FCB - FCZ

Diskussionen zum FCZ
Nomah

Beitragvon Nomah » 05.09.06 @ 11:17

King Artur de 17ti hat geschrieben:
Nomah hat geschrieben:
King Artur de 17ti hat geschrieben:wie wärs mal mitere neu ufstellig??

------- johnny--------

--Stahel----Tihinen----VB---

------Blerim-------Inler------

-Ivana------Margi------Cesar-

-----Phönsi------Raffagool----

isch zwar eher unrealistisch das er mitemene 3-5-2 schpilt aber ich als träner wür genau so ufschtelle...

Zum Glück bist du nicht Trainer

wäge werum?
bin im fall träner. eifach vo juniore...
und es 3-5-2 isch je nach gägner e sehr gueti variante... machsch lieber mal en bessere vorschlag...

Natürlich, sein Abwehrsystem bei jedem Spiel umzustellen ist schon sehr geschickt!
Zuletzt geändert von Nomah am 05.09.06 @ 11:25, insgesamt 1-mal geändert.
Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit; aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.

Albert Einstein (1879-1955),

FC Tsüri

Beitragvon FC Tsüri » 05.09.06 @ 11:21

King Artur de 17ti hat geschrieben:
wäge werum?
bin im fall träner. eifach vo juniore...
und es 3-5-2 isch je nach gägner e sehr gueti variante... machsch lieber mal en bessere vorschlag...

phorallem gäge basel ;)

King Artur de 17ti

Beitragvon King Artur de 17ti » 05.09.06 @ 11:25

muesch hald ischpile im tränig. mier i de uswahl (isch scho lang här) händ fascht jedes spiel anderscht gschpilt. je nach gägner... und glaub mer das hät sich extrem glohnt. es hät kei mannschat gä wo ires spiel hät chöne mache wil mier so duf igschtellt gsi sind. weiss jetzt au nöd öb die ufschtellig gäg bisel so gschid wär da gib ich der rächt aber en versuech wärs wärt... find ich... vorallem wän mier dadurch es meh als nume überlägens mittelfäld händ und die huere bebbis eifach nöd zum spile cho lönd...
dän chunts nöd druf a öbd jetzt 4 oder 3 verteidiger häsch. vorallem bim tihinen sinere routine und em vb sim tempo wär die abwehr immerno gnueg schtabil.
was zum tüfel sind dän ier?
WAHRI Zürcher sind nume mier!

holtzwurm17
Beitragvon holtzwurm17 » 05.09.06 @ 11:34

King Artur de 17ti hat geschrieben:muesch hald ischpile im tränig. mier i de uswahl (isch scho lang här) händ fascht jedes spiel anderscht gschpilt. je nach gägner... und glaub mer das hät sich extrem glohnt. es hät kei mannschat gä wo ires spiel hät chöne mache wil mier so duf igschtellt gsi sind. weiss jetzt au nöd öb die ufschtellig gäg bisel so gschid wär da gib ich der rächt aber en versuech wärs wärt... find ich... vorallem wän mier dadurch es meh als nume überlägens mittelfäld händ und die huere bebbis eifach nöd zum spile cho lönd...
dän chunts nöd druf a öbd jetzt 4 oder 3 verteidiger häsch. vorallem bim tihinen sinere routine und em vb sim tempo wär die abwehr immerno gnueg schtabil.

Das Problem ist, dass die Mannschaft diese Woche kaum zu einem gemeinsamen Training kommt--> Nati Spiele...

Nomah

Beitragvon Nomah » 05.09.06 @ 11:39

King Artur de 17ti hat geschrieben:muesch hald ischpile im tränig. mier i de uswahl (isch scho lang här) händ fascht jedes spiel anderscht gschpilt. je nach gägner... und glaub mer das hät sich extrem glohnt. es hät kei mannschat gä wo ires spiel hät chöne mache wil mier so duf igschtellt gsi sind. weiss jetzt au nöd öb die ufschtellig gäg bisel so gschid wär da gib ich der rächt aber en versuech wärs wärt... find ich... vorallem wän mier dadurch es meh als nume überlägens mittelfäld händ und die huere bebbis eifach nöd zum spile cho lönd...

So lange war die Vorbereitungphase nicht! Und wir Sprechen hier nicht von Junioren-supidupi ich bin au mal inere uswahl gsi, sondern von Profifussball
Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit; aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.

Albert Einstein (1879-1955),

King Artur de 17ti

Beitragvon King Artur de 17ti » 05.09.06 @ 11:42

holtzwurm17 hat geschrieben:

Das Problem ist, dass die Mannschaft diese Woche kaum zu einem gemeinsamen Training kommt--> Nati Spiele...

ja scho aber für e abwehr izschpile bruchsch sowiso meh als ei wuche...
han mit minere vorgschlagne ufschtellig nöd unbedingt wele säge das die genau gäg bisel sött usprobiert werde... chan au schpöter mal si. fänds eifach mega interessant zgseh wie mer mit dem system schpiled...
vorallem wän de milan mini erwartige beschtätigt wird er 100% schtammschpiler si. und wär bitte vo eusem jetztige mittelfäld söll dän ufd bank???
dän no eher de stucki
was zum tüfel sind dän ier?

WAHRI Zürcher sind nume mier!

runscha

Beitragvon runscha » 05.09.06 @ 11:43

muesch hald ischpile im tränig. mier i de uswahl (isch scho lang här) händ fascht jedes spiel anderscht gschpilt. je nach gägner... und glaub mer das hät sich extrem glohnt. es hät kei mannschat gä wo ires spiel hät chöne mache wil mier so duf igschtellt gsi sind. weiss jetzt au nöd öb die ufschtellig gäg bisel so gschid wär da gib ich der rächt aber en versuech wärs wärt... find ich... vorallem wän mier dadurch es meh als nume überlägens mittelfäld händ und die huere bebbis eifach nöd zum spile cho lönd...

Also öb 3 oder 4 Verteitiger macht scho en Unterschied, vor allem will d'Bisler sich offensiv nomol verstärcht händ. Im Mittelfäld sind mir zimlich sicher überläge... Wänn en 5te mittelfäldspiller dänn sicher uf choste vonere Sturmspitze und nöd uf choschte vomene Verteidiger. Wänn scho, dänn würd ich de Rafael is Rächte Mittelfäld näh, dänn chönnted eusi 2 Brasilianer die bis jetzt doch eher desolati Usseverteidigung vo de Bisler ganz schön unter Druck setze.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“