-WHITE DYNAMITE ZÜRI 05 - THE BEST TEAM IN THE FANLIGA!

FCZ 4-ever!

Célina

Beitragvon Célina » 26.01.03 @ 18:57

Aha, darum au une din Text (ohne Gygax)! :-)

Bi dier ischs villicht e chli öpis anders, aber eus gaht das alles eigentli gar nüt a. Isch ihm sini Sach wie schnell und wie lang er mit wem was macht. :-)

Grüessli

Célina

Beitragvon Célina » 26.01.03 @ 19:04

Ahhh...... Nei, nei, ich doch nöd! :-)

Nei würkli nöd. Ich finds eifach gemein, wenn mer über die lached, denn wenn en Boy oder en Ma eine würd schribe, denn wärs ganz normal. Es isch ja au verständlich das er au Brief vo Girls überchunt und das isch ja sicherlich au es Kompliment für ihn und darum find ich, sötteds sich nöd drüber luschtig mache!

Grüessli

P.S. Und es heisst ja nöd, dass die Girls Fanbrief schribed, will er guet usgseht, sondern will er Fuessball spiele chan!!!

linford

gygax

Beitragvon linford » 30.01.03 @ 14:51

he starmen,das find ich würcklich witzig:für d`Fraue und für de Privatbankier!!!he ihr alli!!!freu mi uf de 15.02!!!!!!!ihr au?

Aglaia

Beitragvon Aglaia » 30.01.03 @ 14:58

Also ich muess natürli au min Senf dazue geh !

Zerscht mal okey es isch am Gygax sini sach.....aber wer ide öffentlichkeit staht muess hald au damit rechne das all über das diskutiered ! ja isch scho komisch so lang mit einere zäme sie und den e anderi ha und den hürate isch er rief für das ? Naja sis Problem ?

Gangsta: heisst din Cousin Manu ? Meinsch mit endgeil en Nymphoman ? :-))))) Kauflüte ? Oho e Kauflüte Tussi ??? Da bini ja mal gspannt !

Fredigirl : sorry wenns der vorchunt als wenni würd leschtere aber du weisch winis meine !

Zurück zu „Fussball Club Zürich“