BigWorm! hat geschrieben:Ignorieren!!!!
Der nette herr ist seit heute angemeldet und hat 4 beiträge geschribe - hats klick gemacht?
@edi: geh zurück nach basel!
Um solche Aussagen geht es Lüdi eigentlich....lies doch den ganzen Thread durch....danke
edi hat geschrieben:danke für die bilder!
schade werden diese geilen choreos von modefans gemacht, die man vor 3,4 jahren noch nicht beim fcz gesehen hat...
Hast du das gefühl, Modefans würden so viel Geld in die Choreos stecken?! Hast du das gefühl sie würde soviel Zeit(und das ist SEHR viel Zeit) ivestieren wenn sie Modefans wären? Modefans würden nicht gegen Schaffhausen, YB, oder sogar AUSWÄRTS gegen YVERDON so professieonelle Choreos machen! Würde zuerst mal etwas überlegen was man sagt! Und vielleicht sind die, die heute die Choreos machen 18 Jahre alt, und ie waren vor 3 1/2 Jehren erst 14 oder 15! Dort hatte man noch nicht soviel geld, oder nicht die Ideen oder die Freizeit dazu!
Dir FETT eins aufs Maul! Ehrlich, du regst mich auf!
edi hat geschrieben:mir goht mer uffe sack dass do all meinet mir siged die beschte, töllschte und bi thun, bisel etc. si sowieso nur modefans blabla..
bi eus isch das sogar bi de aktive fanszene so!
Susanne hat geschrieben:mini fründin us basel hätt genau dä giliich dialäkt wie du. "uffe", "do" und all das komischä basler gebrabbl wo mä chuum verschtaat *gg* als brieffründin ist das im fall mega schwäär zum entziffere. aber die hätt übrigens als fcb-fanin es fcb-wappä und nöd wie du es fcz-wappä. wiso machsch das überhaupt? sie heisst übrigens sandra von matt. villich kännsch sie ja.
aber ich finds lääs, wänns fcb-fans mit zürcher zäme lässig händ. mini fründin us basel und ich händs ja auch immer mega lääs. mängmal gömmer in züri in uusgang. is kanzlei zum bischpiil. sie kännt sich nonig so guet us im basler uusgang. edi - chasch mer nöd ä pn schickä, wo mer in basel in uusgan chönntet? würd gärn wieder mal in basel in uusgang. mir baide losed gärn r&b und house. schriib mer doch ä pn. aber bitte nöd in baseldüütsch. au wänns der schwäär fallt.
*ggg*
grüessli süsätt
Susanne hat geschrieben:edi hat geschrieben:mir goht mer uffe sack dass do all meinet mir siged die beschte, töllschte und bi thun, bisel etc. si sowieso nur modefans blabla..
bi eus isch das sogar bi de aktive fanszene so!
hihi du bisch mer no än glatte vogel :-)
mini fründin us basel hätt genau dä giliich dialäkt wie du.
"uffe", "do" und all das komischä basler gebrabbl wo mä chuum verschtaat *gg* als brieffründin ist das im fall mega schwäär zum entziffere. aber die hätt übrigens als fcb-fanin es fcb-wappä und nöd wie du es fcz-wappä. wiso machsch das überhaupt? sie heisst übrigens sandra von matt. villich kännsch sie ja.
aber ich finds lääs, wänns fcb-fans mit zürcher zäme lässig händ. mini fründin us basel und ich händs ja auch immer mega lääs. mängmal gömmer in züri in uusgang. is kanzlei zum bischpiil. sie kännt sich nonig so guet us im basler uusgang. edi - chasch mer nöd ä pn schickä, wo mer in basel in uusgan chönntet? würd gärn wieder mal in basel in uusgang. mir baide losed gärn r&b und house. schriib mer doch ä pn. aber bitte nöd in baseldüütsch. au wänns der schwäär fallt.
*ggg*
grüessli süsätt
ähn wenn du dich versteckst kann ich dir keine PN schicken.
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: flöru_burki, Google Adsense [Bot], johnny, oma, pandito, polska71, spitzkicker, Z, zhkind, zuerchergoalie und 318 Gäste