[FOTOS] FCZ - Basel

Diskussionen zum FCZ
Killy Doradez

Beitragvon Killy Doradez » 22.03.05 @ 15:57

Rocker hat geschrieben:
Killy Doradez hat geschrieben:Kaum zu glauben, da waren die Basler nicht mal am Spiel aber unsere "Fans" können es nicht lassen auf jedes Basler Posting einzugehen und eine blöde Antwort auf das blöde Posting zu schreiben.

Kann euch alle nicht ernst nehmen, ihr ruiniert den Ruf der FCZ und FCB Fans.

aber zum Glück hemmer ja no de hochinteligenti Killy Doradez, es Prunkschtück vomene Zürifan, es Vorbild und Idol für eus alli und vor allem zu 99% wahrschinli so eine wo bi de Schlägereie immer am Showgeilschte isch und am nächschte schtat und chum isch er in Gfahr rennt er wie en Bisler ohni Kollege... Sorry, du musch i dem Forum nid immer de Papi usehenke...

Bei Leuten wie dir ist es halt ab und zu nötig.

Rocker

Beitragvon Rocker » 22.03.05 @ 15:59

BS`ler ANTI ZH hat geschrieben:hesch z'vill chemie verwütscht oder stimmt suscht irgend öpis nöd mit dir?
ja mit inzucht häsch rächt... was isch dänn din fcb? en bessere fc züri wescht? oder was?

also chumm. muul zue. und husch, husch ab a din dubeli umzug. und d'brosche nöd vergässe. gäll!

IHR GEILE SIECHE HÄND SCHO IMMER DIE GLICHE SPRÜCH...

KENNSCH DAS WORT INNOVATION?
ÄÄÄÄÄHHHHHHHHHH WA ISCH DA??? HEEEE????

ARMI KANALRATTE!

I MEIN MIR HÄND E VEREIN WOMER CHÖNNE STOLZ SY, DAS SIE KEI ZH SCHNÖRED...

LOS AM NEGSCHTE MATCH IN ZH SCHNUURE MR WYTER...
ISCH MR Z BLÖD!

ABER MACH WYTER SO, DENN BECHUNSCH GARANTIERT EINS UFD SCHNUURE[/quote]

na ja, ich wär froh het dini Vater Masturbation kennt und het nid sini Schwöschter bumst...

Rocker

Beitragvon Rocker » 22.03.05 @ 16:00

Killy Doradez hat geschrieben:
Rocker hat geschrieben:
Killy Doradez hat geschrieben:Kaum zu glauben, da waren die Basler nicht mal am Spiel aber unsere "Fans" können es nicht lassen auf jedes Basler Posting einzugehen und eine blöde Antwort auf das blöde Posting zu schreiben.

Kann euch alle nicht ernst nehmen, ihr ruiniert den Ruf der FCZ und FCB Fans.

aber zum Glück hemmer ja no de hochinteligenti Killy Doradez, es Prunkschtück vomene Zürifan, es Vorbild und Idol für eus alli und vor allem zu 99% wahrschinli so eine wo bi de Schlägereie immer am Showgeilschte isch und am nächschte schtat und chum isch er in Gfahr rennt er wie en Bisler ohni Kollege... Sorry, du musch i dem Forum nid immer de Papi usehenke...

Ja und, i mim Alter muss niemerd vo mir erwarte, dass ich so es Verhalte aneleg und susch bini genau so en Wanabe wie du... De gross usehenke chönd all aber so sie wies sind und das mache was wennd, ohni öppis vorzschpille, das isch e Kunscht...

Bei Leuten wie dir ist es halt ab und zu nötig.

Rocker

Beitragvon Rocker » 22.03.05 @ 16:01

Ja und, i mim Alter muss niemerd vo mir erwarte, dass ich so es Verhalte aneleg und susch bini genau so en Wanabe wie du... De gross usehenke chönd all aber so sie wies sind und das mache was wennd, ohni öppis vorzschpille, das isch e Kunscht...

R A G E
Beitragvon R A G E » 22.03.05 @ 16:02

BS`ler ANTI ZH hat geschrieben:I MEIN MIR HÄND E VEREIN WOMER CHÖNNE STOLZ SY, DAS SIE KEI ZH SCHNÖRED...

ach nee... kei züridütsch... wär mer da ned mal so sicher... fangt ja nur scho bim gross a

*gäääähn*

Killy Doradez

Beitragvon Killy Doradez » 22.03.05 @ 16:04

Mit Mad About Züri, pexito und Rocker haben wir 3 Kandidaten die mal wieder die Forumsverhaltensregeln lesen sollten, Postings wie:

Deine Eltern haben eine Gesichtslähmung

Mach dir selbst einen gefallen und geh schwimmen, versaufen kannst du ja eh nicht. Scheisse schwimmt! Schöner Nebeneffekt, Kopf füllt sich mit Wasser und dämpft die Schmerzen. Ausserdem würde das Chlor die Dummheit bleichen und kämst nur noch trübdoof rüber anstatt strunzdumm.

na ja, ich wär froh het dini Vater Masturbation kennt und het nid sini Schwöschter bumst...

sind einfach unter aller Sau und gehören nicht hier hin!

Jea

Beitragvon Jea » 22.03.05 @ 16:06

Killy Doradez hat geschrieben:Mit Mad About Züri, pexito und Rocker haben wir 3 Kandidaten die mal wieder die Forumsverhaltensregeln lesen sollten, Postings wie:

Deine Eltern haben eine Gesichtslähmung

Mach dir selbst einen gefallen und geh schwimmen, versaufen kannst du ja eh nicht. Scheisse schwimmt! Schöner Nebeneffekt, Kopf füllt sich mit Wasser und dämpft die Schmerzen. Ausserdem würde das Chlor die Dummheit bleichen und kämst nur noch trübdoof rüber anstatt strunzdumm.

sind einfach unter aller Sau und gehören nicht hier hin!

jöööö !! jungs, da versuecht eu tatsächli no öpper z erzieh!? *lool*
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Zurück zu „Fussball Club Zürich“