Bildli der 34.Runde

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Nomah

Beitragvon Nomah » 05.05.06 @ 9:35

TO BE hat geschrieben:
devante hat geschrieben:
Nume Züri hat geschrieben:chan sie das paar Floppers, die Zaunfahne klaut händ und jetzt stolz presäntieret!!!

huere kuul mann

läck sind die floppers trottle....unglaublich

Ich find sowas zwar au voll scheisse, aber als FCZ Fan bisch würklich grad dä rächt wo sowas seit. Aber det isch dä FCZ halt nanig so inn gsi (sprich vilicht häsch das nanig miterläbt, wemer nach dim Amäldedatum gah wür uf jedä fall nanig. Aber das muäs ja nüt heissä...)

TO BE

Also ich hans guet gfunde..

FC Tsüri

Beitragvon FC Tsüri » 05.05.06 @ 12:31

gelungene aktion würd ich sagen...

zh5

Beitragvon zh5 » 05.05.06 @ 13:06

ja scho easy aktion,nur wider mal de herr lanodolt,wird eus sicher stresse wen mer den im HT spiled..ab das mit de gc choreo isch immerno de hammer;-)ultra sytle halt,wens nöd mit gwalt entwendet wird den findis voll ok,way of ultra

Kamel

Beitragvon Kamel » 05.05.06 @ 13:11

demfall hät das züügs gc eus gschänkt wills so scheisse gsi isch? das chani natürlich verstah

zh5

Beitragvon zh5 » 05.05.06 @ 13:53

Kamel hat geschrieben:demfall hät das züügs gc eus gschänkt wills so scheisse gsi isch? das chani natürlich verstah

ja nei denk das teil go chlaue gah od so,usserd du wotsch ihn usneh und im die sache wegneh ab jah da sind dmeinige teilt,in italie isch das üblich das me die klaut oder abknöpft,ich wer scho eher für chlaue,suscht heists den bald ide medie ''hooltras'' haben wider zugeschlagen..

han eifach erlich gseit sgfül ds eus de landolt sicher stresse wird den im HT..hoffe es chumt zu kei aktione wie bi gc!
Zuletzt geändert von zh5 am 05.05.06 @ 20:33, insgesamt 1-mal geändert.

Merida

Beitragvon Merida » 05.05.06 @ 15:25

ja nei denk das teil go chlaue gah od so,usserd du wotsch ihn usneh und im die sache wegneh ab jah da sind dmeinige teilt,in italie isch das üblich das me die klaut oder abknöpft,ich wer scho eher für chlaue,suscht heists den bald ide medie ''hooltras'' haben wider zugeschlagen..

edit.weis öpert wo de landolt wohnt:-p mal sis huss mit eier(verfuuulti) verschönere hehe;) nei han eifach erlich gseit sgfül ds eus de stricher sicher stresse wird den im HT,hoofe es chumt zu kei aktione wie bi gc!

Was bisch dänn du für en Clown...way of Ultra...haha...
Fischer - eine vo ois!

Nomah

Beitragvon Nomah » 05.05.06 @ 15:37

zh5 hat geschrieben:edit.weis öpert wo de landolt wohnt:-p mal sis huss mit eier(verfuuulti) verschönere hehe;) nei han eifach erlich gseit sgfül ds eus de stricher sicher stresse wird den im HT,hoofe es chumt zu kei aktione wie bi gc!

sehr intelligent solche Dinge in ein Forum zu schreiben

Zurück zu „Fussball allgemein“